Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 21.06.2011 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jeżdżę na codzień Touranem z Dsg, zasada użytkowania skrzyni podobna. Tak jak napisałeś z D obojętnie kiedy na sport i obojętnie kiedy na sekwencję. Nie ma to znaczenia. Pamiętaj o ważnej zasadzie nie wyrzucaj na N jak stoisz np.na światłach lub w korku. Skrzynia ma wtedy "mniejsze smarowanie" i wpływa to na żywotość skrzyni...Pamiętaj zawsze na D. Taka moja mała uwaga....Miłego użytkowania. Co automat to automat... Teraz jak prezes Pozdrawiam
    1 punkt
  2. Myślę, że chodzi Ci schemat podciśnienia, więc proszę.... Sprawdź szczelność przewodów łączących, bardzo ważne, a jak nie to kup ze 2-3m przewodu fi 3-4mm gumowy i wymień...wszystkie. Ewentualnie przyczyna takiego stanu to "zapieczone kierowniczki" w zmiennej geometrii w turbinie i wtedy do czyszczenia, lub uszkodzony zaworek N75. Logi by się przydały gr.011 Schemat, nic lepszego nie mam a i else mam za nową...
    1 punkt
  3. ELo zużyte sprzęgło - ślizganie silnika ( zacznie od najwyższych biegów ), wysokie sprzęgło na pedale . dwumasa - dzwonienie, szarpanie i inne dziwne odgłosy, na biegu jałowym, przy gaszeniu i odpalania auta. Pzdr.
    1 punkt
  4. Proszę Cię bardzo Wymontowanie i zamontowanie reflektorów W tym celu, żeby wyciągnąć reflektor trzeba wymontować osłony plastikowe silnika (jak masz) z lewej i prawej strony i dodatkowo prowadnicę powietrza łączącą filtr powietrza z przodem autka. – W celu zabezpieczenia lakieru, zakleić taśmą klejącą obszar pod reflektorem. – Wykręcić śruby -1- i -5-. – Poluzować śruby -2- i -4- o kilka obrotów – nie wykręcać całkowicie. – Przeciąć opaskę przewodów, jeżeli występuje. – Rozłączyć elektryczne złącze wtykowe -3-. – Wyjąć reflektor z nadwozia do przodu. A może prościej... Podejrzewam że chcesz wymienić żarówkę świateł mijania. W prawym się da...po wymontowaniu kpl filtra powietrza. A w lewy w Elsie piszą że trzeba wyciągnąć reflektor na zewnątrz. Wymiana żarówki świateł mijania – Odblokować pałąk sprężynowy i wyjąć pokrywę obudowy światła mijania z obudowy reflektora. – Rozłączyć złącze wtykowe -2- na żarówce świateł mijania. – Odczepić pałąk sprężynowy -1- i wyjąć żarówkę -3- z obudowy.
    1 punkt
  5. witam, u mnie było podobnie zimą. Pękła mi linka. Musisz odkręcić śrubę przy rączce, ściągasz trójkąt i mocowanie i delikatnie odpinasz obicie bagażnika. Dałem linkę do regeneracji razem ze zbrojeniem i po 1 dniu dostałem nową. Zapłaciłem 20zł. Zamontowałem z powrotem i po problemie.
    1 punkt
  6. Naprawdę nie ma co popsuć wymiana poduszki pod silnikiem to raptem 30minut. Podbudowujesz motor,żeby nie opadł. Odkręcasz śrubki które mocują poduszkę do wsporników. Najlepiej poluzować trzy śrubki, mocujące górny wspornik, wtedy poduszkę prościej wyciągnąć i tyle. No i kostka elektryczna od poduszki też nie zapomnieć odłączyć. Naprawdę, żadna wyższa szkoła jazdy.... Jeśli chodzi o f.paliwa. Trzeba wymienić oringi(poz.3), które są na zaworku filtra paliwa (poz.2). Bo może właśnie w tym miejscu "łapać" powietrze i będziesz rano dłużej kręcił. To naprawdę prosta wymiana....
    1 punkt
  7. Rozebrać zamek....Sprawdzić, nasmarować , założyć. Nie działa kupić nowy ew używka
    1 punkt
  8. Za dużo sobie wpisałeś... Poszukaj 8E0959643 Robi to Bosch na pierwszy montaż. Kilka ofert na alegro znalazłem bez problemu ok.100zł + koszt przesyłki. Tylko oryginał....
    1 punkt
  9. Witam. Pierwsze to oczywiście polecam wymienić filtr paliwa, skoro może to pomóc a za Twej kadencji nie został wymieniony, polecam kup dobie Hengsta (H70WK08) /Knechta (KL147D) lub Manna,(WK853/3x). Wydasz troszkę więcej niż np za Filtrona (PP839/1)ale naprawdę warto. I sprawdź czy sie polepszyło. Druga sprawa to w zestawie z filtrem są oringi, które trzeba wymienić. Znajdują się na zaworku plastikowym, który wkładany jest do filtra. Tu może być nieszczelność. Filtr możesz przed montażem zalać czystym paliwkiem, bo krócej silnik będzie nierówno pracował, za czym dostanie paliwa. Ale nie musisz zalewać. Silnik jest na PD więc odpowietrzać też nic nie musisz. To tak w wielkim skrócie. Wymiana Filtra paliwa 4-cylindrowe silniki TDI z pompowtryskiwaczami. Filtr paliwa może też być zamontowany przy ścianie grodziowej. – Zdjąć klamrę mocującą -3-, wyjąć zawór regulacyjny wraz z podłączonymi przewodami paliwa. – Zdjąć węże paliwowe z przyłączy węży -1- i -2-. – Poluzować obejmę zaciskową -4- na uchwycie i wyjąć filtr z uchwytu. – Napełnić nowy filtr czystym olejem napędowym. W ten sposób silnik będzie można szybciej uruchomić. – Podczas zakładania zaworu regulacyjnego zwrócić uwagę na pierścień uszczelniający typu o-ring w obudowie filtra. – Zamontować zawór regulacyjny z podłączonymi przewodami paliwa. – Założyć klamrę mocującą -3-. – Nasunąć węże paliwowe na przyłącza węży -1- i -2- i zabezpieczyć węże obejmami węża. – Uruchomić silnik i sprawdzić wzrokowo układ paliwowego pod kątem szczelności. Druga sprawa to poduszka silnika. Trzeba ją wymienić... Lewa z zaworkiem? Prawa? Dlaczego? Leje, jest popękana, mocno Ci rzuca samochodem podczas odpalania i gaszenia autka? Jeśli już to do Twojego tylko Oryginał czyli Made i England Firma AVON. NIE ma zamienników Powtarzam nie ma zamienników. Ktoś jeśli znajdzie Ci jakiś zamiennik to nie do Twojego auta tylko bardzo podobnie wyglądającą poduszkę. Koszta duże bo około 350-400zł za 1szt.(zależy jaki masz rabat w ASO) Wg mnie wymień tylko ta która jest uszkodzona. Na dniach będę zmieniał lewą (ta z zaworkiem) bo leje i już za jakąś chwilę straci pewnie cała amortyzację.
    1 punkt
  10. uuu To sprawdź odmę. Możesz mieć coś z odpowietrzaniem skrzyni korbowej. A gaśnie bo otwierasz maskę a tam w zamku jest "krańcówka" Spróbuj bez otwierania korka....Sama maska...będzie gasł......
    1 punkt
  11. Sprawdz dobrze jeszcze raz ten czujnik G266. Czujnik temperatury oleju o ile sie nie myle to G8, ale komputer wyraznie krzyczy o G266. Rozumiem, ze czujnik kupiles nowy, a i sam go wymieniales czy zleciles w serwisie? Slyszalem juz o przypadkach, ze zamiast wymieniac chlopaki czyszcza tylko styki ...
    1 punkt
  12. Odnośnie regulacji drzwi: Regulacja wzdłużna – Regulacja wzdłużna następuje poprzez poluzowanie śrub zawiasu, patrz strzałka -A- od słupka -A- przy zawiasie drzwi u góry lub/i na dole i przesunięcie drzwi -2- (nadwymiarowe otwory w zawiasie lub w słupku -A-) – Moment dokręcenia 32 Nm – Zawias drzwi -1-. – Słupek -A--3- – Drzwi -2- Regulacja względem środka samochodu Wskazówka Na zawiasach drzwi na górze i na dole jest zamontowana śruba pasowana od strony drzwi. * Dlatego w przypadku naprawy z reguły nie jest konieczna regulacja. * Jeżeli regulacja jednak będzie konieczna, można wymienić śrubę pasowaną na śrubę o tej samej wielkości, długości i wytrzymałości, jak zaproponowano w katalogu części. – Regulacja względem środka samochodu następuje poprzez poluzowanie śrub zawiasu, patrz strzałka -B - przy zawiasie drzwi u góry lub/i na dole i przesunięcie drzwi (otwory podłużne w zawiasie) – Moment dokręcenia 32 Nm Wskazówka W tylnym obszarze drzwi regulację przeprowadza się za pomocą klina zamykającego (w kierunku środka pojazdu). Rysunek przedstawia dolny zawias drzwi. Regulacja za pomocą klina zamykającego – Poluzować śruby -2-. – Do regulacji poziomej zastosować oznaczenia, patrz strzałki -a- lub patrz strzałki -c-. – Przesuwać klin zamykający -1-, aż drzwi będą ustawione równo z konturem nadwozia. Wskazówka Regulacja może być wykonana tylko w kierunku środka pojazdu, a nie na wysokość. – Do regulacji wysokości zastosować oznaczenia, patrz strzałki -b- lub patrz strzałki -d-. – Klin zamykający przy poprawnym ustawieniu musi trafiać w środek zamka drzwi. – Dokręcić śruby momentem 25 Nm. Wymiary szczelin – Wymiar A = 3,5 mm ±*0.5mm. (miedzy przednimi drzwiami z przednim błotnikiem) – Wymiar B = 4,5 mm ±*0.5mm. (miedzy przednimi a tylnymi drzwiami)
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie