Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 26.04.2023 w Odpowiedzi
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi Q5, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q5.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.4 punkty
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi A6 C8, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi A6 C8.pdf4 punkty
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi Q5 FY, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi Q5 FY.pdf3 punkty
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi Q3, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q3.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.2 punkty
-
2 punkty
-
Co to jest karta CD? A może chodzi o kartę SD? Co do formatów plików obsługiwanych przez MMI:2 punkty
-
2 punkty
-
http://www.spalacz.pl/olej-i-jego-spalanie-w-silniku-audi-20-tfsi2 punkty
-
Witam, długo mnie nie było a w między czasie co nieco się zmieniło. Światła przód, nie wymagają żadnych zmian (w modelu 2020). Światła tył, amerykańskie lampy sprzedałem a EU (ROW) kupiłem na Allegro i zakodowalem. Było dużo taniej niż przerabianie bo zostało mi 200zl w kieszeni:). Co do różnicy wtyczka gniazdo w tylnych lampach wystarczy nóż do tapet i krótka operacja na wtykach. A teraz trudniejsza część. W dniu wczorajszym wymieniłem stacje (czytnik MMI) na wersje europejska. Dzisiaj będę się bawił z kolegą i komputerem. Na dziendobry mogę powiedzieć, (bez kodowania) że działa radio DAB (miejsce anteny satelitarne trzeba dać antenę DAB (jest inna Fakra więc trzeba wymienić) a antena z SAT (Syrius) zostaję. Sam czytnik trzeba wkodowac też do samochodu. Działa też karta SIM w czytniku SIM bo jest europejska. Zadziała też SOS bo ma połączenie trzeba tylko kodować. Do rozwiązania pozostanie wymiana anteny bram i zakodowanie jej (można obejść kupując moduł do barmy ale to proteza bo co gdy mamy wiele bram albo sprzedamy samochód.... Cóż jak się uda będzie wszytko działać.... A, działa też LTE wewnętrzne AUDI więc mam nadzieję że zadziała też AudiConect . Ale to jutro. Moje Audi w USA pracowało z AT&T....a teraz nawet nie wiem ale po wymianie na wersje EU czytnika jest i dziala LTE wbudowane w MMI. Wrócę szybko jak coś się wyjaśni. (pisane na smartfonie) jutro poprawie błędy. przepraszam2 punkty
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi A6 C6, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C6_część_1.PDF Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C6_część_2.PDF Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.2 punkty
-
W mojej Q5 też trzeszczała panorama. Mega wkurzające! W akcie desperacji popsikałem wszystkie prowadnice i uszczelki smarem silikonowym w spreju. Nastąpiło znaczne wyciszenie, jest dużo lepiej. Teraz znalazłem taką instrukcję: https://drive.google.com/file/d/1fCkxir9rpF1UVS_cUqJcdwCjV1ez-jYZ/view?usp=sharing2 punkty
-
Podpiąć auto pod komputer i sczytać błędy zapisane w sterownikach. Bez tego to jak wróżenie z fusów.2 punkty
-
Witam wszystkich Marian z tej strony, Jestem świeżym posiadaczem Audi Q7 3.0 TDI 2008 z Krakowa1 punkt
-
Temat stary, ale odpowiedzi nie było. Otóż prąd do lampy wewnętrznej przechodzi przez płytkę lampy ZEWNĘTRZNEJ. I tam trzeba szukać braku styku. Kiedyś tak było w maluchu 126: jak nie świeciła prawa tylna lampa, to bardzo prawdopodobne, że uszkodzona była właśnie lewa (czy na odwrót)1 punkt
-
zamienię pdf'a na dpf'a, Nie bić przetłumaczyć. Tam chyba jest - bo Audi stosowało już pod koniec lat 90-tych.1 punkt
-
Uaktualnienie. na wielu forach w Niemczech polecany jest: Designed to meet very high requirements for highly loaded VW, Audi, Skoda and Seat engines that require the use of ACEA C3 class oils. Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30 is an oil for gasoline and diesel engines equipped with a particulate filter meeting the requirements for a number of VW 504.00/507.00 standards. Unrivaled sludge protection - no other engine oil will keep your engine as clean as factory Makes cold starts easier Provides an increase in driving economy, min. 2.5% Features: Low ash oil with Shell Pure Plus technology Low viscosity and low friction Perfect protection of the vehicle's exhaust system by keeping the DPF filter clean Specifications and approvals: ACEA C3; VW 504.00/507.00 Specifications and approvals: ACEA C3; VW 504.00/507.00 Parameters: Oil type: synthetic Viscosity: 5W30 Capacity: 5L Packaging: 5L can Manufacturer's specification: VW 504.00 / VW507.00 Quality classification: C3 Manufacturer: SHELL Blended: Rafineria Gdanska Sp. z o.o. Price: 33,01EUR/5 l Jeśli już t PDF na pewno jest w sieci, ale w samochodzie raczej DPF. Jeżeli chodzi o DPF i od którego roku został wprowadzony, obowiązek stosowania filtrów cząstek stałych w Dieslu, to mowa tu będzie o 2006 roku, kiedy to została ogłoszona norma emisji spalin EURO IV. DPF jednak nie był nowatorskim rozwiązaniem, gdyż pierwsze tego typu filtry montowane były już na o wiele mniejszą skalę w 1996 roku. Themenstarter1 punkt
-
1 punkt
-
It's solved.. battery was replaced and not programed...and was necessary also some spray for terminals1 punkt
-
Procedura zaczyna się od suszenia, sprawdzenia nacieków i przepięć. Dobra suszarka na moduł i powinno ustąpić. Jeździć jakiś czas na włączonej klimatyzacji.1 punkt
-
Witam. Mam mały problem z zawieszeniem ciężki do zdiagnozowania. Od jakiegoś czasu trzeszczy mi zawieszenie z przodu. Problem słychać jest podczas przejazdu przez wzniesienie, próg zwalniający, nierówna nawierzchnie i nie jest to pukanie tylko trzeszczenie. Trzeszczenia zupełnie nie słychać na dziurach. Stan zawieszenia idealny zero luzow. Sprawdzone przez 2 mechaników i stacje diagnostyczna. Na ostatniej wizycie u mechanika przypuszczano tuleje wahaczy. Wymieniłem je i nic nie dało. Przy okazji sprawdzili drążki i łączniki stabilizatora są w idealnym stanie. Trzeszczenia słuchać tylko na nierównościach głównie na progach zwalniających, nie słychać tego np podczas bujnia autem na postoju. Jest to strasznie drażniące. Pomoże ktoś w tej kwestii???? Z góry dziękuję i pozdrawiam.1 punkt
-
Trzeba zastosować odpowiedni smar, przy wymianie tulei. Ewentualnie wcisnąć swar przed montażem nowego wahacza czy czegoś innego, ale to ABC mechanika. Pretensje możecie mieć tylko do tych co robią Wam przeglądy czy serwisują Wasze samochody.1 punkt
-
Musisz poprosić kogoś kto ma A1, bo ciężko o zdjęcie w necie. choć jest trochę wtyczek na ALLE, poprosiłbym o zdjęcie od tyłu wtyczki lub zestawu naprawczego wiązki i masz bezproblemowo układ kabli.1 punkt
-
Stawiam na poluzowanie jakiegoś elementu w komorze silnika. Spróbuj stetoskopem znaleźć źródło hałasu1 punkt
-
1 punkt
-
Byłam u Krystiana i jestem bardzo zadowolona. Wyskoczył mi błąd silnika, naprawił i powiedział co trzeba zrobić, aby się nie powtarzał. Wytłumaczył i zrozumiałam o co chodziło.1 punkt
-
W zasadzie kompatybilne są, ale trzeba zmieniać gniazda, dodatkowo kodować i wtedy wychodzi skórka za wyprawkę. Więc trza szukać oryginału. Rozejrzę się po znajomych.1 punkt
-
Jeszcze tak dla potomności lista kodów dla Twojego autka w załączniku. Kody VAG 2017.xlsx1 punkt
-
Tak dla potomności. Miałem kłopot po serwisowaniu u Cichego. Zapomnieli nalać oleju do silnika, MUSIAŁEM dolać ponad 4 litry oleju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Na szczęście przejechałem ok. kilometra i obyło się bez szkód w silniku. Po dolaniu zadzwoniłem,i podjechałem. Od czterech lat nikt mnie nie przeprosił. Dla mnie to dyskwalifikacja całej Sieci Serwisowej Audi. Innym razem nie wymienili mi gum, padły po 200 km od przeglądu. Skasowali kilkadziesiąt złotych za podkładkę pod korek oleju, która kosztuje w detalu poniżej 1 zł. Nigdy więcej nie serwisowałem w żadnym serwisie autoryzowanym Audi. mam teraz serwis w Małopolsce i dojeżdżam na przeglądy i naprawy jakieś 400 km i miedzy przeglądami nie ma żadnych kłopotów.1 punkt
-
Dla potomnych zostawie info ze MB Xplore przy stopach dla Q5 od góry relingu do góry najwyżeszgo punktu stopy/maskownicy ma ~7.5cm a Thule WingBar Edge o ponad 11cm Pozdrawiam1 punkt
-
1 punkt
-
Też miałem problem ze światłami, okazało się, że mikrostyk był do wymiany.1 punkt
-
Jednym z tematów przypiętych na samej górze w tym dziale jest Instrukcja obsługi Audi A3 8P Początek interesujących cię informacji znajduje się na str. 341 punkt
-
Zacząłbym od podłączenia interfejsu diagnostycznego i sprawdzenia, czy nie ma jakichś błędów zapisanych w sterownikach.1 punkt
-
"Wlepka" zazwyczaj jest naklejana na blachę karoserii w obrębie miejsca na koło zapasowe. Z ciekawości sprawdziłem u siebie jak to wygląda i też nie mogłem jej znaleźć, bo wszystko wyłożone tym styropianem. Może jest gdzieś pod spodem. Taka sama wlepka z kodami wyposażenia powinna znajdować się też w książce serwisowej pojazdu:1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Tryb Long Life (zmiana oleju co 30 tys. km) nie jest zdrowy dla silnika. Zmieniaj olej max. co 15 tysięcy km.1 punkt
-
1 punkt
-
Miałem to samo, w Częstochowie ustawiali trzy razy, nie ustawili dopiero w Sosnowcu mi to ustawili, ale widzę że to jakaś wada fabryczna bo jak dostałem zastępcze też miało przestawioną kierownice myślałem ze to przypadek ale wiedzę że nie, niestety zostaje ci ich nękać1 punkt
-
1 punkt
-
Po objawach sądząc, to ta rurka to odpływ skroplin z parownika. Ale po stronie kierowcy? Normalnie w A4 B6 odpływ skroplin jest po prawej stronie w okolicach lewej nogi pasażera. Żeby się do niej dostać trzeba wyjąć schowek oraz odchylić wykładzinę osłaniającą tunel i tam jest ta rurka. https://a4-klub.pl/topic/282013-...53161801 punkt
-
Szukaj dobrego elektryka samochodowego. Po takiej pomyłce w podłączeniu biegunów akumulatora mogły spalić się nie tylko bezpieczniki czy przekaźniki, ale również elektronika w sterownikach.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi Q8, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi Q8.pdf1 punkt
-
Auto z USA mogło mieć xenony bez spryskiwaczy i samopoziomu. W Europie jest inaczej: Regulamin nr 48 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ). 6.2.9. (...) Światła mijania ze źródłem światła o wartości obiektywnego strumienia świetlnego powyżej 2 000 lumenów można stosować wyłącznie w połączeniu z instalacją urządzeń do oczyszczania świateł przednich, zgodnie z regulaminem nr 45. (...) Do tego jeszcze układ samopoziomowania xenonów. Tu nie pomogę. Nie znam nikogo kto by to zrobił ani nie spotkałem żadnego opisu takiej modyfikacji.1 punkt
-
1 punkt
-
Przed chwilą pobierałem i u mnie pobiera normalnie do końca - spróbuj jeszcze raz.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt