Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 26.04.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dla wszystkich posiadaczy Audi Q5, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q5.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    4 punkty
  2. Dla wszystkich posiadaczy Audi A6 C8, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi A6 C8.pdf
    4 punkty
  3. Dla wszystkich posiadaczy Audi Q5 FY, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi Q5 FY.pdf
    3 punkty
  4. Dla wszystkich posiadaczy Audi Q3, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q3.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    2 punkty
  5. Co to jest karta CD? A może chodzi o kartę SD? Co do formatów plików obsługiwanych przez MMI:
    2 punkty
  6. http://www.spalacz.pl/olej-i-jego-spalanie-w-silniku-audi-20-tfsi
    2 punkty
  7. Witam, długo mnie nie było a w między czasie co nieco się zmieniło. Światła przód, nie wymagają żadnych zmian (w modelu 2020). Światła tył, amerykańskie lampy sprzedałem a EU (ROW) kupiłem na Allegro i zakodowalem. Było dużo taniej niż przerabianie bo zostało mi 200zl w kieszeni:). Co do różnicy wtyczka gniazdo w tylnych lampach wystarczy nóż do tapet i krótka operacja na wtykach. A teraz trudniejsza część. W dniu wczorajszym wymieniłem stacje (czytnik MMI) na wersje europejska. Dzisiaj będę się bawił z kolegą i komputerem. Na dziendobry mogę powiedzieć, (bez kodowania) że działa radio DAB (miejsce anteny satelitarne trzeba dać antenę DAB (jest inna Fakra więc trzeba wymienić) a antena z SAT (Syrius) zostaję. Sam czytnik trzeba wkodowac też do samochodu. Działa też karta SIM w czytniku SIM bo jest europejska. Zadziała też SOS bo ma połączenie trzeba tylko kodować. Do rozwiązania pozostanie wymiana anteny bram i zakodowanie jej (można obejść kupując moduł do barmy ale to proteza bo co gdy mamy wiele bram albo sprzedamy samochód.... Cóż jak się uda będzie wszytko działać.... A, działa też LTE wewnętrzne AUDI więc mam nadzieję że zadziała też AudiConect . Ale to jutro. Moje Audi w USA pracowało z AT&T....a teraz nawet nie wiem ale po wymianie na wersje EU czytnika jest i dziala LTE wbudowane w MMI. Wrócę szybko jak coś się wyjaśni. (pisane na smartfonie) jutro poprawie błędy. przepraszam
    2 punkty
  8. Dla wszystkich posiadaczy Audi A6 C6, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C6_część_1.PDF Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C6_część_2.PDF Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    2 punkty
  9. W mojej Q5 też trzeszczała panorama. Mega wkurzające! W akcie desperacji popsikałem wszystkie prowadnice i uszczelki smarem silikonowym w spreju. Nastąpiło znaczne wyciszenie, jest dużo lepiej. Teraz znalazłem taką instrukcję: https://drive.google.com/file/d/1fCkxir9rpF1UVS_cUqJcdwCjV1ez-jYZ/view?usp=sharing
    2 punkty
  10. Podpiąć auto pod komputer i sczytać błędy zapisane w sterownikach. Bez tego to jak wróżenie z fusów.
    2 punkty
  11. Dla wszystkich posiadaczy Audi A4 B9, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi A4 B9.pdf
    1 punkt
  12. Mam takie same auto i miałem ten sam problem z olejem. Tylko że auto przez chwilę dymiło po uruchomieniu i przy dużych obrotach silnika. 1) Wymieniłem pierścienie na tłokach. Oryginalne pierścienie są trzyczęściowe i po 200000 km są zazwyczaj zapieczone i trzeba wymienić na pierścienie jedno częściowe nominały. 2) Wymieniłem uszczelniacze na trzonkach zaworów . Stare uszczelniacze były stwardniałe i przepuszczały olej do cylindrów. Uszczelniacze za małą dopłatą wymienią w firmie robiącej szlif głowicy. Żeby dobrać się do tłoków musisz częściowo rozebrać silni - zdjąć głowicę ,odkręcić miskę olejową i korbowody. tłoki z korbowodami wyciągniesz górą i założysz górą. Ja przy okazji zmieniłem panewki na korbowodach. Jeszcze trzeba zrobić honowanie cylindrów zabezpieczając dokładnie wał korbowy przed zabrudzeniem. Nie miałem dostępu do kanału ,to auto podniosłem na kobyłkach na wysokość 30 cm (jestem szczupły) i bez problemu wszystko zrobiłem. Mechanik za tą robotę chciał 3000 zł z wyciągnięciem silnika.
    1 punkt
  13. Witam wszystkich Marian z tej strony, Jestem świeżym posiadaczem Audi Q7 3.0 TDI 2008 z Krakowa
    1 punkt
  14. zamienię pdf'a na dpf'a, Nie bić przetłumaczyć. Tam chyba jest - bo Audi stosowało już pod koniec lat 90-tych.
    1 punkt
  15. Uaktualnienie. na wielu forach w Niemczech polecany jest: Designed to meet very high requirements for highly loaded VW, Audi, Skoda and Seat engines that require the use of ACEA C3 class oils. Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30 is an oil for gasoline and diesel engines equipped with a particulate filter meeting the requirements for a number of VW 504.00/507.00 standards. Unrivaled sludge protection - no other engine oil will keep your engine as clean as factory Makes cold starts easier Provides an increase in driving economy, min. 2.5% Features: Low ash oil with Shell Pure Plus technology Low viscosity and low friction Perfect protection of the vehicle's exhaust system by keeping the DPF filter clean Specifications and approvals: ACEA C3; VW 504.00/507.00 Specifications and approvals: ACEA C3; VW 504.00/507.00 Parameters: Oil type: synthetic Viscosity: 5W30 Capacity: 5L Packaging: 5L can Manufacturer's specification: VW 504.00 / VW507.00 Quality classification: C3 Manufacturer: SHELL Blended: Rafineria Gdanska Sp. z o.o. Price: 33,01EUR/5 l Jeśli już t PDF na pewno jest w sieci, ale w samochodzie raczej DPF. Jeżeli chodzi o DPF i od którego roku został wprowadzony, obowiązek stosowania filtrów cząstek stałych w Dieslu, to mowa tu będzie o 2006 roku, kiedy to została ogłoszona norma emisji spalin EURO IV. DPF jednak nie był nowatorskim rozwiązaniem, gdyż pierwsze tego typu filtry montowane były już na o wiele mniejszą skalę w 1996 roku. Themenstarter
    1 punkt
  16. 1 punkt
  17. It's solved.. battery was replaced and not programed...and was necessary also some spray for terminals
    1 punkt
  18. Radosna twórczość poprzedniego właściciela.
    1 punkt
  19. Trzeba zastosować odpowiedni smar, przy wymianie tulei. Ewentualnie wcisnąć swar przed montażem nowego wahacza czy czegoś innego, ale to ABC mechanika. Pretensje możecie mieć tylko do tych co robią Wam przeglądy czy serwisują Wasze samochody.
    1 punkt
  20. Musisz poprosić kogoś kto ma A1, bo ciężko o zdjęcie w necie. choć jest trochę wtyczek na ALLE, poprosiłbym o zdjęcie od tyłu wtyczki lub zestawu naprawczego wiązki i masz bezproblemowo układ kabli.
    1 punkt
  21. Trzeba dopisać kluczyk w CAR menu.
    1 punkt
  22. Jest zimno i mokro, a do domu daleko - stawiam na to, że coś nie styka.
    1 punkt
  23. W zasadzie kompatybilne są, ale trzeba zmieniać gniazda, dodatkowo kodować i wtedy wychodzi skórka za wyprawkę. Więc trza szukać oryginału. Rozejrzę się po znajomych.
    1 punkt
  24. 7 koła za wszystko to trochę za dużo. Ale instalacja gazowa to ogromny plus. czy masz oferty na wymianę uszczelki.
    1 punkt
  25. Tak dla potomności. Miałem kłopot po serwisowaniu u Cichego. Zapomnieli nalać oleju do silnika, MUSIAŁEM dolać ponad 4 litry oleju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Na szczęście przejechałem ok. kilometra i obyło się bez szkód w silniku. Po dolaniu zadzwoniłem,i podjechałem. Od czterech lat nikt mnie nie przeprosił. Dla mnie to dyskwalifikacja całej Sieci Serwisowej Audi. Innym razem nie wymienili mi gum, padły po 200 km od przeglądu. Skasowali kilkadziesiąt złotych za podkładkę pod korek oleju, która kosztuje w detalu poniżej 1 zł. Nigdy więcej nie serwisowałem w żadnym serwisie autoryzowanym Audi. mam teraz serwis w Małopolsce i dojeżdżam na przeglądy i naprawy jakieś 400 km i miedzy przeglądami nie ma żadnych kłopotów.
    1 punkt
  26. Podobno to działa. Zamówiłem jak przyjdzie to sprawdzę i dam znać. https://allegro.pl/oferta/kabel-adapter-ami-mmi-bluetooth-usb-audi-2g-3g-vw-7057391171
    1 punkt
  27. "Wlepka" zazwyczaj jest naklejana na blachę karoserii w obrębie miejsca na koło zapasowe. Z ciekawości sprawdziłem u siebie jak to wygląda i też nie mogłem jej znaleźć, bo wszystko wyłożone tym styropianem. Może jest gdzieś pod spodem. Taka sama wlepka z kodami wyposażenia powinna znajdować się też w książce serwisowej pojazdu:
    1 punkt
  28. Pod nogami pasażera znajduje się moduł Bluetooth (oczywiście o ile auto było w niego wyposażone).
    1 punkt
  29. Witam. Mam na imię Andrzej. Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Audi 100 C2 Avant z 1978r. Jako młodzieniec miałem przyjemność jeździć takim samochodem znajomego i wówczas miałem nadzieję, że kiedyś będzie mnie stać na taką furę. Latka mijały C2 znikały z rynku i niemal całkiem zniknęły, o modelu Avant nie wspomnę, bo to w ogóle biały kruk. Takim sposobem znalazłem się na tej stronie. Poszukuję części blacharskich i nie tylko, aby przywrócić ten pojazd do jego lat świetności. Proszę o wskazówki.
    1 punkt
  30. Sprawdź bezpiecznik C6 z lewej strony deski:
    1 punkt
  31. Według ETKA lampy o numerze 8P0941004AJ zostały zastąpione nowszym modelem o numerze 8P0941004BB, te z kolei zostały zastąpione nowszym modelem o numerze 8P0941004BL, a te zostały zastąpione nowszym modelem o numerze 8P0941004BP.
    1 punkt
  32. Tryb Long Life (zmiana oleju co 30 tys. km) nie jest zdrowy dla silnika. Zmieniaj olej max. co 15 tysięcy km.
    1 punkt
  33. 1 punkt
  34. Ja mam MMI 3G+ i skrypt zadziałał. Czy zadziała z innymi wersjami MMI? Nie wiem. Sam skrypt kupiłem od upgrademyaudi.pl (obecnie ich strona nie działa, nie wiem czemu).
    1 punkt
  35. Po objawach sądząc, to ta rurka to odpływ skroplin z parownika. Ale po stronie kierowcy? Normalnie w A4 B6 odpływ skroplin jest po prawej stronie w okolicach lewej nogi pasażera. Żeby się do niej dostać trzeba wyjąć schowek oraz odchylić wykładzinę osłaniającą tunel i tam jest ta rurka. https://a4-klub.pl/topic/282013-...5316180
    1 punkt
  36. P1699 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18107/P1699/005785 Z błędem P1635 jest podobnie, jak z tym wyżej - do sprawdzenia wtyczka i/lub wiązka od sterownika klimatyzacji. Dopisek "Intermittent" oznacza, że błądy występują sporadycznie. Powinny dać się wykasować.
    1 punkt
  37. Millers. Liqui Moly, Motul i inni. Co kto lubi. Ważne, żeby olej spełniał odpowiednie normy dla danego silnika. Zazwyczaj producenci oferują na swoich stronach możliwość dobrania oleju po podaniu marki auta, modelu, wersji silnika.
    1 punkt
  38. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00883
    1 punkt
  39. Dla wszystkich posiadaczy Audi A3 8L, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. W celu zmniejszenia wielkości pliku, instrukcja została spakowana do formatu RAR. Instrukcja_obslugi_Audi_A3_8L.rar
    1 punkt
  40. Wczoraj mechanik wymieniał u mnie silnik nastawczy klapy wlotu powietrza zewnętrznego - klapa jedna nie otwierała się skutkowało brakiem nadmuchu powietrza szyby parowały i wynik brak ogrzewania. Jest to z moich informacji częsta awaria / słaba jakość / w tych modelach do 2020 r. W serwisie AUDI wymieniają cały układ sterowania - koszt ok. 3,500 zł . Ja u mechanika za silnik nastawczy kupiony w serwisie zapłaciłem 750 zł. plus wymiana . Mechanik twierdził , iż są cztery i po kolei siadają. Kosztowna naprawa - pozdrawiam.
    1 punkt
  41. Miałem podobnie ale w A2, trzeszczało na progach zwalniających itp. Problemem okazały się gumy stabilizatora.
    1 punkt
  42. Auto z USA mogło mieć xenony bez spryskiwaczy i samopoziomu. W Europie jest inaczej: Regulamin nr 48 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych (EKG ONZ). 6.2.9. (...) Światła mijania ze źródłem światła o wartości obiektywnego strumienia świetlnego powyżej 2 000 lumenów można stosować wyłącznie w połączeniu z instalacją urządzeń do oczyszczania świateł przednich, zgodnie z regulaminem nr 45. (...) Do tego jeszcze układ samopoziomowania xenonów. Tu nie pomogę. Nie znam nikogo kto by to zrobił ani nie spotkałem żadnego opisu takiej modyfikacji.
    1 punkt
  43. Zacytuję kolegę Dev z innego forum audi: "A po ...uj w s-tronicu wymiana dynamiczna ? Olej w tej skrzyni służy tylko do smarowania sprzęgieł i mechatroniki. W DSG i Multi robi się to tradycyjna metodą, jedynie w TIPie robi się dynamicznie (jak ktoś chce) bo olej jest elementem który przenosi napęd na koła."
    1 punkt
  44. Wyposażenie w załączniku.... Takie rzeczy to tylko w Erze... BFB.pdf
    1 punkt
  45. Dzięki za pomoc , a w sprawie przebiegu/napraw coś wiadomo?
    1 punkt
  46. No no Panie Jeżu Szacuneczek za tak szybką odpowiedź i pomoc. Wieczorem sobie wszystko na spokojnie sprawdzę. Pozdrawiam
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie