Skocz do zawartości

Annubis

Użytkownik
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Annubis w dniu 8 Grudnia 2017

Użytkownicy przyznają Annubis punkty reputacji!

Samochód

  • Model
    Audi A4 B6
  • Rocznik
    2003
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    1,9
  • Moc KM
    130
  • Nadwozie
    Avant

Profile Information

  • Lokalizacja
    Wrocław

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Annubis

  1. Nie są to wtyki z listwy zasilającej wtryski, sprawdzone podoginane ponownie wpięte, nie przyniosło to rezultatu.
  2. Potrzebuję Waszej pomocy na miarę możliwości, pacjent to Audi A4 B6 1.9 TDI 130KM AVF 6MT 2003r. Od jakiegoś czasu pojawiały się objawy jakby szarpania, przerywania podczas przyśpieszania (wciśnięcie gazu do końca) w zakresie obrotów od około 2 tyś i w górę (dodatkowo czuć było że auto wtedy słabiej przyśpiesza). Działo się to na każdym biegu, ale na 5 i 6 biegu czuć to było minimalnie. Jak dodawało się delikatnie gazu to wtedy auto nie szarpało, przerywało. Bywały momenty że wszystko było w porządku i przyśpieszał tak jak należy. Od jakiegoś tygodnia podczas przyśpieszania szarpie, przerywa cały czas, czuć to teraz wyraźnie na każdym biegu. Rzekłbym że nawet mocniej niż wcześniej. No i teraz co to może być? Wtryski sprawdzone na komputerze przy zimnym silniku, przy 80*, przy 90*. Dołączam zdjęcia. Wszystko mieści się w zakresach. Turbo od strony zimnej sprawdzone, wirnik nie ma żadnych luzów, ani przód tył (moja-twoja), ani na boki czy góra dół. W żadną stronę nie ma luzu. Wirnik da się kręcić palcem, ale nie wiem jak lekko powinien chodzić. Na pewno jak się nim zakręci palcem to nie pokręci się sam, zatrzymuje się bardzo szybko. Sztanga od gruszki w turbo działa, natomiast nie wiem jak dużo powinna się wysuwać i chować. Przepływomierz sprawdzony, dodatkowo wyczyszczony i również podmieniany na inny, sprawny. Nie przyniosło to żadnego skutku. Przeguby zewnętrzne, wewnętrzne sprawdzone. Na komputerze żadnych błędów. Po odpięciu wężyka podciśnienia od gruszki w turbo, auto nie szarpie, przerywa, ale nie oszukujmy się jedziemy wtedy bez turbo „muł bagienny”. Po odpięciu przepływomierza to samo co po odpięciu wężyka podciśnienia od gruszki w turbo. Pompa vacum w porządku. Planuje dobrać się jeszcze do zbiornika paliwa, sprawdzenia pompy i co tam się dzieje, jak ona wygląda w środku, jak zbiornik wygląda w środku. Dodatkowo sprawdzenie pod maską ciśnienia paliwa jakie podaje pompa ze zbiornika. Dodam jeszcze że podczas przyśpieszania i tego przerywania, szarpania auto kopci na czarno, gdy wszystko było w porządku, nie kopciło aż tyle, aż tak. Na początku myślałem że wtryski dostają za małą dawkę paliwa, tzn. pompa w zbiorniku nie wydala i za mało go podaje, dlatego tak szarpie, przerywa. Następnie myślałem że to wtryski, ale według zdjęć stwierdzam że nie. Chyba że mogą być niesprawne, a na komputerze trzymają wszystkie parametry. Kolejnymi rzeczami były wszystkie rzeczy sprawdzone, wymienione powyżej. Ostatnią rzeczą było turbo, ale trochę je wyeliminowałem po sprawdzeniu go od strony zimnej. Natomiast najbardziej skłaniałbym się ku niemu (może strona ciepła, ewentualnie cokolwiek innego w nim). Podczas przyśpieszania jak załączało się turbo od zawsze było słychać jakby świst, gwizd wiadomo o co chodzi, teraz nie ma tego, albo nie ma w takim stopniu żebym wyraźnie to słyszał. Może to jednak turbo? Można je jakoś sprawdzić kompem? Z jednej strony te szarpanie, przerywanie objawia się właśnie w zakresie obrotów jak wstaje turbo. Natomiast z drugiej strony, po odpięciu wężyka podciśnienia od gruszki turbo lub wypięciu przepływomierza nic nie szarpie, przerywa, ale nie działa wtedy turbo. Spada też zapotrzebowanie na paliwo dostarczane ze zbiornika, więc nie możemy wykluczyć zasilania paliwem ze zbiornika.
  3. Annubis

    Wariują tylne zamki

    Problem rozwiązałem, moduł komfortu, a dokładniej padający w nich procesor. Koszt 300zł, gwarancja na 6 miesięcy.
  4. Annubis

    Wariują tylne zamki

    Cześć, mam problem w Audi A2 które kupiłem dla siostry. Audi A2 1,4 benzyna 2000r. Zamek centralny, ale nie z pilota, trzeba zamykać "ręcznie" Po zamknięciu drzwi, za kilka minut tylne zamki zaczynają cykać, tzn tak jakby się zamek otwierał i zamykał, przy czym otwiera się zamek, ale już nie zamyka. Więc po zamknięciu po kilku minutach tylne drzwi są otwarte i tak cyka całą noc. Czytałem podobne problemy na wielu forach, nic nie znalazłem identycznego jak u mnie i rozwiązania z podobnych problemów też nie pomogły. Zrobiłem tak: Wymiana akumulatora Sprawdzenie podłączenia masy Sprawdzenie jakości kabli w gumie między drzwiami, a karoserią auta Inspekcja + skasowanie błędów Nic nie pomogło. Poniżej przesyłam kody błędów podczas skanowania. Czy to moduł komfortu padł i trzeba kupić nowy? Czy to wina zamków? Wyczytałem też gdzieś że zamek centralny się koduje? Jak trzeba mogę podrzucić skan po skasowaniu tych błędów, bo nie wszystkie wróciły. Dzięki za pomoc. 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 49-10 - No Communications - Intermittent 01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent 01320 - Control Module for Climatronic (J255) 49-10 - No Communications - Intermittent 01336 - Data Bus for Comfort System 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 49-10 - No Communications - Intermittent 01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent 01561 - Rear Left Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01561 - Rear Left Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 01562 - Rear Right Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01562 - Rear Right Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 01559 - Drivers Door 37-10 - Faulty - Intermittent 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387) 49-10 - No Communications - Intermittent 01560 - Passenger Door 37-10 - Faulty - Intermittent
  5. Witam! Chciałbym się w końcu dowiedzieć jaki system nagłośnieniowy posiadam w mojej Audi. Zabijcie mnie, zróbcie co chcecie, przeszukałem wszędzie, szukałem tam gdzie ludzie pisali na forach że trzeba szukać, nigdzie nic nie było z tych rzeczy co miało być. Zmieniłem fabryczne radio CONCERT na mojego Sony ze starego auta i działają tylko przednie głośniki. Chcę kupić adapter i uruchomić tył, ale do tego potrzebna jest informacja jaki jest system nagłośnieniowy. Mianowicie: - wyczytałem, że jak jest BOSE, to po włączeniu radia powinno się na chwile pokazać BOSE. (u mnie tego nie było) - wyczytałem, że na ramkach (obudowach) głośników powinna być "naklejka" BOSE (u mnie tego nie ma) - wyczytałem że na subwoferze w bagażniku powinno być napisane BOSE, lub NOKIA (nie ma ani tego, ani tego) - wyczytałem, że jak jest system BOSE, wszystkie głośniki zasilane są z bagażnika ze wzmacniacza (na zdjęciu jest tyle kabli jakby wszystkie były zasilane z bagażnika, też tego nie jestem pewny) - wyczytałem żeby sprawdzić naklejkę z bagażnika, tam są kody wyposażenia (nie ma żadnego z podanych poniżej) 8AX - Radio Premium with Bose sound (US) 8RB - eight speakers with BOSE sound (passive) and subwoofer 8RQ - speakers (active) with BOSE sound 8RY - speakers with BOSE sound 8RN - 8 aktywnych głośników Jak już myślę, że nie mam BOSE, znajduję coś co mówi, że może faktycznie jest BOSE, nie wiem już sam. Podejrzewam, że nie mam systemu BOSE, ale nadal nie jestem tego pewny, jest ktoś mi wstanie potwierdzić na 100%? Poniżej załączam zdjęcia naklejki z bagażnika i subwofera. Z góry dzięki.
  6. Miałem to samo, czytałem, pytałem różnych mechaników i nikt nie miał zielonego pojęcia. Aż pewnego dnia musiałem wjechać Audi na kanał, patrzę a tu na tłumiku środkowym odstawał kawałek metalu jakby pierwsza warstwa obudowy, usunąłem ją do końca i jak ręką odjął. Problem miałem chyba ten sam, podczas zmiany biegu, bądź po prostu puszczenia gazu podczas przyśpieszania, było słychać dźwięki które opisałeś. Zerknij, a może u Ciebie jest to samo. Pozdrawiam.
  7. Problem okazał się widniejący błąd w komputerze P0230, po jego skasowaniu, auto bez problemu rozpędza się do prędkości 240km/h. Muszę jeszcze dokładnie poczytać, co ten błąd oznaczał.
  8. Witam! Oczywiście przed założeniem nowego tematu szukałem na forum, ale nie znalazłem nic podobnego, dlatego zakładam nowy temat. Otóż sprawa ma się następująco, podczas szybkiej jazdy, tzn chciałem się rozpędzić do 200km/h, przy prędkości 180km/h silnik traci moc, nie że nie ma już siły więcej pojechać, tylko w momecie pojawienia się prędkości 180km/h, tak jakby odłącza turbo (tak przynajmniej mi się wydaje), bo pedał dalej w podłodze i prędkość spada do 120km/h, tak jakbym jechał gołym dislem bez turbdoładowania. Pragnę dodać że nic nie wyświetla się na komputerze, jakiś błąd lub kontrolka check-engine. Po zatrzymaniu się i ponownym uruchomieniu silnika, znowu wszystko jest ok, mogę się rozpędzać bez problemu do prędkości 180km/h, potem znowu to samo. Wiadomo, że nie potrzebuję jeździć 200km/h, 180km/h które jestem w stanie osiągnąć w zupełności wystarcza, ale chciałbym poznać co może być przyczyną tego, żeby potem z czasem nie były jakieś większe problemy z tego. Dzięki za wszelkie udzielenia się w temacie.
  9. Witam! Potrzebuje u siebie w AUDI A4 B6 1,9TDI 130KM, przebieg 240 000km wymienić olej, nie mam pojęcia co było wlane tam wcześniej. Wyczytałem, tutaj i w innych miejscach, że wszyscy polecają ten MOTUL 505.1 Z tego co sprawdziłem (o ile dobrze sprawdziłem) jest to 5W40, czy mogę taki wlać, przy obecnym przebiegu? Czy polecacie jakiś inny, tak samo dobry jak MOTUL?
  10. Witam! Odgrzewam starego kotleta, Jeżu czy istnieje możliwość odświeżenia grafiki? Potrzebuję wyjąć lampy żeby zmienić kąt padania świateł z wersji UK na EU, wiem już jak to zrobić, potrzebuję tylko lampy wyciągnąć. Dzięki.
  11. Witajcie! Mam na imię Mateusz, od kilku dni jestem nieszczęśliwym posiadaczem AUDI A4 B6 2003r. 1,9TDI 130KM :). Pozdrawiam z dolnegośląska, okolice Wrocławia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie