januszbi Opublikowano 2 Stycznia Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 2 minuty temu, januszbi napisał(a): Ja też mam z 2021 roku. Jak mógłbyś mi podać numer VIN Twojego Q5, to postaram się pomóc. Rozumiem, ze to ma być 4KE 035 283A ? Pewny jesteś że moduł jest uszkodzony, może ktoś grzebał VCDS i przypadkowo coś przestawił? Ja sam kiedyś to sobie zrobiłem, jak kombinowałem czy da się zmienić jakoś na EU. Potem się pociłem ,żeby to odkręcić. A tak na marginesie, to że system SOS świeci Ci się na zielono o niczym nie świadczy, bo i tak nie działa, tzn nie łączy. Wymiana na ewentualny dobry (USA) dalej nic nie da. Ja spróbowałbym wymienić na EU. Z tego co ja widzę, to moduł 4KE 035 283A który jest zarówno w Twoim jak i w moim aucie, ma w systemie oznaczenie co do rynku występowania IV2. Natomiast moduł 4KE 035 282A ma oznaczenie rynku JE3. Nie znajduje co to znaczy. Jak do czegoś dojdę, to dam znać.
januszbi Opublikowano 2 Stycznia Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia W dniu 18.12.2023 o 21:28, sektorp napisał(a): I już wszystko wiem.czekamy dalej. dziękuję wszystkim za informację Z tego co widzę, to Ty masz rocznik 2018. Masz slot do zewnętrznej karty Sim?
januszbi Opublikowano 2 Stycznia Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 18 minut temu, januszbi napisał(a): Rozumiem, ze to ma być 4KE 035 283A ? Pewny jesteś że moduł jest uszkodzony, może ktoś grzebał VCDS i przypadkowo coś przestawił? Ja sam kiedyś to sobie zrobiłem, jak kombinowałem czy da się zmienić jakoś na EU. Potem się pociłem ,żeby to odkręcić. A tak na marginesie, to że system SOS świeci Ci się na zielono o niczym nie świadczy, bo i tak nie działa, tzn nie łączy. Wymiana na ewentualny dobry (USA) dalej nic nie da. Ja spróbowałbym wymienić na EU. Z tego co ja widzę, to moduł 4KE 035 283A który jest zarówno w Twoim jak i w moim aucie, ma w systemie oznaczenie co do rynku występowania IV2. Natomiast moduł 4KE 035 282A ma oznaczenie rynku JE3. Nie znajduje co to znaczy. Jak do czegoś dojdę, to dam znać. Już wszystko wiem. Kiedyś miałem fabryczną akcję serwisową na moje Q5 z 2021 roku i wymieniali mi śruby mocowania w tylnym zawieszeniu. Dostałem auto zastępcze, Q5 w dieslu z 2021. Po Vin tego auta sprawdziłem że w tym aucie moduł SOS jaki tam był zamontowany, miał numer 4KE 035 282 A. Bingo :-), tylko nie wiadomo jak to zakodować.
januszbi Opublikowano 2 Stycznia Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia 1 minutę temu, sektorp napisał(a): mam slot do sim Na mój gust wkładasz polską kartę sim i powinno działać. Moja żona jeździ Q3, ma slot do karty, wkładasz kartę sim polska i Audi Connect działa. Q5 w modelu od 2021 roku ma wewnętrzna kartę eSim w MIB3 i nic się z tym nie zrobi bo system szuka sieci amerykańskiej Verizon, której w UE nie ma. Natomiast MIB3 z UE ma kartę wewnętrzną eSim z firmy z Irlandi Cubic Telecom. Obydwie firmy kompletnie ze sobą nie współpracują.
sektorp Opublikowano 2 Stycznia Zgłoś Opublikowano 2 Stycznia (edytowane) dziękuję za informację. będę próbował czy Q3 jest amerykańskie? bo moje Q5 jest z USA. jak tu się robi reply? Edytowane 2 Stycznia przez sektorp
januszbi Opublikowano 3 Stycznia Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 11 godzin temu, sektorp napisał(a): dziękuję za informację. będę próbował czy Q3 jest amerykańskie? bo moje Q5 jest z USA. jak tu się robi reply? To Q3 jest z 2016 roku z USA.
sektorp Opublikowano 3 Stycznia Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia (edytowane) 3 godziny temu, sektorp napisał(a): dziękuję chyba już wiem klikam na cytuj Edytowane 3 Stycznia przez sektorp
sektorp Opublikowano 3 Stycznia Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia (edytowane) 21 godzin temu, januszbi napisał(a): Na mój gust wkładasz polską kartę sim i powinno działać. Moja żona jeździ Q3, ma slot do karty, wkładasz kartę sim polska i Audi Connect działa. Q5 w modelu od 2021 roku ma wewnętrzna kartę eSim w MIB3 i nic się z tym nie zrobi bo system szuka sieci amerykańskiej Verizon, której w UE nie ma. Natomiast MIB3 z UE ma kartę wewnętrzną eSim z firmy z Irlandi Cubic Telecom. Obydwie firmy kompletnie ze sobą nie współpracują. a czy możesz korzystać z aplikacji na telefonie MyAudi i czy możesz kontrolować tym samochód.chciałbym mieć możliwość włączyć samochód choć jeszcze nie ma tej opcji w aplikacji bo niemieckie samochody nie mają tego w wyposarzeniu . od 2024 BMW i Audi mają to już mieć, to pewnie i w aplikacji dodadzą. Edytowane 3 Stycznia przez sektorp
januszbi Opublikowano 4 Stycznia Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 18 godzin temu, sektorp napisał(a): a czy możesz korzystać z aplikacji na telefonie MyAudi i czy możesz kontrolować tym samochód.chciałbym mieć możliwość włączyć samochód choć jeszcze nie ma tej opcji w aplikacji bo niemieckie samochody nie mają tego w wyposarzeniu . od 2024 BMW i Audi mają to już mieć, to pewnie i w aplikacji dodadzą. Nie wiem jaki zakres usług jest w aplikacji do aut z 2018 roku. Z tego co wiem uruchamiania auta z aplikacji nie ma w Audi do dzis.
sektorp Opublikowano 4 Stycznia Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia (edytowane) W dniu 4.01.2024 o 13:33, januszbi napisał(a): Nie wiem jaki zakres usług jest w aplikacji do aut z 2018 roku. Z tego co wiem uruchamiania auta z aplikacji nie ma w Audi do dzis. zainstalowałem remote start w swoim i mogę zapalić samochód przy użyciu pilota moje pytanie to czy możesz używać aplikację do kontroli Q3 bo wiem że ani Cubic Telecom ani Audi connect w Polsce nie mają mojego VIN w swojej bazie danych i tym samym nie mogę nic zrobić. jak uruchomiłeś Audi connect? Edytowane 5 Stycznia przez sektorp
serpentyna Opublikowano 7 Stycznia Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia W dniu 2.01.2024 o 19:19, januszbi napisał(a): Ja też mam z 2021 roku. Jak mógłbyś mi podać numer VIN Twojego Q5, to postaram się pomóc. Hey. Też mam q5 2021 USA. Jak możesz pomóc w dodaniu VIN do EU. Pozdrawiam
kamilWww Opublikowano 7 Stycznia Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia (edytowane) W dniu 2.01.2024 o 19:36, januszbi napisał(a): Rozumiem, ze to ma być 4KE 035 283A ? Pewny jesteś że moduł jest uszkodzony, może ktoś grzebał VCDS i przypadkowo coś przestawił? Ja sam kiedyś to sobie zrobiłem, jak kombinowałem czy da się zmienić jakoś na EU. Potem się pociłem ,żeby to odkręcić. A tak na marginesie, to że system SOS świeci Ci się na zielono o niczym nie świadczy, bo i tak nie działa, tzn nie łączy. Wymiana na ewentualny dobry (USA) dalej nic nie da. Ja spróbowałbym wymienić na EU. Z tego co ja widzę, to moduł 4KE 035 283A który jest zarówno w Twoim jak i w moim aucie, ma w systemie oznaczenie co do rynku występowania IV2. Natomiast moduł 4KE 035 282A ma oznaczenie rynku JE3. Nie znajduje co to znaczy. Jak do czegoś dojdę, to dam znać. Hej, Tak. Mam pewność że moduł 4KE 035 283A jest uszkodzony. Nie działa SOS, bluetooth, a nawet android auto po kablu. Okazało się że gość który robił mi blacharkę nie domkną klapy tylnej i napadało tyle wody że zabiło moduł. Woda była pod podłogową i zachlapywała na MODUŁ. Początkowo przez kilka dni Bluetooth rozłączało aż padł całkiem. Gość który robił mi konwersję na z US na EU od razu zajrzał i pokazał mi wode w podłodze. Moduł wyglądał tak przed czyszczeniem i na mikroskopie: Czyszczenie niestety nic nie dało ponieważ po ponownym włożeniu i wymianie bezpiecznika, od razu pali bezpiecznik. jest jakieś zwarcie na module na układzie zasilania. Gdyby był dostępny schemat i było wiadomo co to za elementy to chłopaki u mnie w pracy próbowali by go ratować. Bez schematu ciężko i raczej zostaje tylko wymiana. Niestety nikt mądry nie był w stanie mi powiedzieć jaki inny moduł podejdzie ponieważ ten 4KE 035 283A jest ciężko dostępny. jedynie gdzie można go dostać to EBAY USA ale raz terminy dostaw, nie wiadomo czy sprawny itp. Metodą dedukcji i ze zdjęć od kumpla który pracuje w AUDI: Na modułach z końcówka 283 zarówno A, C, F, G, L mamy version :NAR - Północna Ameryka. Moduły 4KE 035 282 mają ECE - EUROPA. Jak widać wszystkie amerykańskie mają PR: IV2 - co to oznacza? Że są z jakimś pakietem connect plus 2 - a co to oznaczA? tego nie wiem. Wydaje mi się że poprostu jakiś Pakiet amerykański. Aczkolwiek sterownik ma więcej funkcji niż tylko SOS jak bluetooth, łączenie z Aplecar i android auto itp. zatem żeby się nie okazało że po wymianie na inny dalej coś nie będzie działać. I dalej Pytanie czy z innego pakietu np. Plus 3,4,5 itp. ?????????? Co do kodowania to za 300-400zł robią rejestrację online tego sterownika tzw. ochrona komponentu Audi czy jakoś tak. Jak będę miał pewność że 4ke035282a pasuje to jest ich pełno w rozsądnej cenie. Ewentualnie jak ktoś wie jak dotrzeć do schematów tego sterownika to mogę się pokusić o próbę naprawy. A i jeszcze jedna rzecz. gość który powiedział że może zrobić to kodowanie online wspomniał że nie daje pewności że po wymianie i kodoowaniu nie cofnie Konwersji na EU która została zrobiona.... Co dalej wygeneruje duże koszty.. W dniu 2.01.2024 o 19:57, januszbi napisał(a): Już wszystko wiem. Kiedyś miałem fabryczną akcję serwisową na moje Q5 z 2021 roku i wymieniali mi śruby mocowania w tylnym zawieszeniu. Dostałem auto zastępcze, Q5 w dieslu z 2021. Po Vin tego auta sprawdziłem że w tym aucie moduł SOS jaki tam był zamontowany, miał numer 4KE 035 282 A. Bingo :-), tylko nie wiadomo jak to zakodować. Czy w związku z powyższym myślisz że będzie pasować czy wersja Diesel i Benzyna są różne ? DAJE VIN jeżeli ma coś pomóc: WA1BAAFY4M2065172 Edytowane 9 Stycznia przez kamilWww
januszbi Opublikowano 10 Stycznia Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia W dniu 7.01.2024 o 22:02, kamilWww napisał(a): Hej, Tak. Mam pewność że moduł 4KE 035 283A jest uszkodzony. Nie działa SOS, bluetooth, a nawet android auto po kablu. Okazało się że gość który robił mi blacharkę nie domkną klapy tylnej i napadało tyle wody że zabiło moduł. Woda była pod podłogową i zachlapywała na MODUŁ. Początkowo przez kilka dni Bluetooth rozłączało aż padł całkiem. Gość który robił mi konwersję na z US na EU od razu zajrzał i pokazał mi wode w podłodze. Moduł wyglądał tak przed czyszczeniem i na mikroskopie: Czyszczenie niestety nic nie dało ponieważ po ponownym włożeniu i wymianie bezpiecznika, od razu pali bezpiecznik. jest jakieś zwarcie na module na układzie zasilania. Gdyby był dostępny schemat i było wiadomo co to za elementy to chłopaki u mnie w pracy próbowali by go ratować. Bez schematu ciężko i raczej zostaje tylko wymiana. Niestety nikt mądry nie był w stanie mi powiedzieć jaki inny moduł podejdzie ponieważ ten 4KE 035 283A jest ciężko dostępny. jedynie gdzie można go dostać to EBAY USA ale raz terminy dostaw, nie wiadomo czy sprawny itp. Metodą dedukcji i ze zdjęć od kumpla który pracuje w AUDI: Na modułach z końcówka 283 zarówno A, C, F, G, L mamy version :NAR - Północna Ameryka. Moduły 4KE 035 282 mają ECE - EUROPA. Jak widać wszystkie amerykańskie mają PR: IV2 - co to oznacza? Że są z jakimś pakietem connect plus 2 - a co to oznaczA? tego nie wiem. Wydaje mi się że poprostu jakiś Pakiet amerykański. Aczkolwiek sterownik ma więcej funkcji niż tylko SOS jak bluetooth, łączenie z Aplecar i android auto itp. zatem żeby się nie okazało że po wymianie na inny dalej coś nie będzie działać. I dalej Pytanie czy z innego pakietu np. Plus 3,4,5 itp. ?????????? Co do kodowania to za 300-400zł robią rejestrację online tego sterownika tzw. ochrona komponentu Audi czy jakoś tak. Jak będę miał pewność że 4ke035282a pasuje to jest ich pełno w rozsądnej cenie. Ewentualnie jak ktoś wie jak dotrzeć do schematów tego sterownika to mogę się pokusić o próbę naprawy. A i jeszcze jedna rzecz. gość który powiedział że może zrobić to kodowanie online wspomniał że nie daje pewności że po wymianie i kodoowaniu nie cofnie Konwersji na EU która została zrobiona.... Co dalej wygeneruje duże koszty.. Czy w związku z powyższym myślisz że będzie pasować czy wersja Diesel i Benzyna są różne ? DAJE VIN jeżeli ma coś pomóc: WA1BAAFY4M2065172 Myślę, że diesel czy benzyna to nie ma znaczenia. Amerykański moduł trudno Ci będzie kupić, a nawet jak kupisz to pewnie jeszcze się okaże że doliczą Ci cło, vat itd. Ja tak miałem przy zakupie części do motocykla w USA. Ale w tym przypadku i tak się opłacało, bo u nas to było 100% droższe. Na Twoim miejscu ja bym zaryzykował i kupił najtańszy jaki znajdziesz europejski i spróbował go dopisać. Myślę że powinno działać. Czasami sprzedający zgadza się i daje taki 2 tygodniowy czas na zwrot, gdy nie podpasował. Zadzwoń postaraj się taki termin wynegocjować i będziesz miał pewność, że w razie czego oddasz moduł.
sektorp Opublikowano 11 Stycznia Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia czy można przełożyć twardy dysk z Delphi do Harman? mam zamiar kupić europejski MMI. albo sklonować Delphi na nowy dysk i wstawić do Harman?
sektorp Opublikowano 13 Stycznia Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia czy można wymienić amerykański mmi na europejski i czy to wystarczy żeby mieć polskie mapy? czy muszę coś więcej zrobić?
reniu12 Opublikowano 13 Stycznia Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 59 minut temu, sektorp napisał(a): czy można wymienić amerykański mmi na europejski i czy to wystarczy żeby mieć polskie mapy? czy muszę coś więcej zrobić? Można jak byś przeczytał całą dyskusję to byś się dowiedział jakie są mankamenty po wymianie kolega opisał to .
sektorp Opublikowano 4 Lutego Zgłoś Opublikowano 4 Lutego (edytowane) Czy ktoś używał Retrofit Lab lub Motowizards do konwersji mmi USA na EU? Edytowane 4 Lutego przez sektorp
Helenka Opublikowano 5 Lutego Zgłoś Opublikowano 5 Lutego Taka drobna uwaga, modele na rynek amerykański zawsze były bardziej dopracowane niż to co idzie na Europę. Wymieniając moduły traci się wiele ukrytych funkcji.
sektorp Opublikowano 5 Lutego Zgłoś Opublikowano 5 Lutego (edytowane) 2 godziny temu, Helenka napisał(a): Taka drobna uwaga, modele na rynek amerykański zawsze były bardziej dopracowane niż to co idzie na Europę. Wymieniając moduły traci się wiele ukrytych funkcji. to lepiej zrobić konwersję amerykańskiego MMI MIB2 na europejski niż kupić europejski? Edytowane 5 Lutego przez sektorp
przedszkolak Opublikowano 5 Lutego Zgłoś Opublikowano 5 Lutego Coś w tym jest - w sprawie US-EU, 7 szwagra jest dużo fajniejsza niż moja. Choć wersja niby bardzo zbliżona.
m.czaja Opublikowano 2 Marca Zgłoś Opublikowano 2 Marca Witam. Kupiłem a4b9 z usa tylne lampy będę wymieniłem na europe I czy ktoś mi powie jak je zakodowac ? Poza tym potrzebne informacje jak wgrać polski język i navi europe ?
reniu12 Opublikowano 20 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 20 Kwietnia W dniu 7.01.2024 o 22:02, kamilWww napisał(a): Hej, Tak. Mam pewność że moduł 4KE 035 283A jest uszkodzony. Nie działa SOS, bluetooth, a nawet android auto po kablu. Okazało się że gość który robił mi blacharkę nie domkną klapy tylnej i napadało tyle wody że zabiło moduł. Woda była pod podłogową i zachlapywała na MODUŁ. Początkowo przez kilka dni Bluetooth rozłączało aż padł całkiem. Gość który robił mi konwersję na z US na EU od razu zajrzał i pokazał mi wode w podłodze. Moduł wyglądał tak przed czyszczeniem i na mikroskopie: Czyszczenie niestety nic nie dało ponieważ po ponownym włożeniu i wymianie bezpiecznika, od razu pali bezpiecznik. jest jakieś zwarcie na module na układzie zasilania. Gdyby był dostępny schemat i było wiadomo co to za elementy to chłopaki u mnie w pracy próbowali by go ratować. Bez schematu ciężko i raczej zostaje tylko wymiana. Niestety nikt mądry nie był w stanie mi powiedzieć jaki inny moduł podejdzie ponieważ ten 4KE 035 283A jest ciężko dostępny. jedynie gdzie można go dostać to EBAY USA ale raz terminy dostaw, nie wiadomo czy sprawny itp. Metodą dedukcji i ze zdjęć od kumpla który pracuje w AUDI: Na modułach z końcówka 283 zarówno A, C, F, G, L mamy version :NAR - Północna Ameryka. Moduły 4KE 035 282 mają ECE - EUROPA. Jak widać wszystkie amerykańskie mają PR: IV2 - co to oznacza? Że są z jakimś pakietem connect plus 2 - a co to oznaczA? tego nie wiem. Wydaje mi się że poprostu jakiś Pakiet amerykański. Aczkolwiek sterownik ma więcej funkcji niż tylko SOS jak bluetooth, łączenie z Aplecar i android auto itp. zatem żeby się nie okazało że po wymianie na inny dalej coś nie będzie działać. I dalej Pytanie czy z innego pakietu np. Plus 3,4,5 itp. ?????????? Co do kodowania to za 300-400zł robią rejestrację online tego sterownika tzw. ochrona komponentu Audi czy jakoś tak. Jak będę miał pewność że 4ke035282a pasuje to jest ich pełno w rozsądnej cenie. Ewentualnie jak ktoś wie jak dotrzeć do schematów tego sterownika to mogę się pokusić o próbę naprawy. A i jeszcze jedna rzecz. gość który powiedział że może zrobić to kodowanie online wspomniał że nie daje pewności że po wymianie i kodoowaniu nie cofnie Konwersji na EU która została zrobiona.... Co dalej wygeneruje duże koszty.. Czy w związku z powyższym myślisz że będzie pasować czy wersja Diesel i Benzyna są różne ? DAJE VIN jeżeli ma coś pomóc: WA1BAAFY4M2065172 Gdzie dokładnie się znajduje ten moduł bo u siebie nie mogę znaleźć mam Q5 2018 i z tego co patrzyłem nie mam go no chyba ze sie myle a szukam bo po wgraniu androida auto brak głosu obsługa aplikacji jest ok ale brak dźwięku radio działa tel po podłączeniu tez a android nie
Johny Koval Opublikowano 13 Lipca Autor Zgłoś Opublikowano 13 Lipca W dniu 2.01.2024 o 19:17, januszbi napisał(a): Z tego co rozumiem, to u Ciebie w aucie nie ma eSim, tylko masz slot na zewnętrzną kartę Sim? Nie, mam oba moduły tzn. wbudowany esim i czytnik SIM z karta od operatora z PL a po wymianie MMI z US na EU, działają obie i jest zasięg z obu... Przepraszam że tak rzadko odpowiadam ale praca za wielka wodą a samochód w domu...
Rekomendowane odpowiedzi