radiann Opublikowano 27 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 WitamMoże temat już był poruszany, ale nic nie mogę znaleźć.Mianowicie jakie jest wlaściwe napięcie ładowania? Czy jest to tak jak w większości pojazdów 14,2V czy ewentualnie dopuszczalne jest inne.Przed chwilą założyłem nowy alternator Bosch i jak dla mnie to napięcie bez obciążenia na poziomie 13,9V jest za małe.dzięki za informacje i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maurycy Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Witam Może temat już był poruszany, ale nic nie mogę znaleźć. Mianowicie jakie jest wlaściwe napięcie ładowania? Czy jest to tak jak w większości pojazdów 14,2V czy ewentualnie dopuszczalne jest inne. Przed chwilą założyłem nowy alternator Bosch i jak dla mnie to napięcie bez obciążenia na poziomie 13,9V jest za małe. dzięki za informacje i pozdrawiam hej, tak dla informacji, ja wczoraj sprawdzilem napiecie ladowania bez obciazenia u siebie B6 1.9 TDI i pokazywalo mi 14,22V. m@urycy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiann Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 hej, tak dla informacji, ja wczoraj sprawdzilem napiecie ladowania bez obciazenia u siebie B6 1.9 TDI i pokazywalo mi 14,22V. m@urycy dzięki za fatygę i informację, u mnie sprawa się wyjaśniła multimetr, którym wykonałem pierwszy pomiar poprostu był nie dokładny. Sprawdziłem innym i napięcie jest 14,1V. jeszcze raz dzięki i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jeżu Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2011 Producenci akumulatorów "chcą" aby ładowanie wynosiło od 13,9-14,4 V dla dobra aku. Także masz wszystko OK. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Partyzant Opublikowano 2 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Ważne jest w jakiej temperaturze dokonywałeś pomiaru, nikt tego nie mówi ale wartość ładowania w nowych reglerach związana jest z temperaturą otoczenia- im zimniej tym wartość jest wyższa. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiann Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Ważne jest w jakiej temperaturze dokonywałeś pomiaru, nikt tego nie mówi ale wartość ładowania w nowych reglerach związana jest z temperaturą otoczenia- im zimniej tym wartość jest wyższa. Pomiar wykonałem na ciepłym silniku zaraz po jeździe. dzięki jeszcze raz za informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi