Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 26.01.2011 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dla wszystkich posiadaczy Audi A4 B7, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_1_30.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_31_60.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_61_90.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_91_120.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_121_150.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_151_180.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_181_210.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_211_241.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_242_275.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_276_312.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_313_345.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    1 punkt
  2. Dla wszystkich posiadaczy Audi A4 B6, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Podziękowania dla D&G Wersja dla szybkich łącz szybszych niż 1 Mbit/s: Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_1_60.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_61_120.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_121_177.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_178_239.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_240_304.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_305_369.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_372_421.pdf Wersja dla łącz 1 Mbit/s i wolniejszych, przygotowana przez użytkownika doomelek: Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_1-50).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_51-110).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_111-170).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_171-230).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_231-300).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_301-360).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_361-421).pdf Dla wszystkich osób z wolnymi łączami internetowymi, zamieszczam skompresowaną wersję instrukcji przygotowaną przez użytkownika doomelek. Dzięki Paweł za włożoną pracę - pomogłeś wielu osobom! Skompresowana wersja instrukcji Audi A4 B6 dla najwolniejszych łącz: Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_skompresowana_wersja.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    1 punkt
  3. Witam można doposażyć w Isofix taką kanapę ale mówię że jest to nieopłacalne potrzebne są: 1.Blacha-wspornik strona lewa 8E0813545A koszt okolo 210zł 2.Blacha-wspornik strona prawa 8E08135456A koszt j.w 3.śruby montażowe Torx M8 4szt WHT001230 4.Tulejki montażowe fotelika 4szt 8L0887233 Dlatego w tej cenie kupisz naprawdę dobrej jakości fotelik Tu o samym isofix http://fotelik.info/isofix.html
    1 punkt
  4. Kolega chciał zamontować sobie również IsoFix u siebie w 100, ale z tego co się orientuję, nic z tego nie wyszło. Ja mam u siebie IsoFix fabrycznie zamontowany, ale nie ma tam żadnych śrub. Budowa całego systemu sprawia wrażenie niezmiernie prostej, bo właściwie składa się on z 3 elementów: Dodam, że każda z tych części jest opatrzona numerem, więc można je zidentyfikować prawdopodobnie w ETCE. Tutaj niestety nie pomogę, gdyż posiadam starą wersję Fakt faktem, samodzielny montaż ciężko przeprowadzić, ponieważ jak słusznie zauważyłeś ciężko dostać kilka małych części. Prawdopodobnie będziesz musiał wybrać się do salonu/serwisu Audi i tam obczaić temat.
    1 punkt
  5. No teraz jak najbardziej Proszę... Wymontowanie i zamontowanie osłony pokrywy tylnej 1 - Osłona pokrywy tylnej Wymontowanie: – Zdjąć osłonę zamka. – Poluzować powlekaną śrubę -3- w uchwycie. – Wymontować trójkąt ostrzegawczy. – Wykręcić śruby -4- (2x). – Wyjąć uchwyt trójkąta ostrzegawczego -5-. Samochody z odblokowaniem awaryjnym: – Wymontować uchwyt odblokowania awaryjnego → Rys niżej. Dotyczy wszystkich: – Poluzować dziesięć zatrzasków -2- na osłonie pokrywy tylnej i odczepić ją od dołu. Zamontowanie: Zamontowanie odbywa się w odwrotnej kolejności. 2 - Zatrzaski (10 x) 3 - Śruba (1x) w uchwycie Moment dokręcenia 2 Nm 4 - Śruby (2x) q Moment dokręcenia 2 Nm 5 - Uchwyt trójkąta ostrzegawczego Wymontowanie uchwytu odblokowania awaryjnego – Odczepić osłonę -1-. – Wykręcić śrubę -3-. – Wyjąć uchwyt -2-. Wymontowanie i zamontowanie zamka pokrywy i mechanizmu klamki 1 - Zamek pokrywy tylnej w celu wymontowania odbezpieczyć i wyjąć drążek uruchamiający z tulejki przegubowej. wykręcić nakrętki sześciokątne -3- i zdjąć zamek pokrywy tylnej. 2 - Tulejka przegubowa po zamontowaniu zamka tylnej pokrywy, zawiesić i zabezpieczyć drążek uruchamiający. 3 - Nakrętka 8 Nm 4 - Drążek uruchamiający 5 - Cięgno elastyczne opancerzone 6 - Cylinderek zamka Wymontowanie: - Odłączyć elektryczne złącza wtykowe. - odczepić cięgło elastyczne opancerzone -6- od cylinderka zamka. - odkręcić śrubę specjalną -7-. - obrócić cylinderek zamka o 90°. - wyjąć cylinderek zamka z uruchomienia uchwytu. 7 - Śruba specjalna 8 Nm 8 - Silnik 9 - Listwa uchwytu Wymontowanie: osłona pokrywy tylnej wymontowana. cylinderek zamka wymontowany. wykręcić nakrętki sześciokątne z kołnierzem -10-. wcisnąć haki blokujące -patrz strzałki-. wyjąć listwę uchwytu. 10 - Nakrętka sześciokątna z kołnierzem 8 Nm
    1 punkt
  6. Cześć bogus. po wyczyszczeniu egr-a złożyłem wszystko do kupy w raz z tym wężykiem i w sumie teraz nie ma różnicy czy jest z wężykiem czy zaślepiony( słyszałem że po zaślepieniu egr-a niektórzy mieli problem z turbo! dodam ze ten wężyk od górnej części egr-a był przetarty w dwóch miejscach, warto to sprawdzić! pozdrawiam
    1 punkt
  7. Witam;)bogus chyba miałeś racje z tym EGR-em. zaślepiłem go śrubką i przejechałem się kawałek , auto jak by odżyło.. nie było mulenia ani szarpania około 1800obr. jak to miało miejsce wcześniej! postanowiłem zajrzeć do tego EGR... wykręciłem zawór i wszystkie doloty (gumowe rury i plastikowe a także rurkę dolotową) tak wyglądał zawór po zdjęciu i po wyczyszczeniu ( dodam ze moczyłem go 2 dni w nafcie) auto na razie chodzi bez zarzutu pozdrawiam
    1 punkt
  8. Witaj kolego jestem tu nowy ale postaram ci sie pomuc,jakeś 4 miesiące temu miałem ten sam problem z moim autem 1,9 tylko 101km.Nie jestem mechanikiem wiec niewiem dokładnie która cześć jak sie nazywa ,ale w moim przypadku bylo to spowodowane zacinającym sie zaworem egr niewiem dokładnie jak to jest czy nie powinien zasysac w któryms momencie czy pchac w kazdym bąć razie silnik móliły spaliny.Mechanik po prostu mi go odłączył sciągnął wężyk z tego zaworu ten taki grzybek koło filtra powietrza i zatkał go srubką zeby nie zasysł brudów odrazu jak rękom odjoł, od tego momentu chodzi jak nalezy.spróbuj może to ci pomoze pozdrawiam
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie