Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 18.07.2011 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jeżeli ktoś miałby kiedyś okazję pojechać na DTM - gorąco polecam, ponieważ rzeczywistość rozłożyła na łopatki moje wyobrażenia Specjalnie na potrzeby tego wydarzenia wyasfaltowano Stadion Olimpijski w Monachium (fani Bayernu znają doskonale to miejsce, do 2005 stadion macierzysty klubu). Na zdjęciach i przy rezerwacji biletów można było odnieść wrażenie, że miejsce jest olbrzymie i trudno będzie cokolwiek dostrzec - byłam totalnie zaskoczona, ponieważ stadion jest tak zbudowany, że doskonale wszystko widać. Cała impreza zaczęła się około 10 rano i trwała właściwie 12 godzin. Główną częścią programu sobotniego były kwalifikacje do niedzielnego finału, czyli walka kierowców tych samych marek (Audi vs Audi, Mercedes vs Mercedes). Dopiero w wieczornych półfinałach doszło do walki marek. Organizatorzy zadbali o publiczność - w przerwie między wyścigami odbywały się stunt shows, koncerty, przejazdy klasyków sportu motorowego. Pojawiło się nawet auto F1 Red Bulla - kto myślał, że DTM jest cholernie głośny, musi usłyszeć F1 - nawet ze stoperami można ogłuchnąć. Enjoy Tutaj dwie panie w DTM : w Audi Rahel Frey (tegoroczny świeżak), w Mercedesie Susie Stoddart. Mój ulubieniec, Miguel Molina - dołączył do ekipy w tym sezonie, ale wniósł dużo pozytywnych emocji. Gorąca hiszpańska krew na torze rzecz wskazana. Niestety, jako jedyny w sobotę,rozbił samochód Filipe Albuquerque Oliver Jarvis Martin Tomczyk Mattias Ekstroem Pierwszy półfinałfinał: Montara vs Rockenfeller Dużą atrakcją był przejazd legend motosportu: W autach DTMu można było odbyć też jazdę - po wcześniejszej rejestracji online i wpłaceniu odpowiedniej kwoty. Chętnych nie brakowało ;-) EDIT: Żebyście mogli obczaić, co znaczy wysoki poziom hałasu, filmiki. Oglądać z włączonym dźwiękiem DTM Munich 2011 Tomczyk DTM Munich 2011 Schumacher vs. Van der Zande I coś dla fanów F1 DTM Munich 2011 Coulthard F1
    1 punkt
  2. Dokładnie słyszysz jak turbina odpuszcza... Zaobserwuj to na biegu jałowym czy ten dźwięk także występuje... Powinien także być... Depnij tak do 3500tyś i puść gaz... Jak masz możliwość to zrób sobie logi grupy 11 tj. Sprawdzisz sobie jak turbinka ładuje.... ale jak piszesz że prócz dźwięku jest ok, to nic bym nie ruszał To częsta przypadłość motorów AVF/AWX..
    1 punkt
  3. ELo Czy hałas dobiega gdzieś z okolic schowka pasażera? Jeżeli tak to po prosu turbawka się odciąża przy wysprzęgleniu. Mam tak samo raz bardziej słyszalne raz mniej. Pzdr.
    1 punkt
  4. 1 punkt
  5. Jak dla mnie, moze samochod mial wymieniany tylko silnik, turbo moglo byc zawsze. AVJ to faktycznie 1.8T, wiec by sie zgadzalo. Dlatego masz inny kod silnika w kodach niz na obudowie. Co do tego czujnika, to jakich okolicznosciach sie zapala kontrolka? Na zimnym czy na cieplym? Byc moze jest to problem czujnika temperatury oleju. Mimo wszystko VAG powinien go pokazac, wygnalizujac tzw. blad nieciagly m@urycy
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie