Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mój wylutowany Chip, może głupio mówię, ale osobiście uderzył bym w tym kierunku jeśli nie wymiana modułu.

IMG_20250202_093951722.jpg

  • Like 1
Opublikowano
W dniu 30.01.2025 o 15:14, Johnu napisał(a):

Kolego o jakiej zdrapce mowa 10 cyfrowy Vehicle Code?

Tak 10 znakowy kod "Audi connect Activation card" koszt 5 zl w serwisie przypisany przez pracownika do mojego samochodu.

Niestety aplikacja próbuje łączyć się z samochodem w celu aktualizacji użytkownika głównego i 

aktywacji nowego kodu samochodu ,dopóki nie będzie auto online niewiele to daje.

Opublikowano

Udało się zostałem przypisany jako użytkownik na rynku Stany Zjednoczone.

Screenshot_20250204-221657.png

Screenshot_20250204-222806.png

  • Like 2
Opublikowano
22 godziny temu, koala11 napisał(a):

Tak 10 znakowy kod "Audi connect Activation card" koszt 5 zl w serwisie przypisany przez pracownika do mojego samochodu.

Niestety aplikacja próbuje łączyć się z samochodem w celu aktualizacji użytkownika głównego i 

aktywacji nowego kodu samochodu ,dopóki nie będzie auto online niewiele to daje.

Tak, samochód musi być online. Konieczne jest działanie układu modułu Telmatic 

Opublikowano
6 godzin temu, Johnu napisał(a):

Udało się zostałem przypisany jako użytkownik na rynku Stany Zjednoczone.

Screenshot_20250204-221657.png

Screenshot_20250204-222806.png

Wooow, gratulacje:):):):) czyli chip e-sim wymieniony i....?

Opublikowano (edytowane)

Tak, jak na załączonych zdjęciach. Wylutowania chipa, wlutowania złącza i karta sim

Edytowane przez Johnu
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, Johnu napisał(a):

Tak, jak na załączonych zdjęciach. Wylutowania chipa, wlutowania złącza i karta sim

Gratulacje za ogarniecie tematu. Jutro szukam w mojej q5 tego modułu i uderzam do elektronika. Czyli potrzebuje cos takiego: https://www.amazon.pl/eSIM-Embedded-SIM-MFF2-konkurencyjnych/dp/B07HP5CT92 czy tez chip do wlutowania osobno?

W ASO zostalem dodany jako użytkownik główny ale nie otrzymałem tej zdrapki. Czy była ona konieczna w aktywacji dostępu do samochodu?

Edytowane przez Fredro84
Opublikowano
W dniu 30.01.2025 o 13:32, Johnu napisał(a):

Witam

Porcja nowych informacji. 

Do poprawnego działania informacji o statusie musimy mieć aktywny SOS za który odpowiada moduł telmatic 75. 

Moduł telmatic SOS z USA będzie działał w EU.  

Sprawa wygląda następująco musimy dostać się do modułu 75 i go wyjąc.

U mnie znajdował się pod podłogą bagażnika bliżej tylnych foteli, jeżeli go tam nie ma to drugie miejsce pod tylna kanapa.

4K1 035 283 C z oznaczeniem NAR  - rynek amerykański.

Problem tkwi w chipie Esim - zwyczajnie musimy wymienić kartę SIM na Europejska która będzie logować się do sieci i przesyłać dane o pojeździe. (chip esim trzeba wylutować, wlutować nowe złącze na nano sim)

Moduł pod względem odbioru zakresu również odbiera LTE, problem tkwi w simie który szuka sieci USA, wymiana na kartę EU rozwiązuje problem .

Kupiłem kartę sim Tmobile normalna procedura zakładania karty i saldo musi być dodatnie. 

Moduł spowrotem do auta, kasowanie błędu SOS, ponowne uruchomienie pojazdu i lampeczka SOS świeci na zielono auto jest widoczne w sieci.

 

Funkcja SOS jest dostępna. (brak błędów w komputerze, i na liczniku) 

 

Kilka fotek z całego procesu moduł pozostaje oryginalny tylko wymiana Sim

IMG_20250120_180944526.jpg

IMG_20250123_202329465_HDR~3.jpg

IMG_20250123_202422146~2.jpg

Messenger_creation_F37D8285-C8E5-4A8B-B716-78D85708DAEE.jpeg

IMG_20250128_103439190_HDR.jpg

tutaj dokładny opis , jeżeli masz ten sam moduł musisz dokupić złącze na nano sim Samsung G850 wlutować je i wylutowac oryginalny chip esim. Zainstalować kartę sim zarejestrowana z dodatnim saldem. Kasowanie błędów, ponowne uruchomienie auta i SOS ma świecić na zielono.

Na chwile obecna w nowszych modułach pozostaje tylko wymiana na EU, ale pozostaje jeszcze kwestia logowania MyAudi

Opublikowano

Cześć wszystkim! Mam Audi A3 2017 Sportback e-tron z USA.
Chcę, żeby moje Audi działało. Samochód wykorzystuje następującą jednostkę OCU 75:

SCR-20250207-kqdf.png.984c0b3be496bff1b9022f31c0b5c264.png

SCR-20250207-kqep.png.df47a7cf06fd231d00c9ed816e3519bd.png

SCR-20250207-kqfp.png.a19ad1ee39a54506a1e79305de4b6674.png

 

Czy można zastąpić kartę esim fizyczną kartą SIM?

Właścicielem samochodu został już potwierdzony dealer z USA.

Próbowałem także zmienić 75 OCU z amerykańskiego na europejski, ale nic się nie zmieniło.

Opublikowano

Witam wszystkie auta z usa po 2022 jeżeli nie będą miały komunikacji online z serwerem to ponoć przestaną niektóre sterowniki działać z autem po 3 latach tak mnie poinformował informatyk z Vw. Przy aktualizacji  sterowników która teraz już jest tylko online auto musi mieć dostęp do sieci internetowej żeby określić swoją lokalizację .Wiec wymieniajcie te SIM. Żeby być głównym użytkownikiem i mieć komunikacje internetową 

Opublikowano
W dniu 7.02.2025 o 10:47, Chefranov napisał(a):

Cześć wszystkim! Mam Audi A3 2017 Sportback e-tron z USA.
Chcę, żeby moje Audi działało. Samochód wykorzystuje następującą jednostkę OCU 75:

SCR-20250207-kqdf.png.984c0b3be496bff1b9022f31c0b5c264.png

SCR-20250207-kqep.png.df47a7cf06fd231d00c9ed816e3519bd.png

SCR-20250207-kqfp.png.a19ad1ee39a54506a1e79305de4b6674.png

 

Czy można zastąpić kartę esim fizyczną kartą SIM?

Właścicielem samochodu został już potwierdzony dealer z USA.

Próbowałem także zmienić 75 OCU z amerykańskiego na europejski, ale nic się nie zmieniło.

Myślę, że w tym roczniku możesz próbować podmienić na slot na kartę esim europejską. Ale to wszystko to są próby, cała sytuacja jest jeszcze nie badana i potwierdzona. Ciągle wszyscy jesteśmy na etapie szukania rozwiązania.

Opublikowano
2 godziny temu, januszbi napisał(a):

Myślę, że w tym roczniku możesz próbować podmienić na slot na kartę esim europejską. Ale to wszystko to są próby, cała sytuacja jest jeszcze nie badana i potwierdzona. Ciągle wszyscy jesteśmy na etapie szukania rozwiązania.

Nie mogę znaleźć karty e-sim na płycie

Opublikowano (edytowane)
W dniu 4.02.2025 o 07:39, koala11 napisał(a):

Tak 10 znakowy kod "Audi connect Activation card" koszt 5 zl w serwisie przypisany przez pracownika do mojego samochodu.

Niestety aplikacja próbuje łączyć się z samochodem w celu aktualizacji użytkownika głównego i 

aktywacji nowego kodu samochodu ,dopóki nie będzie auto online niewiele to daje.

Czy serwis przekazał ten kod 10 cyfrowy i sam wprowadzałeś , czy sami na miejscu potwierdzili w systemie audi ? Ponieważ mi nie chcieli dzis wydać , dziwna sprawa .

Edytowane przez Bart_sz
Opublikowano
W dniu 12.02.2025 o 08:36, reniu12 napisał(a):

Witam wszystkie auta z usa po 2022 jeżeli nie będą miały komunikacji online z serwerem to ponoć przestaną niektóre sterowniki działać z autem po 3 latach tak mnie poinformował informatyk z Vw. Przy aktualizacji  sterowników która teraz już jest tylko online auto musi mieć dostęp do sieci internetowej żeby określić swoją lokalizację .Wiec wymieniajcie te SIM. Żeby być głównym użytkownikiem i mieć komunikacje internetową 

... i samochód się nagle zatrzyma ;) :D :smiley_shock:

Opublikowano
W dniu 30.01.2025 o 20:53, januszbi napisał(a):

Jest ktoś na forum, kto ma dostęp do Elsy lub  Elsy Pro?

Gdzie szukać tego ustrojstwa w nowszych rocznikach , jest w boczku w bagażniku , czy gdzieś indziej?

Udało się może wymienić ten esim z USA na europejski?

Opublikowano
W dniu 12.02.2025 o 20:19, Bart_sz napisał(a):

Czy serwis przekazał ten kod 10 cyfrowy i sam wprowadzałeś , czy sami na miejscu potwierdzili w systemie audi ? Ponieważ mi nie chcieli dzis wydać , dziwna sprawa .

Pracownik serwisu zeskanował kod QR  z karty aktywacyjnej i przyporządkował do mojego samochodu. Kodu ze zdrapki nie używał. Jest przypisany do mnie i jeśli auto będzie online będę mógł go użyć do aktywacji użytkownika głównego.

P.S. Tę kartę  wcześniej serwis zamówił. Musiałem wykonać jakaś usługę w serwisie żeby chcieli to wszystko zrobić. W moim przypadku była to  tylko wymiana oleju bo samochód miał przebieg  11 tyś. km.    

Też mnie interesuje wymiana e-sim w roczniku 2023 .U mnie SOS świeci na zielono ale nie próbowałem działania ?

 

Opublikowano

Hej, mam wersję mild hybrid 265 km 2021. Tam jest chyba dodatkowy akumulator li-ion? Kurcze auto stoi sobie od jakiegoś czasu u blacharza, lakiernika i prawie nie jest odpalane, łącznie od października licząc transport z usa. Pytanie czy to nie zaszkodzi tej baterii? Widzę że Macie takie auta. 

Pozdrawiam,

Opublikowano

Cześć.

Miałem kilka Audi  Mild hybryd z USA , po  naprawie wszystko z akumulatorami było ok , zawsze szkoda w aucie była z przodu . Więc bagażnik był nie ruszony .

Opublikowano
58 minut temu, Bart_sz napisał(a):

Cześć.

Miałem kilka Audi  Mild hybryd z USA , po  naprawie wszystko z akumulatorami było ok , zawsze szkoda w aucie była z przodu . Więc bagażnik był nie ruszony .

Ok dzięki za info.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)
W dniu 5.02.2025 o 22:06, Fredro84 napisał(a):

Gratulacje za ogarniecie tematu. Jutro szukam w mojej q5 tego modułu i uderzam do elektronika. Czyli potrzebuje cos takiego: https://www.amazon.pl/eSIM-Embedded-SIM-MFF2-konkurencyjnych/dp/B07HP5CT92 czy tez chip do wlutowania osobno?

W ASO zostalem dodany jako użytkownik główny ale nie otrzymałem tej zdrapki. Czy była ona konieczna w aktywacji dostępu do samochodu?

Cześć, czy może sie Tobie udało wymienić ten esim , tez mam rocznik 2023 i tylko to mi zostało do ogarnięcia .

Mam pytanie, dopisanie/potwierdzenie właściciela  do aplikacji audi  trzeba zrobić w serwicie audi w Polsce czy trzeba być głównym urzytkownikiem potwierdzonym w serwisie w USA? I oczywiście wymienić telematic na EU lub wymienić esim , aby zapisać głównego urzytkownika w aucie . 

Edytowane przez Bart_sz
Opublikowano

Witam, czy istnieje w moim A5 2019 z USA możliwość zdalnego odpalania silnika (kluczyk, aplikacja)?

Opublikowano
W dniu 30.01.2025 o 13:32, Johnu napisał(a):

Witam

Porcja nowych informacji. 

Do poprawnego działania informacji o statusie musimy mieć aktywny SOS za który odpowiada moduł telmatic 75. 

Moduł telmatic SOS z USA będzie działał w EU.  

Sprawa wygląda następująco musimy dostać się do modułu 75 i go wyjąc.

U mnie znajdował się pod podłogą bagażnika bliżej tylnych foteli, jeżeli go tam nie ma to drugie miejsce pod tylna kanapa.

4K1 035 283 C z oznaczeniem NAR  - rynek amerykański.

Problem tkwi w chipie Esim - zwyczajnie musimy wymienić kartę SIM na Europejska która będzie logować się do sieci i przesyłać dane o pojeździe. (chip esim trzeba wylutować, wlutować nowe złącze na nano sim)

Moduł pod względem odbioru zakresu również odbiera LTE, problem tkwi w simie który szuka sieci USA, wymiana na kartę EU rozwiązuje problem .

Kupiłem kartę sim Tmobile normalna procedura zakładania karty i saldo musi być dodatnie. 

Moduł spowrotem do auta, kasowanie błędu SOS, ponowne uruchomienie pojazdu i lampeczka SOS świeci na zielono auto jest widoczne w sieci.

 

Funkcja SOS jest dostępna. (brak błędów w komputerze, i na liczniku) 

 

Kilka fotek z całego procesu moduł pozostaje oryginalny tylko wymiana Sim

IMG_20250120_180944526.jpg

IMG_20250123_202329465_HDR~3.jpg

IMG_20250123_202422146~2.jpg

Messenger_creation_F37D8285-C8E5-4A8B-B716-78D85708DAEE.jpeg

IMG_20250128_103439190_HDR.jpg

Udało Ci się zrobić to w A5 przed lift, czyli miałeś tam gniazdo SIM na kartę fizyczną czy eSIM?
Rozumiem, że jesteś zalogowany do APP z USA. Dzwoniłeś do Audi USA by przypisali Cię jako główny użytkownik czy jak odbył się proces przypisania Ciebie jako głównego użytkownika?
Może ma ktoś jakieś informację albo wiedzę, gdyby wlutować kartę SIM fizyczną w miejsce eSIM to czy to ma prawo zadziałać? pozdrawiam!

Opublikowano (edytowane)
21 godzin temu, saint_lfc napisał(a):

Witam, czy istnieje w moim A5 2019 z USA możliwość zdalnego odpalania silnika (kluczyk, aplikacja)?

https://www.12volt.solutions/products/2018-audi-a5-sportback-plug-and-play-remote-start-kit?srsltid=AfmBOopw-4-z3zc04YCg-5sMwdZVQgSwkE3iDIWAezEO2ifxxFUH8-v0

ja w swoim 2018 Q5 sam zainstalowałem,innej firmy

[Compustar] ale jak poszukasz w internecie to znajdziesz 

Edytowane przez sektorp
Opublikowano
16 godzin temu, B0B1K13 napisał(a):

Udało Ci się zrobić to w A5 przed lift, czyli miałeś tam gniazdo SIM na kartę fizyczną czy eSIM?
Rozumiem, że jesteś zalogowany do APP z USA. Dzwoniłeś do Audi USA by przypisali Cię jako główny użytkownik czy jak odbył się proces przypisania Ciebie jako głównego użytkownika?
Może ma ktoś jakieś informację albo wiedzę, gdyby wlutować kartę SIM fizyczną w miejsce eSIM to czy to ma prawo zadziałać? pozdrawiam!

Robiłem to w audi A5 F5 przedlift. Wylutowujesz esim fizyczny esim po drugiej stronie płytki lutujesz złącze fizycznej SIM. Przypisać mogą Cię tu w PL też zadziała. Warunek auto musi być online. W późniejszych jednostkach na chwilę obecną prace są w toku.

Opublikowano
8 godzin temu, Johnu napisał(a):

Robiłem to w audi A5 F5 przedlift. Wylutowujesz esim fizyczny esim po drugiej stronie płytki lutujesz złącze fizycznej SIM. Przypisać mogą Cię tu w PL też zadziała. Warunek auto musi być online. W późniejszych jednostkach na chwilę obecną prace są w toku.

A jak myślisz , czy w tych nowszych jednostkach nie można wlutowac gniazda na karty nano sim ? Czy musi być esim MFF2 ? Tak tylko się zastanawiam , nie znam sie na tym . 

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie