Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04.07.2011 uwzględniając wszystkie działy

  1. Jeżeli przy pokrętle na ustawieniu "neutralnym" (środek) nie ma symbolu grzania, to najprawdopodobniej ogrzewanie lusterek będzie Ci się załączać razem z ogrzewaniem tylniej szyby. Najprostrzym sposobem na sprawdzenie, czy posiadasz w swoim aucie podgrzewane lusterka jest zajrzenie do wnęki koła zapasowego - tam powinna znajdować się naklejka z kodami wyposażenia dodatkowego. Jest też w książce serwisowej. Kod na podgrzewane lusterka : 6XD = zewnętrzne lusterka: sterowane elektrycznie, podgrzewane pzdr
    1 punkt
  2. Tylko oryginalny kupiony w salonie wydasz o 10 zł więcej. A masz pewność że masz to co ma być typ oleju jest na nakrętce. Stary w całości zlać poprzez odkręcenie węża na pompie (zdjąć pasek) pokręcić pompką - paluszkami. Teraz kierownicą w obie stromy do oporu pozostawić na środku. Zakręci wąż ( przydało by się dać nowe miedziane podkładki)wlać nowy oryginalny płyn zakręcić pompką - paluszkami. Założyć pasek i odpalić autko kontrolować płyn skręcając powoli w jedną stronę potem w drugą .Ot i cała filozofia powodzenia Seba
    1 punkt
  3. Wyglada na to, ze masz problemy z sonda lambda. Blad dot. ubogiej mieszanki wydaje sie byc konsekwencja nieprawidlowego dziala sondy. 1 sonda jest przed katalizatorem, 2 za. Mysle, ze wymiana pierwszej sondy powinna rozwiazac Twoje problemy. Dobrze jednak bedzie potwierdzic ta teze przez kogos, kto dluzej jezdzi audi i sie dobrze orientuje. Mozesz tez sprobowac wygooglowac w/w bledy, wtedy bedziesz wiecej wiedzial. Btw. to, ze po skasowaniu bledow auto zaczelo normalnie jezdzic to sie nie dziwie, przed nagrzaniem sonda lambda (1) dobrze dzialala, mieszanka byla odpowiednia i samochod mial pelna moc. m@urycy
    1 punkt
  4. Wymontowanie i zamontowanie zderzaka Do numeru identyfikacyjnego samochodu 400 000 1 - Śruba q 1 Nm 2 - Osłona nadkola 3 - Nakrętka specjalna q 4 Nm 4 - Nakrętka kołpakowa q 4 Nm 5 - Część prowadząca q wymontowanie i zamontowanie → Rozdział 6 - Tuleja q przed zamontowaniem osłony tulejki muszą być wciśnięte 7 - Listwa wspierająca 8 - Blachowkręt q 2 Nm 9 - Listwa uszczelniająca q zaczepiona w osłonie -12- 10 - Listwa ozdobna q zaczepiona w osłonie -12- 11 - Boczna listwa uszczelniająca q zaczepiona w osłonie -12- 12 - Osłona q wersja dwuczęściowa q wersja jednoczęściowa dla USA q Wymontowanie: q wymontować osłonę bagażnika z boku. → Gr.napraw70 q wymontować głośnik niskotonowy. → Radio, telefon, układ nawigacji; Grupa napraw 91 q rozłączyć elektryczne złącza wtykowe czujnika sygnalizacji przy parkowaniu przy komputerze sterującym (po lewej stronie pod tylnym światłem). q wykręcić śruby specjalne -3- i nakrętki specjalne -4- (dostępne z bagażnika). q Wykręcić śruby -13-. q poluzować osłony nadkola -2- w tylnym obszarze. q wykręcić śruby -1- z lewej i prawej strony na prowadnicy -6-. q Odczepić krawędzie boczne osłony przy prowadnicy. q Zdjąć osłonę. q rozłączyć dwuczęściową osłonę: q rozwiercić łby nitów jednostronnie zaślepionych z lewej i prawej strony. q odryglować blokady i rozłączyć obie części osłony. q Zamontowanie: q przebiega w odwrotnej kolejności. q podczas zamontowania nowej osłony zderzaka umieścić w osłonie nową część wspornikową -14-. q część wspornikową odblokować dopiero, gdy osłona zderzaka jest całkowicie zamontowana → Rys.. 13 - Śruba 14 - Część wspornikowa q wymienić podczas zamontowania nowej osłony zderzaka q odblokować dopiero, gdy osłona zderzaka jest całkowicie zamontowana → Rys. 15 - Listwa ochronna q wymiana q Listwy ochronne zamocowane są na zderzaku za pomocą dwustronnej taśmy klejącej. q demontaż bez zniszczenia nie jest przewidziany. q w celu zdemontowania zdjąć listwę ochronną ze zderzaka. q usunąć ewentualne pozostałości kleju ze zderzaka. q zamontowanie na nowym zderzaku Wskazówka Na nowym zderzaku należy przed lakierowaniem wywiercić otwory centrujące na listwę ochronną. q umieszczanie na zderzaku otworów centrujących na listwy ochronne → Rozdział. Od numeru identyfikacyjnego samochodu 400 001 1 - Osłona q Wymontowanie: – wymontować osłonę bagażnika z boku. → Gr.napraw70 – rozłączyć elektryczne złącza wtykowe czujnika sygnalizacji przy parkowaniu przy komputerze sterującym (po lewej stronie pod tylnym światłem). – Wykręcić nakrętki specjalne - (dostępne z bagażnika) – Wykręcić nakrętki kołpakowe - → Rys. (dostępne z bagażnika) – Poluzować osłony nadkola w tylnym obszarze. – Wykręcić śruby z lewej i prawej strony na części prowadzącej -3- – Odczepić krawędzie boczne osłony przy części prowadzącej – Zdjąć osłonę. q rozłączyć dwuczęściową osłonę: q odryglować blokady i rozłączyć obie części osłony. – 2 - Część prowadząca 3 - Śruby specjalne 4 - Nit rozprężny q wciśnięty w ścianę boczną na dole 5 - Nakrętka kołpakowa q 4 Nm 6 - Podkładka q musi być zawsze zamontowana. 7 - Śruba specjalna q 18 Nm 8 - Podkładka q musi być zawsze zamontowana. 9 - Zatrzask rozprężny q 5 x, umieszczone w tylnym poprzecznym pasie nadwozia 10 - Listwa wspierająca 11 - Blachowkręt q 2,5 Nm 12 - Śruba specjalna q 18 Nm 13 - Uchwyt na zderzak, z prawej strony q zderzak wymontowany q wykręcić śrubę specjalną -12- i wyciągnąć ze zderzaka element pochłaniający energię zderzenia. 14 - Nakrętka sześciokątna q 18 Nm q przytrzymać podczas dokręcania śruby specjalnej -8-. 15 - Uchwyt q przymocowany nitami do zderzaka. 16 - Nit jednostronnie zaślepiony 17 - Uchwyt na zderzak, z lewej strony q wykręcić śrubę specjalną -8- i wyciągnąć ze zderzaka element pochłaniający energię zderzenia. 18 - Zderzaki q wymontowana osłona -1-. q wykręcić śruby specjalne -6-z lewej i prawej strony i wyciągnąć zderzak do tyłu 19 - Część wspornikowa q wymienić podczas zamontowania nowej osłony zderzaka q odblokować dopiero, gdy osłona zderzaka jest całkowicie zamontowana → Rys.
    1 punkt
  5. Luk i sachs idą na pierwszy montaż, także spokojna głowa. Bierz co tańsze....
    1 punkt
  6. Możesz zrobić to samemu, po co płacić.....
    1 punkt
  7. No cóż - u mnie niezależnie Wiem, że podgrzewane lusterka nie załączają się, jeżeli temperatura zewnętrzna jest wyższa niż +5 stopni. Podgrzewanie szyby przedniej lub tylniej nie ma wpływu na działanie podgrzewania lusterek. Mówiono mi, że w starszych modelach podgrzewanie lusterek załącza się z ogrzewaniem szyby tylniej, ale głowy za to nie dam, ponieważ sama nie sprawdziłam PS. Rozumiem, że masz elektrycznie regulowane z pokrętłem od strony kierowcy z ustawieniem "lewo, środek, prawo"? Pzdr
    1 punkt
  8. Rozumiem, ze regularnie pojawiaja sie bledy sondy lambdy? Byc moze jak juz sie samochod nagrzeje (20-30km) pojawia sie problem (czujnik sondy lambdy?). Ja mialem kiedys zle zalozony rozrzad w swojej Ibizie II 1.8i, zamiast krecic do 6000 obr/min, to maks byly 4000. Samochod dziwnie jezdzil i okazalo sie, ze "mechanikowi" przeskoczylo pare zabkow przy zakladaniu paska i sie rozstroil rozrzad. Podepnij pod VAG'a, napisz jakie Ci bledy Ci pokazuje, bedzie latwiej cos powiedziec. m@urycy
    1 punkt
  9. Ważne jest w jakiej temperaturze dokonywałeś pomiaru, nikt tego nie mówi ale wartość ładowania w nowych reglerach związana jest z temperaturą otoczenia- im zimniej tym wartość jest wyższa.
    1 punkt
  10. Bardzo prosto otwórz przednie szyby. Zamknij autko z pilota poczekaj ze 30s i wsadź przez okno np rękę i pomachaj w różne strony... Jak będziesz miał alarm z czujnikiem ruchu to powinna odezwać się syrena alarmowa. Pozatym sprawdź po kodach wyposażenia.... To mój sposób.... Może ktoś ma inny....
    1 punkt
  11. Gdzieś około 10tyś, nic się nie topi, siedzi sztywno, zaizolowałem tylko 1 obrót,to tylko 5w
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie