Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 16.06.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. 5 punktów
    Przedstaw się nam! Napisz kilka słów o sobie, czym jeździsz, skąd jesteś itp. Po napisaniu posta powitalnego, otrzymasz dostęp do całej zawartości forum Klub Audi PL... Po otrzymaniu dostępu do forum, pochwal się koniecznie czym jeździsz! Możesz to zrobić w tym dziale: Pochwal się swoim Audi!
  2. 2 punkty
    Chciałem Wam zaprezentować rozwiązanie usprawniające działanie systemu infotaiment w moim Audi. Dodalem sobie obsługę m.in. Android Auto, system multimedialny KODI i inne. System oparty jest na mini-komputerze Raspberry Pi i aplikacji OpenAuto Pro. Samochód to Audi A8 D3, rok 2005, z systemem MMI 2G High Infotainment na pokładzie. Podobne zmiany można wykonać również w Audi A5, Audi A6 i Audi Q7. Pierwszą rzeczą do zrobienia było dodanie konwertera wejściowego wideo. Moje Audi nie jest wyposażone w fabryczny tuner telewizyjny i złącze FBAS. W każdym razie fabryczny tuner telewizyjny nie był opcją, ponieważ chcialem użyć panelu MMI 2G do sterowania aplikacji OpenAuto Pro. Po wybraniu adaptera wideo zamontowałem go w samochodzie. Proces instalacji był naprawdę prosty - najtrudniej było wyjąć schowek (za nim znajduje się jednostka główna MMI). Później wszystko poszło łatwo. Do wejścia audio użyłem podobnego adaptera podłączonego do zmieniarki CD - obsługuje do 3 źródeł dźwięku. Kolejnym krokiem było podłączenie jednego przewodu do wiązki zespołu głównego w celu odebrania sygnału z panelu przycisków. I to wszystko - czysta konfiguracja bez przecinania przewodów i wiercenia :). Aby aktywować sygnał wideo z Raspberry PI użyłem przycisku NAV (obsługiwany przez wybrany adapter wideo). Adapter wideo jest podłączony do Raspberry PI 3. RPI przechwytuje również stany przycisków na panelu MMI. Gdy przejdziemy do menu Car, CD, Radio (lub dowolnego innego), OpenAuto Pro 2.0 zatrzymuje nasłuchiwanie panelu przycisków, aż wrócimy do ekranu nawigacji. Moze opis nie jest super czytelny, ale dziala jak na filmie https://www.youtube.com/watch?v=hyFfKFpXC-8 Aplikacja OpenAuto Pro : https://bluewavestudio.io/index.php/our-products/2-openauto-pro
  3. 2 punkty
  4. 1 punkt
    Wyskoczył mi taki komunikat po wymianie opon. trzeba było zapamietać nowe ciśnienie w MMI w sekcji Car i wszystko w wróciło do normy
  5. 1 punkt
    problem rozwiązany. Winny rozrusznik. wsadzony mój po regeneracji i wszystko śmiga.
  6. 1 punkt
    Witam Ja w mojej Audi A3 mam podobnie. Zasugerowano mi odlaczenie radia (co zrobilem) zeby sprawdzic czy akumulator bedzie sie rozladowywal. po odlaczeniu okazalo sie ze problem kradziezy pradu zniknal wiec u mnie to kwestia radia. Okazuje sie ze radio jest zasilane bezposrednio z akumularora i stan stacyjki nie ma na radio wplywu. Teraz kombinuje jakby podpiac radi pod zasilanie kontrolowane stacyjka. Oczywiscie jeste terz opcja wymiany radia. Moje radio to Audi Concert. Mam nadzieje ze pomoglem...
  7. 1 punkt
    Już mam informację z auto daty pierwszy stopień 40Nm Drugi stopień 90stopni trzeci 90stopni Jeżeli chodzi o glowice jutro napisze jak z kołem rozrządu na wale korbowym
  8. 1 punkt
    Dla wszystkich posiadaczy Audi Q7, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q7.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
  9. 1 punkt
    Cześć różnice mogą być i są zapewne w rodzaju wtryskach, czasem mniej wydajnej turbiny to zależy.. obecnie żadna dobra, znana firma tuningowa nie ma rozpracowanej kasety silnika 45TDI czy 50TDI i pozostaje na dzień dzisiejszy tak zwane "oszukiwacze" power boksy czyli g... podpinanym do kasety, polecam wstrzymać się do czasu rozpracowania kaset silnika, zapewne to tylko kwestia czasu. pozdr.
  10. 1 punkt
    dolałem płynu hamulcowego i pomogło jeśli pomogłem podziękuj:)
  11. 1 punkt
    Już się dowiedziałem, ale napiszę tutaj jakby ktoś inny potrzebował: VCDS HEX CAN V2 Temat do zamknięcia
  12. 1 punkt
    Problem rozwiązany, w tym przypadku urwał się kabel zasilający pod fotelem a dokładnie w podłodze pod gniazdami wtyczek które idą do fotela.A bezpiecznik od fotela znajduje się w słupku przy lewej nodze ,trzeba ściągnąć plastik z progu i słupka jest to jeden plastik.
  13. 1 punkt
    Tak system włącza się w miejscu NAVI. Całość bardzo dobrze opisana jest tutaj Tam znajdziesz liste elementow i informacje jak wszystko polaczyc. Dużo czytania, ale bez tego ani rusz.
  14. 1 punkt
    Witam ze Szkocji parę dni temu kupiłem audi a6 c7 2.0 diesel z 2016. Pozdrawiam serdecznie
  15. 1 punkt
  16. 1 punkt
    Wymiana manetki i odblokowanie FIS Witam, w końcu udało mi się zabrać do pracy i efekt tej pracy chce wam zaprezentować. Praca polegała na wymianie manetki od wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS. A więc potrzebne są takie narzędzia: 1. Śrubokręty Torx T30, T25 i T8(dł.min 75mm) 2. Klucz spline M12 do odkręcenia śruby kierownicy 3. Klucze imbusowe do odkręcenia osłony kierownicy bodajże 5 lub 6 4. Latarka najlepiej czołówka (ręce wolne) 5. Laptop i oczywiście Vag. Potrzebna będzie jeszcze manetka do avanta z pełną obsługą FIS Numer vag 4E0953503C (do sedana 4E0953503B) lub z nowszych modeli manetki z 8E0 na początku (około 100zł na allegro lub gdzieś). Prace zaczynamy od odpięcia klemy akumulatora, najlepiej (-) Podstawą jest podciągnąć kierownicę najlepiej do siebie i całkowicie do dołu. Ułatwi ro sprawę z osłonami.Następnie odkręcamy airbag. Ściągamy zaślepki i odkręcamy dwie śrubki T30 z tyłu kierownicy. Trzeba przekręcić kierownicę raz w lewo i raz w prawo. Po ostrożnym wyjęciu airbaga, odkładamy w spokojne miejsce wcześniej wypinając żółta wtyczkę. Teraz zabieramy się za odkręcenie kierownicy. Jest tam centralna śruba klucz Spline M12. Odkręcamy... Najlepiej zaznaczyć markerem położenie kierownicy względem piasty. Tu akurat zakładałem inną kierownicę, (skórzana kupiona okazyjnie za 99zł)więc markera nie używałem. Naszym oczom ukazuje się taki widok. Zabieramy się za ściągnięcie osłony górnej i dolnej. Tu potrzeba śrubokręta Torx T8 min.dł.75mm, bo krótszym nic nie zdziałamy. Wykręcamy dwie śrubki po obu stronach i jedną od spodu na imbus 5 lub 6. Obudowy dolnej całkiem nie ściągałem, górną można odchylić całkowicie w górę. Zwracamy uwagę na taśmę, która powinna zostać w położeniu tak jak ją zdjęliśmy. Taśma mocowana jest na trzy zatrzaski, które zwalniamy i odpinamy z tyłu z prawej żółtą kostkę i już ją mamy... Kolejna czynność to wymiana manetki, która jest przykręcona na dwóch śrubkach torx. Po całej operacji skręcamy wszystko do kupy w odwrotnej kolejności. Zakładamy nową kierownicę Klemę oczywiście, odpalamy laptopa i dopasowujemy kodowanie wg opisu: Adres 17 - Instruments 10 - Adaptacja --> kanał 19 Tutaj ustawiamy kodowanie wg swojej konfiguracji. ?xxxx: Illumination Option 0 - Needle and Scala only active at 'Light on" 1 - Needle already active at 'Ignition on' 2 - Scale already active at 'Ignition on' 3 - Scala (2. Map) and Needle at "ignition on" active x?xxx: Board Computer 0 - only Level 2 (long time memory) 1 - Level 1 and 2 xx?xx: Driver Information System (DIS) 0 - DIS 1 1 - Highline without DIS 2 - DIS 2 xxx?x: Ambient Temperature 0 - no Display, Illumination inactive 1 - Display and Illumination active xxxx?: Remote Clock 0 - Remote Clock not active 1 - Remote Clock active W praktyce zmienia się poz. 2 i 3. Po tym zabiegu mamy już FIS ale nie mamy sterowania na manetce. Trzeba zrobić jeszcze jedno kodowanie Adres 16 Steering Wheel w 07 RECODE i w oknie wyboru SOFTWARE CODDING 0?xxx: rodzaj kierownicy 0 - standardowa (4-ramienna bez sterowania) 1 - 3-ramienna (sportowa) 2 - MFL ze sterowaniem radia 3 - MFL ze sterowaniem radia/telefonu 4 - MFL ze sterowaniem radia/telefonu/(system głośnomówiący ?) 0x?xx: Tiptrionic/podgrzewanie kierownicy 0 - bez Tiptronica w kierownicy/bez podgrzewania 1 - Tiptronic w kierownicy 2 - podgrzewanie kierownicy (oprócz kierownicy 3-ramiennej) 3 - podgrzewanie, Tiptronic w kierownicy (tylko dla wielofukcyjnej) 0xx?x: komputer pokładowy/tempomat 0 - bez komputera pokładowego, bez tempomatu 1 - komputer pokładowy 2 - tempomat 4 - komputer pokładowy/tempomat 0xxx?: typ karoserii (wycieraczka tylniej szyby) 1 - sedan/cabrio 2 - Avant/Coupe (wycieraczka tylniej szyby) Tu jeśli tylko dokładaliśmy FIS to zmieniamy pozycje przedostatnią. Po cały zabiegu pokazuje nam się na FIS żółta kontrolka o braku płynu do spryskiwaczy. Są dwa wyjścia: 1. Zmasować pierwszy pin w kostce od licznika Ja już miałem taki pin tylko przeciąłem kabel i dołożyłem do masy (dzień wcześniej) 2. Dokupić czujnik, wiązkę i to wszystko zmontować. Wybrałem na razie opcję 1. Wyciągamy licznik, odpinamy niebieska lewą kostkę od licznika. Żeby wpiąć pin do kostki, trzeba wypchnąć różowy bok wtyku i wtedy wyjeżdża nam szyna do której wpinamy pod numer 1 jeden koniec naszego kabelka. Z drugiej strony "masujemy". Podobno można to zrobić bez wyciągania licznika z pozycji otwartej lewej zaślepki tu gdzie są bezpieczniki, ale słabo to widzę. Kilka fotek z dnia wcześniej. Po całej operacji pozostaje skasowanie ewentualnych błędów po rozpięciu aku. Grupa 9,16,17. Trzeba też ustawić datę i godzinę. Zapaliła się kontrolka ESP , zgaśnie po przejechaniu do 100m. Pojawiła mi się też funkcja o spalonych żarówkach na Fis. Mam ledy przód postój i tył tablica rejestracyjna. Pozostało zarazie zmienić na zwykłe żarówki, coś się wymyśli. Otwieranie i zamykanie kluczykiem też wymagało szybkiej "aktywacji". To tyle o Fis. Mała rzecz a cieszy. Wcale nie trzeba zmieniać liczników jak to ASO proponuje Efekt Fis i skórzana kierownica: Sorki za fotki. Praca ważniejsza. No i oczywiście po pracy Miłego dłubania....
  17. 1 punkt
    Dla wszystkich posiadaczy Audi A5, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_A5.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
  18. 1 punkt
    Witam serdecznie wszystkich proszę uważać na to Audi auto jest całe malowane łącznie z dachem jak i słupkami przednimi. Na mierniku wychodzi od 290 do 400 mikronów a jak zapewnia sprzedawca auto ma oryginalny lakier. Zrobiłem 900 km w dwie strony aby to sprawdzić. Auto miało dwie szkody jedna przy 86 tys oraz druga przy 130 tys silnik wymieniony na nowy przy 129 tys
  19. 1 punkt
    Instrukcji do Systemu MMI Audi Q5 z 2009 Audi_Q5_MMI_-_instrukcja_PL.pdf
  20. 1 punkt
    kolego do gaszenia auta jest potrzebna klapa gasząca tak jak napisałeś u mnie był przypadek parę razy, że po nocy nie odpalał, mechanicy zwalali na wtryski i zapowietrzający się układ paliwowy wszystko sprawdzałem, ale po jakimś czasie dorobiłem się kabla i przy odpalaniu podłączyłem vag i wyskoczył błąd klapy a wcześniej go nie było po rozebraniu egr i klapy gaszącej okazało się tyle sadzy, ciężko pracowało aż ją zacinało i nie zapalał.
  21. 1 punkt
    Dziś sprawdziłem wspornik silnika ten pod wentylatorami. Widać, ze jak zabujam silnikiem to właśnie w tym miejscu sie ugina. Mysle, ze to właśnie to będzie przyczyna. A u dodam , ze jak kolega dodawał gazu to silnik sie podnosil wlasnientez w tym miejscu
  22. 1 punkt
    W sobotę udało mi się wszystko zrobić. Dla wszystkich którzy będą coś podobnego robić: 1. Dzielona kanapa jest przykręcona do podwozia 4 śrubami (2 z przodu na klucz wieloząbkowy a z tyłu na klucz 17. 2. Po odkręceniu kanapy od dołu jest otwór do montażu pasa środkowego na śrubę którą zakupić można tylko w serwisie (N 98952001) cena ok 10 zł. Śrubę dokręcamy kluczem dynamometrycznym o ile dobrze pamiętam ok 45 Nm, 3. Po dokręceniu śruby montujemy kanapę w taki sam sposób jak przy demontażu. Najważniejsze to dużo cierpliwości przy odkręcaniu i zakręcaniu przednich śrub . Cała operacja ok 2 h. Mam nadzieje że komuś powyższy opis pomoże
  23. 1 punkt
    Z poziomu VCDS w liczniku miałem wybrany jezyk niemiecki a komunikaty były po polsku wiec pewnie dlatego jest tak i u Ciebie, zalezy co ma wgrane mmi, kwestia teraz tego jakie posiadasz MMI? STD czy High, jakiś spec od nawigacji powinien sobie poradzić, z High chyba bedzie łatwiej, mozesz sprawdzic w kodawaniach MMI w VCDS kontroler 5F tam sa od wyboru regiony i próbować zmienić na europe moze to coś pomoże?
  24. 1 punkt
    Uszkodzone byly zegary, po ich wymianie problem znikł . Temat zamknięty.
  25. 1 punkt
    Odpowiem sobie sam, bo naprawiłem błąd: Rozciołem go (trzeba deikatnie i nie głeboko, bo w jednym miejscu zaraz za ścianką jest cieniutki uchwyt mechanizmu i jak go przetniemy to chyba już tylko nowy ratuje). W środku jest tylko silniczek(bez elektroniki), wygląda na to ze smar który tam był stwardniał/zasechł co spowodowało większy opór działania mechanizmu i pojawienie sie tego błędu, wyczyściłem stary smar i dałem nowy, styk łączenia wtyczki z silnikiem umyłem spirytusem. I działa bez błędu
  26. 1 punkt
    Dorzucam info o automatycznie składanych lusterkach. http://mr-fix.pl/wpis/automatycznie-skladane-lusterka-audi-a4-b8/
  27. 1 punkt
    Z tego co wiem co nie ma innych wyglądów zegarów. Zegary są wyświetlane cyfrowo na wyświetlaczu. Jedynie co to można je sobie zmniejszyć/zwiększyć poprzez przycisk View na kierownicy. Może jakiś update softu wprowadzi nam większe możliwości:) Bardzo dobre pytanie o podświetlenia schowka. Jakaś paranoja żeby auto tej klasy nie miało tego w standardzie. Też nie mam i rozważam na poważnie zakup czegoś ledowego do przyklejenia w schowku...
  28. 1 punkt
    U mnie wyglada to tak że trzeba chwilkę zaczekać aż ekran pokaże właśnie jedynie aktualnie słuchaną stację (nie listę) i wejść w ustawienia (plusik) i włączyć tekst radiowy. Patrz instrukcja na foto. Rzeczywiście nie wszystkie stacje nadają w tej technologii ale ogólnie całkiem sporo informacji tam można wyczytać, łącznie z najważniejszymi informacjami. Podróżując po Polsce zauważyłem że nie w każdym regionie są te informacje wyświetlane. Może zależy to od technologii regionalnych nadajników radiowych (?)
  29. 1 punkt
    Cześć Temat stary ale pozwolę sobie na odpowiedź. Od niedawna używam Q2. Mam identycznie jak u Ciebie - system się włącza, silnik gaśnie, układ kierowniczy się wyłącza mimo że autko jeszcze chwile może się toczyć. Nie uważam jednak żeby to było jakoś niebezpieczne. Grunt że wspomaganie hamulca cały czas działa. Można bez kłopotu dojechać w korku do poprzedzającego samochodu i się zatrzymać. Inna sprawa to w ogóle używanie systemu start/stop. Szczerze mówiąc nie widzę powodów żeby tego używać. Częściej mnie wkurza niż oszczędza moje paliwo. Raz zdarzyło mi się że stałem dłużej w korku - system się włączył ale że postój trwał nieco dłużej niż na światłach (2-3 minuty) to silnik uruchomił się samoczynnie. Ot i taka oszczędność paliwa...
  30. 1 punkt
    dzisiaj mialem to samo auto u mechanika jutro cos odpisze
  31. 1 punkt
    Witam U mnie modyfikacja z 3.0 TDI 272 KM wyszła następująco: 1. Pierwszy pomiar przed wyszło 271,7 KM i 567.9 Nm 2. po modyfikacji 329,6 KM i 664,6 NM
  32. 1 punkt
    Olej silnikowy, rzecz prosta, wymiana +/- co roku, każdy ma swój typ, który leje do autka. Ale jak się ma sprawa z olejami do skrzyni? Wymiana oleju w skrzyni biegów często umyka naszej uwadze, ponieważ nawet w starszych autach przebiegi między wymianami są dość długie. Natomiast w większości obecnie produkowanych samochodów oleju w skrzyniach mechanicznych nie trzeba wymieniać podczas całego okresu eksploatacji. Zupełnie inaczej wygląda to w przekładniach automatycznych. Praktycznie we wszystkich takich skrzyniach należy okresowo wymieniać olej. Niezależnie, jaką skrzynię mamy w samochodzie, trzeba okresowo sprawdzać poziom oleju. Najlepiej podczas wymiany oleju w silniku, gdyż w ręcznych skrzyniach poziom oleju można sprawdzić dopiero po wejściu pod pojazd. Olej, przy prawidłowym poziomie, powinien sięgać korka wlewowego. Korek ten jest łatwo znaleźć, gdyż spośród wielu śrub wyróżnia się wielkością (średnica około 15 - 20 mm). Natomiast w przekładniach automatycznych poziom oleju sprawdza się szabelką, praktycznie taką samą jak ta służąca do pomiaru poziomu oleju w silniku. Poziom w automatach sprawdza się w różny sposób. W niektórych autach przy zimnej skrzyni, w innych przy nagrzanej, a w jeszcze innych przy pracującym silniku. Do skrzyń biegów stosuje się oleje przekładniowe, które podzielone są wg klasyfikacji jakościowej i lepkościowej. Wg klasyfikacji API oleje przekładniowe oznacza się literami GL i cyfrą od jeden do sześć. Im wyższa cyfra tym olej może pracować w trudniejszych warunkach. Klasyfikacja lepkościowa informuje nas, w jakich temperaturach olej może pracować. Obecnie stosuje się oleje wielosezonowe i w naszej strefie klimatycznej zaleca się 75W/90 lub 80W/90. Zastosowanie zbyt gęstego, rzadkiego lub innego rodzaju oleju może spowodować pogorszenie zmiany biegów lub szybkie zużycie skrzyni. Automatyczne skrzynie biegów wymagają oleju typu ATF, który dodatkowo musi odpowiadać specyfikacjom i normom producenta pojazdu. Zastosowanie złego oleju będzie mieć opłakane skutki. W niektórych serwisach Aso nie zalecają wymiany oleju w skrzyni(dożywotni), ale powoli się ich polityka zmienia. I tu chciałby podać jaka norma jest potrzebna do poszczególnych skrzyń biegów: 1. Manual 5/6 bieg wg Etki G052911A1/A2. Oznaczenie A1 lub A2 oznacza pojemność butelki oleju (m.in. TITAN SINTOFLUID SAE 75W-80, Castrol TAF-X 75W90, Mobil Gerlube VS 200, Texaco Geartex S4 75W90). Ważne okazuje się to, aby olej spełniał normę VW 501.50 i to powinno załatwić z grubsza temat. Olej poza oznaczeniem SAE 75W-80 lub 75W-90 musi jeszcze mieć właściwe parametry lepkości kinematycznej. Norma VW ustala ten parametr na około 70mm2/s. Nie zalecam natomiast stosowania Mobil Mobilube 1 SHC 75W90 ma on parametr lepkości kinematycznej w 40 st.Celsjusza o wartości 102 (a więc sporo wyższy) oraz brak normy VW 501.50. Ale dużo osób zalewa takim i nie narzeka. Wybór zostawiam Wam. 2. Multitronic ( ATF CVT). Przekładnia multitronic jest przekładnią bezstopniową. Łączy ona dynamikę przekładni manualnej z komfortem obsługi przekładni automatycznej. Dzięki bezstopniowemu przeniesieniu mocy oraz automatycznemu procesowi zmiany przełożeń multitronic przekazuje na koła maksymalny moment obrotowy w całym zakresie obrotów silnika. W skrzyni automatycznej multitronic filtr oleju wymienia się podczas remontu skrzyni, a nie w trakcie wymiany oleju. Dlatego że jest on zabudowany w skrzyni. Olej wg Etki G052180A2 (m.in. Febi 27975, Castrol CTF-A). Zalecana wymiana co 60000km. Olej do przekładni głównej w tej skrzyni to G052190A2 (około 1,3L). Ciekawy link o multitronic http://www.prnd.pl/porady-asb/multitronic-01j 3. Tiptronic. To rodzaj automatycznej skrzyni biegów. Jest też możliwość ręcznego przełączania biegów.W trybie manualnym zmiana biegów następuje sekwencyjnie. a)4-stopniowa zwykła oraz 5-stopniowa wg Etki G052162A2 (m.in ATF Esso EGL 71141 75W90, Febi 14738). Olej do przekładni głównej w tej skrzyni to G052145A1 (od 0,5-1,3L). Wymiana oleju wraz z filtrem co 60000km. b)6-stopniowa wg Etki G060162A2. Olej do przekładni głównej w tej skrzyni to G052145A1 (około 1,1L). Olej do skrzyni rozdzielczej to G055145A2 (około 0,5L).To najbardziej popularne. Ale nie we wszystkich. Trzeba dokładnie sprawdzić na tabliczce znamionowej typ skrzyni i sprawdzić dokładnie w Etce!! Zalecana wymiana oleju wraz z filtrem co 60000km. 4. S-Tronic DSG Przekładnia typu DSG to dwie skrzynie mechaniczne zamknięte w jednej obudowie. Każda ma swoje własne, niezależne sprzęgło. Jedna obsługuje biegi nieparzyste (zazwyczaj również bieg wsteczny), druga zaś - parzyste. Olej wg etki G052182A2 (m.in.tylko Febi 32380 - 1L, Febi 32381 - 5L). Także zalecana wymiana co 60000km. Ciekawy link http://www.prnd.pl/porady-asb/dsg-automatyczna-skrzynia-biegow-kod-02e To kilkanaście linijek moich wypocin, ale ktoś pewnie skorzysta.. Źródełko: etka/internet...
  33. 1 punkt
    Problem znaleziony. 1 bezpiecznik poszedł. Można bawić się dalej.
  34. 1 punkt
    BlackVue 900s 2ch lub 750s 2ch Droga ale fajna można na bieżąco przez internet monitorować co się dzieje przed i za pojazdem, a dodatkowo ma nasłuch w środku, pliki w chmurze i wiele wiele więcej. Kable pociągnąć z bagażnika pod podsufitów-ką przez słupek przedni do skrzynki bezpiecznikowej Ja wymyśliłem tak : W bagażniku z lewej strony zamocuje dodatkowy akumulatorek od UPS 12V 14-20 Ah, by kamerka przód i tył czuwająca w dzień i w nocy nie wydoiła mi akumulatora. Podłączę go do bezpiecznika który ma napięcie po stacyjce i gdy auto będzie stało to zasilanie będzie z akumulatorka dodatkowego, a gdy będę jechał alternator przy okazji będzie doładowywał akumulatorek. Mam nadzieję że to wypali w najbliższym czasie przystąpię do montażu. Teraz mam podłączoną na stałe i po kilku dniowym postoju już pierwszy problem z akumulatorem miałem.
  35. 1 punkt
    Postanowiłem że założę instalacje Landi Renzo , dość dużo pozytywnych opinii na ten temat . Instalacja sprawuję się znakomicie auto pozostało dalej bardzo dynamiczne . Koszty bardzo szybko się zwróciły .
  36. 1 punkt
    Jak ktoś chce sprawdzić co ma jego wózek to tutaj jest pełna wersja z 01.2018: http://vag-codes.info/vag-option-codes vag-option-codes.pdf
  37. 1 punkt
    Dla wszystkich posiadaczy Audi A4 B7, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_1_30.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_31_60.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_61_90.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_91_120.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_121_150.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_151_180.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_181_210.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_211_241.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_242_275.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_276_312.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_313_345.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
  38. 1 punkt
    Dla wszystkich posiadaczy Audi A4 B6, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Podziękowania dla D&G Wersja dla szybkich łącz szybszych niż 1 Mbit/s: Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_1_60.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_61_120.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_121_177.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_178_239.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_240_304.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_305_369.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_372_421.pdf Wersja dla łącz 1 Mbit/s i wolniejszych, przygotowana przez użytkownika doomelek: Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_1-50).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_51-110).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_111-170).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_171-230).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_231-300).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_301-360).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_361-421).pdf Dla wszystkich osób z wolnymi łączami internetowymi, zamieszczam skompresowaną wersję instrukcji przygotowaną przez użytkownika doomelek. Dzięki Paweł za włożoną pracę - pomogłeś wielu osobom! Skompresowana wersja instrukcji Audi A4 B6 dla najwolniejszych łącz: Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_skompresowana_wersja.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
  39. 1 punkt
    Oczywiscie jest taka mozliwosc zmiany jezyka na Polski jesli nadal jestes zainteresowany to moge wrzucic fotki jak to zrobic
  40. 1 punkt
    Poniżej zamieszczam rozmieszczenie bezpieczników Audi A4 B8:
  41. 1 punkt
    Poniżej zamieszczam rozmieszczenie bezpieczników Audi Q7:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.