Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 20.04.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi A3 8V, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja obsługi Audi A3 8V.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.3 punkty
-
Witam Porcja nowych informacji. Do poprawnego działania informacji o statusie musimy mieć aktywny SOS za który odpowiada moduł telmatic 75. Moduł telmatic SOS z USA będzie działał w EU. Sprawa wygląda następująco musimy dostać się do modułu 75 i go wyjąc. U mnie znajdował się pod podłogą bagażnika bliżej tylnych foteli, jeżeli go tam nie ma to drugie miejsce pod tylna kanapa. 4K1 035 283 C z oznaczeniem NAR - rynek amerykański. Problem tkwi w chipie Esim - zwyczajnie musimy wymienić kartę SIM na Europejska która będzie logować się do sieci i przesyłać dane o pojeździe. (chip esim trzeba wylutować, wlutować nowe złącze na nano sim) Moduł pod względem odbioru zakresu również odbiera LTE, problem tkwi w simie który szuka sieci USA, wymiana na kartę EU rozwiązuje problem . Kupiłem kartę sim Tmobile normalna procedura zakładania karty i saldo musi być dodatnie. Moduł spowrotem do auta, kasowanie błędu SOS, ponowne uruchomienie pojazdu i lampeczka SOS świeci na zielono auto jest widoczne w sieci. Funkcja SOS jest dostępna. (brak błędów w komputerze, i na liczniku) Kilka fotek z całego procesu moduł pozostaje oryginalny tylko wymiana Sim3 punkty
-
Kody do wyłączenia komunikatów na starcie 5F-Information Electr. > Adaptation - 10 > ENG167432-MAS19887-RSE_configuration-Display info window for current privacy settings Disable profile selection: unit 5F - Adaptation > - Vehicle function list BAP: IAA PSO 0x52 msg bus > not activated IAA PSO 0x52 > not activated - Vehicle menu operation: Menu IAA PSO > not activated Menu IAA PSO clamp 15 off > not activated Menu IAA PSO over threshold high > not activated3 punkty
-
Przedstaw się nam! Napisz kilka słów o sobie, czym jeździsz, skąd jesteś itp. Po napisaniu posta powitalnego, otrzymasz dostęp do całej zawartości forum Klub Audi PL... Po otrzymaniu dostępu do forum, pochwal się koniecznie czym jeździsz! Możesz to zrobić w tym dziale: Pochwal się swoim Audi!2 punkty
-
Aby wyłączyć błąd dotyczący braku sieci: Wchodzimy w blok 5F (Multimedia), następnie Adaptacja, szukamy punktu „Konfiguracja funkcji telefonu”, następnie „Icon for data connection” i ustawiamy „Hide”. Jeśli ustawimy „Show”, to pojawia się… Po zakodowaniu restartujemy MMI. Przepraszam za mój polski. W trakcie nauki.2 punkty
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi Q7, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q7.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.2 punkty
-
Cześć, Co do tej informacji o zacieraniu się silników Q5 sprowadzonych z USA , to jak już poprzednicy pisali trzeba podchodzić z dużym dystansem . Po pierwsze sprawdziłem ponad 50 VIN AUDI Q5 2.0 TFSI z USA w podanych rocznikach i w żadnym nie pojawi się informacja o akcji serwisowej na ten temat. Po drugie , kontaktowałem się ze znajomym , który blisko współpracuje z dilerami AUDI w USA , nie potwierdzili , że mają wymieniać silniki . Po trzecie , posiadam takie AUDI już nie pierwsze i ciągałem nimi różne cuda , skutery wodne do Chorwacji , ostatnim zrobiłem 90 tys w dwa lata i żadnych problemów . Po czwarte nie znamy historii pojazdu o którym mowa w filmie . To, że miało lekką szkodę nie znaczy , że silnik nie był uszkodzony ( uszkodzenia przy łapach i uchach w bloku silnika ) , miałem przypadki , że A5 , S5 lub Q5 sprowadzone po delikatnych uszkodzeniach posiadały uszkodzone mocowania silników lub mikropęknięcia bloków silnika , które wychodziły po przejechaniu 2-3 tyś kilometrów w trasie . Uszkodzenia takie nie powstają przy kolizji / wypadku , a przez wózkowych , którzy caterpilarmi przewożą auta i je ładują . Czasami uderzą widłami w silnik(tylną stronę silnika ) ładując od tyłu pojazd na lawetę( podnoszą za szybko widły przy podnoszeniu auta ) - info z własnego doświadczenia . A szkoda z przodu była minimalna , nawet chłodnice całe , a silnik do wymiany , albo niektórzy spawają te uchwyty . A na koniec , uważam , że jest to powiązane z tym preparatem aby go rozreklamować . Pozdrawiam Bartek2 punkty
-
Chciałem trochę uporządkować sprawy z Audi Connect. Tzn sam jestem z tych osób, które nie lubią, jak mają coś w aucie co jest niesprawne albo z czego nie mogą skorzystać. Stąd też drążenie sprawy w kilku kwestiach, w tym z Audi Connect. Nabywca Audi z USA lub w EU po zakupie samochodu, przy pomocy dealera ustawia siebie jako głównego użytkownika i loguje się do auta przez aplikację i w ramach tej usługi może po ustanowieniu indywidualnego pinu otwierać zdalnie auto i zamykać, sprawdzać stan paliwa i pewnie parę innych mało istotnych rzeczy. Może też skorzystać z funkcji FOD ( Functions on Demand), czyli dokupić sobie coś czego w aucie nie ma, np na jakiś czas albo na stałe, np mapę do nawigacji itd. Nabywca w USA robi to przez kartę eSim umiejscowioną w jednostce radia (tak to nazwijmy) udostępnioną przez amerykańską sieć Verizon, nabywca z EU przez kartę eSim udostępnioną przez firmę telekomunikacyjną z Irlandii - Cubic Telekom. I najważniejsze. Obydwie firmy ze sobą nie współpracują. Jedna ma bazę VIN aut z EU, a druga z USA. Nie można dopisać do bazy EU auta z USA i odwrotnie. Czym to skutkuje. Otóż , chcąc mieć dostęp do wszystkich funkcji jakie daje Ci fakt nabycia Audi z USA, to musi być to auto w zasięgu sieci firmy Verizon. Jeżeli nawet uda nam się kiedyś znaleźć jakiś sposób na jednorazowe połączenie z siecią Verizon, będąc w Europie, po to tylko aby aktywować Audi Connect, to musicie mieć świadomość, że funkcje jakie daje ta aplikacja są generalnie moim zdaniem dość skromne, a po przeniesieniu auta do Europy i po ewentualnym połączeniu, będą jeszcze bardziej niż skromne. Moim zdaniem otrzymamy tylko możliwość otwierania i zamykania auta, sprawdzanie stanu paliwa. Myślę, że funkcja lokalizacji samochodu, to już jest dodatkowo płatna, a z racji przeniesienia auta do Europy, pewnie nie będzie dostępna. Jakieś serwisy pogodowe też odpadną , bo są dodatkowo płatne. Generalnie odpadną funkcje FOD. Bo z amerykańskich w Europie nie skorzystamy, a Europejskich nigdy nie dostaniemy w ofercie, bo nie ma naszego Viny w bazie EU. Ja osobiście cały czas coś tam działam w kierunku uruchomienia Audi Connect, ale myślę, że korzyści z tego będzie naprawdę nie za dużo. Chociaż miło jakby działało. Mieszkasz w bloku na 10 piętrze i nie jesteś pewny czy zamknąłeś auto stojące z drugiej strony bloku. Aplikacją mógłbyś to sprawdzić. Tak jak pisał kolega wyżej - Johnu. Aplikacja myaudi dla aut z USA się trochę różni od tej z EU. Mam konto zarówno na jednej jak i na drugiej. W obydwu mam swój status potwierdzony przez dealera w Polsce jak i w USA. W Usa pracownik dealera założył mi nawet numer pin, który po zalogowaniu pierwszym mam sobie zmienić na inny. Problem jest tylko z ostatnim etapem połączenia. Póki co nie można go wykonać. Jak widzicie jest mnóstwo zachodu i póki co nic w efektach. Kolega Johnu, ma lepiej bo w jego aucie z 2019 roku jest slot na kartę sim. My w nowych rocznikach mamy tylko eSim. Podsumowując. Nie demonizujmy korzyści z Audi Connect. Najprawdopodobniej nie uda nam się połączyć audi z USA z aplikacją Audi Connect z EU, napewno jeżeli uda się kiedyś zrobić jakieś połączenie omijające firmę Verizon, to będzie można połączyć z Audi Connect z USA. Tak dla ciekawości, aplikacja myAudi EU pokazuje mi, że mam do odebrania aktualizację mapy, oczywiście USA/Canada/Meksyk, a aplikacja USA nic mi w tym zakresie nie pokazuje. Może się kiedyś uda. Uzupełnię tylko jako dodatek, że po zmianie radia na EU, mam w końcu RDS i nie muszę szukać ręcznie co 150 km mocniejszego sygnału. Pracuje nad radiem cyfrowym DAB, ale idzie ciężko. Po zmianie modułu SOS na europejski mam połączenie alarmowe. Wykonane i sprawdzone. Moduł europejski pobiera dane internetowe między innymi do radia cyfrowego DAB. Pewnie pobiera też inne rzeczy, ale to jeszcze przed nami.2 punkty
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi A4 B6, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Podziękowania dla D&G Wersja dla szybkich łącz szybszych niż 1 Mbit/s: Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_1_60.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_61_120.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_121_177.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_178_239.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_240_304.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_305_369.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_str_372_421.pdf Wersja dla łącz 1 Mbit/s i wolniejszych, przygotowana przez użytkownika doomelek: Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_1-50).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_51-110).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_111-170).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_171-230).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_231-300).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_301-360).pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_(str_361-421).pdf Dla wszystkich osób z wolnymi łączami internetowymi, zamieszczam skompresowaną wersję instrukcji przygotowaną przez użytkownika doomelek. Dzięki Paweł za włożoną pracę - pomogłeś wielu osobom! Skompresowana wersja instrukcji Audi A4 B6 dla najwolniejszych łącz: Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B6_skompresowana_wersja.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.2 punkty
-
2 punkty
-
Ani to ani to. W Q5 FY masz quattro ultra czyli coś co działa odwrotnie niż haldex a wiec odłącza tylną oś w przypadku kiedy komputer uzna, że napęd nie jest konieczny.2 punkty
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi Q8, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi Q8.pdf2 punkty
-
2 punkty
-
Cześć, znalazłem kilka innych niż do tej pory wieści odnośnie pełnej konwersji USA MiB3 na EU. Prosiłbym o rzucenie na to okiem i jakiś komentarz czy ma to w ogóle sens; 1. Rola modułu OCU (J949) w MIB3 W generacji MIB3 (trzecia generacja platformy infotainment) wszystkie funkcje Audi connect oraz e-call są realizowane przez emergency call module and communication unit J949, które zawiera zintegrowaną kartę eSIM. To właśnie ten moduł komunikuje się z sieciami komórkowymi (LTE) i serwerami Audi, pośrednicząc między internetem a jednostką informacyjną J794 (MMI). W wersji USA eSIM jest powiązana z AT&T i nie „widzi” europejskich sieci. 2. Czy wymiana OCU jest możliwa? Tak — moduł J949 da się fizycznie wymontować i zastąpić egzemplarzem z rynku europejskiego. 2.1 Wybór odpowiedniego modułu Wersja sprzętowa: musi to być dokładnie moduł od Audi Q5 (MLB-platforma) z tego samego roku/modelu i tej samej generacji MIB3. Numer części OE: dobierany indywidualnie według Twojego VIN w systemie ETKA lub u dealera. Dla platformy MLB często spotykane oznaczenia to np. 4M8 035 706 E/G/N — ale ostateczny numer potwierdź w katalogu części. Wyposażenie: zwróć uwagę, czy moduł pochodzi z auta z aktywnym Audi connect (pakiet IT3/IT4) — inna wersja (tylko e-call) może nie mieć hotspotu Wi-Fi. 3. Przebieg wymiany Demontaż wnętrza: Odłącz akumulator. Zdemontuj podsufitkę (modele z SOS i OCU umieszczone są często za oświetleniem). Wymontowanie starego J949: Odłącz wiązki anten (zewnętrzne anteny LTE/GPS/Wi-Fi). Odłącz przewody Ethernet/CAN do J794. Montaż nowego modułu: Zamontuj nowe J949 w odwrotnej kolejności. Podłącz anteny i magistrale danych. Kodowanie i adaptacja (najważniejsze!): Online-kodowanie SVM za pomocą narzędzia ODIS/VAS w autoryzowanym serwisie Audi lub u niezależnego warsztatu z dostępem do platformy VAG (np. ABR-Service, AUTOCOM). Przypisanie modułu do Twojego VIN, wgranie certyfikatów regionu EU, aktywacja usług IT3/IT4. 5. Potencjalne problemy i uwagi Różnice regionalne oprogramowania MIB3: niektóre funkcje (np. Car-to-X w UE) mogą wymagać dodatkowej adaptacji. Autoryzacja dealera: serwisy w Europie bywają niechętne pracy z pojazdami US-spec. Często lepiej skorzystać z wyspecjalizowanego niezależnego warsztatu. Gwarancja i component protection: nowe OCU musi zostać poprawnie przypisane, inaczej system zgłosi błąd „Component Protection” i zablokuje niektóre funkcje. Podsumowanie Wymiana OCU jest technicznie wykonalna i pozwala na pełną aktywację Audi connect w Europie, ale wymaga precyzyjnego doboru części i profesjonalnego kodowania.1 punkt
-
Pisze ten post dla osób które być może mają podobny problem. Przeczytałem na forum volwo artykuł który mnie na prowadził do wykonania pewnych zmian w montażu samego modułu proxima. Dziwo znaczna poprawa bo z 2 metrów zrobiło się 10 i teraz jest to akceptowalne. Dotychczas homecar usa proxima zamontowany był w napędzie i tam też był zasilony. Jednak dziś wpadłem na pomysł żeby proxime schować do sygnalizatora który jest zamontowany na ogrodzeniu. Z racji tego że od napędu idzie skrętka 8 żył do syg. świetlnego i są wolne 4 żyły to zdecydowałem się je wykorzystać. I tak oto mały moduł został schowany do sygnalizatora bft. Próbowałem jeszcze puścić cieniutki kabel w peszlu ogrodzenia ale niestety za mało miejsca i w połowie się przycinał. Zdjęcie poglądowe bramy z napedem1 punkt
-
Według Aso po 7 latach powinienem wymienić baterie systemu SOS. Niestety w Aso koszt 460,-. O takim numerze są na Ali za 120,- Znalazłem zamiennik w czeskim sklepie Techtek. Szybka dostawa z przesyłką 97,- Oczywiście Made in China ale oryginał to Taiwan. p.s. w Bmw x5 f15 bateria składa się z 4 ogniw i kosztuje w Aso 109,- Także te 460,- w Audi to na prawdę gruba przesada!1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
https://a4-klub.pl/topic/502753-konwersja-systemu-sos-z-usa-na-eu-w-audi-a4-b9/page/1/ https://www.audiworld.com/forums/a7-224/bg-sos-emergency-call-function-unavailable-nar-eu-3066258/page1/ https://carmasters.org/topic/46053-sim-e-tron/page/1/ Tutaj masz trochę opisane, wszyscy próbują ugrać to w ten sposób1 punkt
-
1 punkt
-
Przewertowałem pół internetu, metodą prób i błędów rozwiązałem problem (q3rs ale prawdopodobnie ten sam system - MIH3). Wersja oprogramowania (w moim przypadku 3454) nie wspiera najnowszych map. Należy zainstalować (przez engineering mode) w kolejności (system nie pozwoli wykonać aktualizacji od razu do najnowszej wersji) najpierw 3620 (po aktualizacji zniknęła ikonka na pasku o aktualizacji online) i docelowo najnowsze 3853. Softy do pobrania z https://mibsolution.one/#/1/9/MHI3 - APTIV/Firmware (login i hasło: guest), zalecane wgrywanie przy odpalonym silniku. Po aktualizacji softu i podłączeniu pendriva z mapą, system dosłownie po kilku sekundach wykrył dostępną aktualizację i pozwolił zaktualizować mapy. Jeżeli chodzi o aktualne mapy, to przez audi można pobrać wersję 1230 (stan na 2023.12), ale na mib solution https://mibsolution.one/#/1/15/MIB3H jest dostępna wersja 1320 (stan na 2024.06), wgrana i działa. Przy weryfikacji nie sugerowałbym się numeracją audi, a właśnie datą map.1 punkt
-
1 punkt
-
Witam serdecznie , w moim q5 przestało z dnia na dzień działać otwieranie i zamykanie klapy bagażnika gestem nogi pod zderzakiem. Wcześniej zdarzało się że nie chciał załapać i kilka razy musiałem machnąć żeby się otworzyła ale teraz już jest zero reakcji . Czy ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? Z góry dzięki za wszelkie info co można z tym zrobić1 punkt
-
1 punkt
-
300 moduł plus kodowanie. Ale ja zmieniłem też radio na Eu, tylko nie wszystko mam jeszcze ustawione. Powiedzmy że jestem teraz w fazie eksperymentów. Jak uda się radio całkowicie zaadoptować tzn żeby było radio cyfrowe DAB, to postaram się wszystko na spokojnie opisać. Trochę przeciągam sprawę, bo sprawdzam opcję z Audi Connect, przy okazji.1 punkt
-
tutaj jest stronka gdzie można sprawdzić akcje serwisowe. Swojego q5 nie widze. https://web.audiusa.com/recall/#1 punkt
-
Lampy masz 80A945075A i 076A. Oczywiście jest animacja. Masz takie samo wyposażenie jak w moim, prestige. Żeby mieć wyświetlenie na Haed Up podpowiedzi nawigacji, musisz sobie przerobić nawigację na europejską. Wtedy też będzie nawigacja na wirtualnym kokpicie. W załączniku masz listę swojego wyposażenia. document.pdf1 punkt
-
https://allegro.pl/oferta/regulacja-podlokietnika-audi-q5-fy-od-2017r-podlokietnik-regulowany-165990469241 punkt
-
Cześć. Trochę nowych wieści w sprawie radia europejskiego w aucie z USA. Z braku czasu ciągle zwlekam z tematem, ale zamierzam w grudniu wymienić jednostkę na europejską. Jednostkę już mam zakupioną i czeka. Z tego co wiem na dziś to w jednostce z Usa jest radio satelitarne, w Europie cyfrowe. Radia różnią się jedną wtyczką. W wersji z USa jest czarna, w wersji z EU jest niebieska. Żeby po zmianie radia na jednostkę EU było radio cyfrowe to oprócz kodowania, trzeba jeszcze dołożyć antenę do radia cyfrowego. Można dołożyć podobno antenę jakąś chińską na sztukę, żeby nie rozbierać auta, bo chyba to wiązałoby się z wymianą "rekina" na dachu na EU. Podejrzewam. Po takich zmianach jest radio cyfrowe i w końcu działa tzw RDS, czyli nie zanika sygnał po odjechaniu od nadajnika. Mankamentem jest to, że nie ma pictogramów poszczególnych stacji radiowych , tak jest to w aucie kupionym u dealera w EU. Bierze się to stąd, że treśći , między innymi pictogramy pobierane są przez połączenie internetowe, a ono jest realizowane przez moduł Sos. Zamierzam pokombinować i z radiem i z modułem Sos z Eu. Może też zadziała połączenie SOS, bo teraz mimo, że świeci się na zielono, nie działa. Najpewniej wydarzy to się w grudniu. Dam znać o efektach. Mam też prośbę, żebyście napisali, czy u Was po konwersji radia z USA na EU, też nie działa RDS, czyli przy długich trasach gubi sygnał i trzeba ręcznie szukać bliższego nadajnika. Podobno to wynika z tego że to jest z czymś tam połączone i nie da się tego rozdzielić itd. Dajcie znać proszę. Pozdrawiam1 punkt
-
Zieloną kontrolke masz ale SOS nie masz. Spróbuj zadzwonić przez SOS a się przekonasz. Jak zmienisz na jednostkę EU to wtedy będzie. Na 100% powiem jak zmienię. Brak czasu. Co do modułu od bramy przeszukaj moje poprzednie posty. Jest do ogarnięcia. Nic nie montujesz w aucie, dodatkowy nadajnik dodajesz do sterownika przy bramie. Działa bardzo fajnie. Szybki montaż.1 punkt
-
Ad 1 Mapy będą działały na jednostce ze stanów, tylko, ktoś za kasę musi Ci te mapy tam wgrać. ad2 Ustawiać możesz wszystko, jako gość. Auta z USA na rynku europejskim nie zarejstrujesz i odwrotnie. Póki co. Jedyna szansa, że ktoś stworzy jakąś możliwość, żeby jakoś się przez sieć zalogować do sieci w USA. I potwierdzić użytkownika głownego. To jest czynność jednorazowa, potem już by wszystko działało, aż do kolejnej zmiany głównego użytkownika. ad3 radia cyfrowego w jednostce z usa nie ma, oni tam mają satelitarne. Jednostka europejska ma radio cyfrowe. Ciągle jestem przed zmianą, mam jednostkę EU ale nie mam czasu. Karty esim nie zmienisz. W jednostce EU jest karta esim firmy Cubic Telecom, ale firma ta nie widzi Vin z usa i odwrotnie. Generalnie ich auta z usa nie interesują. ad4 moduł będzie działał jak do sterownika bramy dołożysz mały moduł kosztujący 200 parę złotych, który będzie wychwytywał innej częstotliwości nadawany przez Twoje audi. Jakby co służe pomocą tel. 6069238081 punkt
-
Nad tymi numerami Pxxxx nie zastanawiałem się, nie zwracałem uwagi więc nie mam zdania. Te 1230 mogłoby pasować do 30 grudnia jako daty wydania, ale to 1160 już tutaj nie pasuje no i oczywiście numer ten jest mniejszy, ale to wcale nie jest powiedziane, że większy ten numer to nowsze mapy, może to oznacza coś zupełnie innego albo np. mapy online mają swoją numerację a te pobierane swoją (inną). Może ktoś inny wie co to oznacza, ja tylko wymyślam na poczekaniu1 punkt
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi A4 B9, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi A4 B9.pdf1 punkt
-
Kontrolka check engine może być związana z różnymi problemami, ale nie zawsze musi wskazywać na awarię silnika. Jeśli komputer nie wykazuje żadnych błędów, to może sugerować, że problem nie jest krytyczny. Problem z rozrusznikiem może być przyczyną, zwłaszcza jeśli występują trudności z uruchamianiem silnika. Jeśli rozrusznik nie działa prawidłowo, może to powodować niestabilne napięcie lub przerwy w zasilaniu, co może wpływać na pracę różnych czujników i układów elektronicznych w samochodzie. Możliwe przyczyny pojawienia się kontrolki to m.in.: czujniki, system emisji spalin, układ zapłonowy. Najlepiej jest monitorować, czy kontrolka zgaśnie sama. Czyli "jeździć i obserwować" - jak mówią na TVNTUR i BO.1 punkt
-
Witam Jestem mam nadzieje szczekliwym posiadaczem Audi Q7 lift1 punkt
-
1 punkt
-
To teraz interfejs diagnostyczny i sprawdzenie błędów w sterownikach auta oraz czy moduł komfortu w ogóle widzi kluczyk.1 punkt
-
1 punkt
-
wszystkim, od miesiąca posiadam Audi A3 8L 1.8T 150km AUM1 punkt
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi A6 C7, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_A6_C7.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.1 punkt
-
Dla wszystkich posiadaczy Audi A6 C8, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi A6 C8.pdf1 punkt
-
Witam ponownie ze względu że nikt nie pomógł musiałem sam się wziasc za tą usterkę ponieważ już się normalnie jeździć nie dało powodem w moim przypadku była pierdoła :) poprostu spadł wężyk od zaworka sterowania membrany tej co chyba zmienia długość dolotu czy coś i łapało lewe powietrze odkryłem to przypadkowo bo się tak ułożył wężyk że zaczęło delikatnie gwizdać i syczeć więc założyłem jazda próbna i eureka dla pewność zdjolem wężyk znów jazda próbna i objawy wrocily więc przyczyną był ten wężyk auto jak nowe nie szarpie przy puszczeniu sprzęgła czyli nieszczelność dolotu powoduje szarpanie przy puszczeniu sprzęgła!!!.pozdrawiam1 punkt
-
1 punkt
-
Witamy serdecznie na AudiTIMES.PL! Rejestrując się na naszym forum, udowodniłeś, że kochasz markę Audi i chcesz dzielić się swoją pasją z innymi miłośnikami samochodów z Ingolstadt. Pierwszy krok w celu rozwijania swojej miłości do Audi już uczyniłeś. Teraz czas na drugi - zapraszamy do aktywności! Do zobaczenia na spotach i zlotach...!1 punkt
-
Witamy serdecznie na AudiTIMES.PL! Rejestrując się na naszym forum, udowodniłeś, że kochasz markę Audi i chcesz dzielić się swoją pasją z innymi miłośnikami samochodów z Ingolstadt. Pierwszy krok w celu rozwijania swojej miłości do Audi już uczyniłeś. Teraz czas na drugi - zapraszamy do aktywności! Do zobaczenia na spotach i zlotach...!1 punkt
-
Witam nazywam Rafal od roku jezdze audi A6C5 Avant w dieselku Obecnie przebywam poza granicami kraju mam nadzieje ze forum sie rozkreci i bedzie nas tutaj coraz wiecej pzdr1 punkt