Skocz do zawartości

przedszkolak

Użytkownik
  • Postów

    87
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    9

Ostatnia wygrana przedszkolak w dniu 12 Marca

Użytkownicy przyznają przedszkolak punkty reputacji!

1 obserwujący

Samochód

  • Model
    Audi A7
  • Rocznik
    2014
  • Silnik
    Diesel
  • Pojemność
    2967
  • Moc KM
    316
  • Nadwozie
    Sportback

Profile Information

  • Lokalizacja
    Łódż

Ostatnie wizyty

5 102 wyświetleń profilu

Osiągnięcia przedszkolak

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Collaborator Unikat
  • Dedicated Unikat
  • First Post
  • Conversation Starter Unikat
  • Week One Done

Najnowsze odznaki

19

Reputacja

  1. Ja bym przesmarował końcówki i będzie dobrze.
  2. Wychodzi, że nie było smarowania lub nadmiar obciążenia. Będą koszty, a szkoda.
  3. W amerykańcach i japońcach z 2015 robi się to po wi-fi lub bluetooth, trwa to kilka minut, to technologia, a nie jakieś karty i inne popierdółki. Chodzi mi o fakty, a nie o spór kto lepszy. Masz rację, ale niemiecka technologia nie ma polotu i nie ułatwia użytkownikowi życia i jest nastawiona lichwiarsko do klienta. Tak już u nich jest od średniowiecza i żadne cywilizowanie ich nigdy nie zmieni. Jeśli jeżdżę Audi to korzystam z Sygic z dożywotnią aktualizacją za 12 $. Działa na całym świecie on i off -line.
  4. To niezła zabawka.
  5. Silniczek kosztuje niecałe 100 $, wymiana w zależności od skomplikowania.
  6. We włoskich samochodach są prowadnice i reflektory wyjeżdżają, natomiast u Niemców i Francuzów są wynalazki i trzeba rozebrać pół samochodu. W etce powinien być sposób demontażu.
  7. czy udało się znaleźć przyczynę?
  8. Przydała się dziękuję.
  9. YT jest kilka filmów
  10. zamienię pdf'a na dpf'a, Nie bić przetłumaczyć. Tam chyba jest - bo Audi stosowało już pod koniec lat 90-tych.
  11. Procedura zaczyna się od suszenia, sprawdzenia nacieków i przepięć. Dobra suszarka na moduł i powinno ustąpić. Jeździć jakiś czas na włączonej klimatyzacji.
  12. Kiedyś to była wina wariatora, teraz nie wiem.
  13. Trzeba umiejscowić miejsce przecieku. Kiedyś do uszczelniania było coś takiego jak Hermol, a teraz jakiś siuwaks znajdziesz. Silikon w płynie na uszczelki i prowadnice.
  14. Connect the charger to the charging points on the engine or to the battery. Check the battery terminals - spray some conductive grease.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie