Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 16.02.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
    Przedstaw się nam! Napisz kilka słów o sobie, czym jeździsz, skąd jesteś itp. Po napisaniu posta powitalnego, otrzymasz dostęp do całej zawartości forum Klub Audi PL... Po otrzymaniu dostępu do forum, pochwal się koniecznie czym jeździsz! Możesz to zrobić w tym dziale: Pochwal się swoim Audi!
  2. 1 punkt
    problem rozwiązany sprawdziłem vcds ze jest błąd 00532-przerwa w obwodzie sprawdziłem połączenie pomiedzy słupkiem a drzwiami i faktycznie przerwany kabelek (czerwono-pomarańczowy) połączyłem i wszystko zaczęło działać central zamek lusterka diody alarm itp dzięki
  3. 1 punkt
    Witam wszystkich jestem Mariusz a to moja niunka
  4. 1 punkt
    Witam Serdecznie klubowiczów , jestem posiadaczem samochodu marki audi i mam nadzieje ze wspólne doświadczenia z ta marka pomogą mi i innym urzytkownikom
  5. 1 punkt
    Sam se odpowiem. Bzdury gadal pojechałem gdzieś indziej zapłaciłem 20£ i zrobione, wszystko gra
  6. 1 punkt
    1 TEMAT - RADIO CONCERT Cześć. Rozpoczynam nowy temat gdyż ciężko na ten temat się czegokolwiek doszukać. A mianowicie coraz częściej spotkać na naszym rynku samochody AUDI bez pakietu nawigacji MMI. Chciałbym aby każdy kto miał jakieś przygody z tym tematem , jakieś fajne lifehacki i ciekawostki się w tym temacie podzielił i pomógł kolegom po fachu Tak jak w moim Q5 nie mam nawigacji bo zwyczajnie nie jest mi potrzebna i mam RADIO CONCERT . ( w załączeniu foto) Jako tako jest to zwykłe oprogramowanie bez jakiegokolwiek interfejsu typu MMI 3G itp. ( jeśli się mylę to proszę o poprawienie mnie gdyż tego nie jestem pewien na 100%) Czyli możliwość słuchania muzyki to jedynie radio lub płyta CD ale udało się bo mam w schowku pasażera zamontowane złączę AMI. Z pazerności postanowiłem zamówić sobie kabel AMI z dodatkiem Bluetooth oraz usb do MMI 3G niestety coś takiego nie sprawuje się , okej możemy rozmawiać przez telefon jako głośnomówiący ale nie możemy odsłuchiwać muzyki z Youtube czy pamięci telefonu. Doszedłem jednak do tego iż zamówiłem KABEL AMI z przejściówką na JACK 3,5mm do MMI 2G działa - także polecam jedyny minus to taki że musimy oganiać się kablem ale jakoś to zniesiemy a dostępność muzyki mamy nieograniczoną. Polecam zamówić kabel 2m , lepiej dłuższy niż poźniej bawić się w dokupowanie przejściówek/przedłużek a później to wpływa na jakość dźwięku. Chciałbym się was KLUBOWICZE AUDI dopytać czy mieliście jakieś podobne przejścia ??? z tego typu radiem ??? czy wiecie jak wejść w jakieś inne specjalne ukryte menu albo jakieś inne ciekawostki na TEMAT AUDI Q5
  7. 1 punkt
    Cześć. Miałem podobne obawy jak ty przed zakupem S-tronica . Choć wcześniej zarzekałem się że nigdy nie kupię "automata" tylko only manual to ci powiem że jednak zaryzykowałem i naprawdę powiem że się opłacało . Wygoda i komfort jazdy jaki daje S-tronic jest bez porównania do manuala. Okej w skrzyni manualnej powiedzmy że możesz nie tykać i nie robić przy niej nic przez 200-300 tyś km (tylko ewentualnie sprzęgło+dwumas które przy tej masie auta zajedziesz o wiele szybciej ale to inny temat) i jest po prostu tańsza. Ale regularne wymiana oleju ( pamiętaj dynamiczna nie statyczna ) co około 60 tyś km koszt ok. 1500 zł to naprawdę nie jest dużo w porównaniu do komfortu. Jeśli mieszkasz na wzniesieniach bardzo pomocne w S-troniku jest tryb tiptronica czyli możesz sobie spokojnie wrzucać manualnie biegi np. 2-ieg i zjeżdżać w zimie z górki wiedząc że cię gdzieś nie popchnie. Poza tym w mieście jazda automatem to jest bajka . Pod żadnym pozorem nie kupuj Multitronica jest parę osób co go chwalą ale naprawde s-tronic jest o 1000% bezpieczniejszy i trwalszy. Jak zbytnio nie znasz się na sprawdzeniu skrzyni podczas jazdy , znajdź sobie jakiegoś speca od tego co pojedzie z tobą to auto oglądnać warto postawić flachę i mieć pewne niż później płakać. Z tego co słyszłałem to przy s-tronikach najbardziej co może się zepsuć to mechatronika to koszt ok. 4 -7 tyś złotych , występuje ona przeważnie między 200-250 tyś. km ale nie słyszy się o tym tak często . Zresztą łatwo znaleźć takie modele na olx z przebiegami ponad 300 tyś więc myślę że te automaty to całkiem trwale skrczybyki Odnośnie auta - nie jestem zwolennikiem kupowania samochodu z Polski , wiadomo nie każdy tak dba ja swój sprowadziłem ze Szwecji i serwisowany w audi do 2019 r. i powiem w tym stanie w Polsce bym nie znalazł choć długo szukałem. Jak coś ja jadę własnie na wymianę oleju w skrzyni i w silniku niebawem. W nowym sączu masz w firmie bodajże HAN BIG wymieniają dynamicznie olej w skrzyni i w silniku + filtry około 1750 zł - czas jakieś 6-7 h. Jakbyś chciał się coś jeszcze dowiedzieć przed kupnem to mi pisz , siedzę już trochę w temacie
  8. 1 punkt
    Użyłem kabelka i programu VCDS. Na głównej stronie jest taka zakładka Funkcje dodatkowe. I tam jest opcja TRANSPORT
  9. 1 punkt
    najpierw VCDS i odblokowanie możliwości dostępu a dopiero później ukryte menu..... w necie jest mnóstwo filmików w tym teacie
  10. 1 punkt
    Najlepiej moim zdaniem szukać po kodzie lakieru. Ja tak robiłem, gdy wymieniałem maskę i zderzak. U mnie jest mały grill. Nie jest tak łatwo to wszystko wyszukać, bo często sprzedający sam nie wie czy ma maskę do dużego grilla czy do małego.
  11. 1 punkt
    Miałem podobnie tylko w lagunie , urwał się wodzik od drążka zmiany biegów
  12. 1 punkt
    Witam, Audi Q5 2012 r. 3.2 fsi Instalacja Stag 400DPI , na której przejechałem ok. 5 tys. km. Jazda 30 % miasto, 70 % trasa, trochę korków, trochę autostrady. Przeciętne spalanie ( mierzone tankowaniem na tej samej stacji benzynowej "pod korek" ) to 4,75 - 5,75 litra benzyny na 100 km + 7,80 - 8,35 litrów lpg na 100 km. Jestem umówiony w warsztacie na ponowną kalibrację i mapowanie całego układu oraz regulację ( zapala mi się niekiedy check engine i niekiedy sama gaśnie ). Jazda bardzo przyjemna, aczkolwiek np. na trasie czuje się szarpnięcia - po naciśnięciu pedału przyspieszenia - wg mnie spowodowane przejściem z wolnych obrotów ( ponoć wtedy silnik zużywa w większości benzynę ? ) na benzynie - na zasilanie LPG. Nie jest to specjalnie odczuwalne np. przez pasażerów, ale ja to odbieram negatywnie, zwłaszcza, że miałem już kilka samochodów na LPG ( inny sposób zasilania silników - wtrysk pośredni - łatwiejszy do opanowania ). Na wolnych obrotach silnik idzie równo - nie zauważam spadku mocy ( trudno o zauważenie przy 270 km :))). Pozdrawiam
  13. 1 punkt
    Podepnę się pod temat. Mam Audi Q5 z 2015r LED z tyłu. Wykonałem kodowanie lamp USA - EU, lampy działają prawidłowo tylko mam jeden problem. Świecą mi cały czas lampy od "parkingu" one powinny być wyłączone gdy jest klapa zamknięta, a gdy klapa jest otwarta powinny się zaświecić i zgasnąć lampy na klapie. Nie wiem gdzie mam to ustawić. Moje kodowanie w module komfortu 46 numer kanału - stara wartość/nowa wartość, nazwa lampy 195 - 51206/133, stop lewy 196 - 51238/165, stop prawy 197 - 51206/12, lewy kierunkowskaz tyl 198 - 51238/44, prawy kierunkowskaz tyl 199 - 10247, parking wew lewy 200 - 10279, parking wew prawy 201 - 14855, parking zew lewy 202 - 14887, parking zew prawy 203 - 9, lewy przeciwmgielny 204 - 41, prawy przeciwmgielny 205 - 13, lewy wsteczny 206 - 45, prawy wsteczny 207 - 51201, obrys lewy tyl 208 - 51233, obry prawy tyl 209 - 51219/0, marker lewy tyl 210 - 51251/32, marker prawy tyl 211 - 51214, podswietlenie tablicy 229 - 51400, stop gora
  14. 1 punkt
    Z tego co kojarzyłem, to stało się to prawdopodobnie po zaniku prądu, (rozładowaniu akumulatora), choć pewny nie jestem. Byłem z tym u wielu elektryków, wszyscy grzebali sprawdzali i nic, był taki co chciał zrobić bai-pass bezpośrednio z akumulatora zasilić gniazda. Ale byli i lepsi, jeden zaproponował że auto musi u niego zostać na kilka dni, bo on wyciągnie całe wnętrze, łącznie z dywanami i sprawdzi całą instalacje kabel po kablu. Pytam go, czy nie ma schematu, by sprawdzić tylko punkty węzłowe, bo nie możliwe by wszystkie linie padły. A on do mnie, że jak wiem lepiej to mam sobie sam naprawić. No to naprawiłem! za pomocą kabla VCDS oczywiście nic, nigdzie nie informowało, żadnych błędów. Okazało się, że jest opcja "Transportu" którą włącza się na czas, przewozu auta np. na lawecie i w tedy się wyłącza wszystkie zbędne użądzenia, by nie czerpały prądu. Nie wiem czemu, u mnie sama się włączyła i to tylko co do gniazdek, wszystko inne działało, bo gdy ją świadomie włączyłem, to wyłączyło się wszystko, łącznie z radiem. Samochód ma 10 lat, aż nie prawdopodobne, że tylu elektryków i nikt nie znał, lub nie skojarzył tej funkcji. Opisuję tą historie, bo kosztowało mnie to, wiele zdrowia i czasu (pieniędzy), a może to spotkać każdego, więc ku przestrodze. Pozdrawiam
  15. 1 punkt
    W Gdańsku, a właściwie w Pruszczu Gdańskim bez problemu w firmie "AZET" szczerze polecam, zrobią wszystko prawie każdą zachciankę. To nie Magia, to Fakt. Na Fejsie znajdź firmę "DES Auto" to zobaczysz.
  16. 1 punkt
    Wyskoczył mi taki komunikat po wymianie opon. trzeba było zapamietać nowe ciśnienie w MMI w sekcji Car i wszystko w wróciło do normy
  17. 1 punkt
    problem rozwiązany. Winny rozrusznik. wsadzony mój po regeneracji i wszystko śmiga.
  18. 1 punkt
    Witam Ja w mojej Audi A3 mam podobnie. Zasugerowano mi odlaczenie radia (co zrobilem) zeby sprawdzic czy akumulator bedzie sie rozladowywal. po odlaczeniu okazalo sie ze problem kradziezy pradu zniknal wiec u mnie to kwestia radia. Okazuje sie ze radio jest zasilane bezposrednio z akumularora i stan stacyjki nie ma na radio wplywu. Teraz kombinuje jakby podpiac radi pod zasilanie kontrolowane stacyjka. Oczywiscie jeste terz opcja wymiany radia. Moje radio to Audi Concert. Mam nadzieje ze pomoglem...
  19. 1 punkt
    Już mam informację z auto daty pierwszy stopień 40Nm Drugi stopień 90stopni trzeci 90stopni Jeżeli chodzi o glowice jutro napisze jak z kołem rozrządu na wale korbowym
  20. 1 punkt
    Cześć różnice mogą być i są zapewne w rodzaju wtryskach, czasem mniej wydajnej turbiny to zależy.. obecnie żadna dobra, znana firma tuningowa nie ma rozpracowanej kasety silnika 45TDI czy 50TDI i pozostaje na dzień dzisiejszy tak zwane "oszukiwacze" power boksy czyli g... podpinanym do kasety, polecam wstrzymać się do czasu rozpracowania kaset silnika, zapewne to tylko kwestia czasu. pozdr.
  21. 1 punkt
    dolałem płynu hamulcowego i pomogło jeśli pomogłem podziękuj:)
  22. 1 punkt
    Już się dowiedziałem, ale napiszę tutaj jakby ktoś inny potrzebował: VCDS HEX CAN V2 Temat do zamknięcia
  23. 1 punkt
    Cześć, Jestem "nowym" użytkownikiem Audi Q7 4L. Przeglądam wszystkie tematy ale nigdzie nie potrafię znaleźć zdjęć wyposażenia bagażnika Audi Q7 (wszystko to co powinno znajdować się pod podłogą). U mnie jest tam tylko pianka z lewarkiem, kompresor i zmieniarka do Navi. Czy ktoś mógłby się podzielić zdjęciami spod podłogi?
  24. 1 punkt
    Problem rozwiązany, w tym przypadku urwał się kabel zasilający pod fotelem a dokładnie w podłodze pod gniazdami wtyczek które idą do fotela.A bezpiecznik od fotela znajduje się w słupku przy lewej nodze ,trzeba ściągnąć plastik z progu i słupka jest to jeden plastik.
  25. 1 punkt
    Chciałem Wam zaprezentować rozwiązanie usprawniające działanie systemu infotaiment w moim Audi. Dodalem sobie obsługę m.in. Android Auto, system multimedialny KODI i inne. System oparty jest na mini-komputerze Raspberry Pi i aplikacji OpenAuto Pro. Samochód to Audi A8 D3, rok 2005, z systemem MMI 2G High Infotainment na pokładzie. Podobne zmiany można wykonać również w Audi A5, Audi A6 i Audi Q7. Pierwszą rzeczą do zrobienia było dodanie konwertera wejściowego wideo. Moje Audi nie jest wyposażone w fabryczny tuner telewizyjny i złącze FBAS. W każdym razie fabryczny tuner telewizyjny nie był opcją, ponieważ chcialem użyć panelu MMI 2G do sterowania aplikacji OpenAuto Pro. Po wybraniu adaptera wideo zamontowałem go w samochodzie. Proces instalacji był naprawdę prosty - najtrudniej było wyjąć schowek (za nim znajduje się jednostka główna MMI). Później wszystko poszło łatwo. Do wejścia audio użyłem podobnego adaptera podłączonego do zmieniarki CD - obsługuje do 3 źródeł dźwięku. Kolejnym krokiem było podłączenie jednego przewodu do wiązki zespołu głównego w celu odebrania sygnału z panelu przycisków. I to wszystko - czysta konfiguracja bez przecinania przewodów i wiercenia :). Aby aktywować sygnał wideo z Raspberry PI użyłem przycisku NAV (obsługiwany przez wybrany adapter wideo). Adapter wideo jest podłączony do Raspberry PI 3. RPI przechwytuje również stany przycisków na panelu MMI. Gdy przejdziemy do menu Car, CD, Radio (lub dowolnego innego), OpenAuto Pro 2.0 zatrzymuje nasłuchiwanie panelu przycisków, aż wrócimy do ekranu nawigacji. Moze opis nie jest super czytelny, ale dziala jak na filmie https://www.youtube.com/watch?v=hyFfKFpXC-8 Aplikacja OpenAuto Pro : https://bluewavestudio.io/index.php/our-products/2-openauto-pro
  26. 1 punkt
    Tak system włącza się w miejscu NAVI. Całość bardzo dobrze opisana jest tutaj Tam znajdziesz liste elementow i informacje jak wszystko polaczyc. Dużo czytania, ale bez tego ani rusz.
  27. 1 punkt
    Witam ze Szkocji parę dni temu kupiłem audi a6 c7 2.0 diesel z 2016. Pozdrawiam serdecznie
  28. 1 punkt
  29. 1 punkt
    Instrukcji do Systemu MMI Audi Q5 z 2009 Audi_Q5_MMI_-_instrukcja_PL.pdf
  30. 1 punkt
    Diody naprawione. Winny był moduł LED który jest w lampie, zamówiłem wymieniłem i działa. Moduł w moim przypadku miał Nr 8R0 907 472 w drugiej lampie mam Nr 8R0 907 472 A. Ten mój uszkodzony w/g sklepu wymienia się na 8R0 907 472 B, ale ja kupiłem używany 8R0 907 472 i na razie działa. Podobno to że padają to standard, są jednak firmy które go naprawiają. Wysyłasz uszkodzony oni naprawiają i ci odsyłają. piszą że po naprawie będzie działał dłużej niż nowy i to kosztuje od 150 do 200 zł. Nowy oryginał w sklepie to około 750 zł.
  31. 1 punkt
  32. 1 punkt
    Dla wszystkich posiadaczy Audi A4 B7, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_1_30.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_31_60.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_61_90.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_91_120.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_121_150.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_151_180.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_181_210.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_211_241.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_242_275.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_276_312.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A4_B7_str_313_345.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
  33. 1 punkt
    Oczywiscie jest taka mozliwosc zmiany jezyka na Polski jesli nadal jestes zainteresowany to moge wrzucic fotki jak to zrobic
  34. 1 punkt
    Poniżej zamieszczam rozmieszczenie bezpieczników Audi A4 B8:
  35. 1 punkt
    Poniżej zamieszczam rozmieszczenie bezpieczników Audi Q7:
  36. 1 punkt
    Instrukcja obsługi Audi A6 C6
  37. 1 punkt
    Lokalizacja czujników,sterowników oraz innych elementów wykonawczych Silniki 4-cyl. 2.0TDI BLB,BRD,BVA,BNA, Zestawienie miejsc zamontowania Wskazówka Niektóre podzespoły znajdują się pod osłoną silnika. * Podzespoły „A“ do „G“ samochodów z filtrem cząstek stałych nie są przedstawione na rysunku. 1 - Pompowtryskiwacze i świece żarowe * Zawór pompowtryskiwacza cylindra 1 -N240- * Zawór pompowtryskiwacza cylindra 2 -N241- * Zawór pompowtryskiwacza cylindra 3 -N242- * Zawór pompowtryskiwacza cylindra 4 -N243- * Świeca żarowa 1 -Q10- * Świeca żarowa 2 -Q11- * Świeca żarowa 3 -Q12- * Świeca żarowa 4 -Q13- 2 - Złącze wielostykowe * Pompowtryskiwaczy i świec żarowych 3 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego -G62- 4 - Pompa podwójna 5 - Czujnik temperatury paliwa -G81- 6 - Czujnik liczby obrotów silnika -G28- 7 - 3-stykowe złącze * Czujnika Halla -G40- 8 - Silnik klapy w kolektorze ssącym -V157- 9 - Lampka ostrzegawcza spalin -K83- * W zestawie wskaźników 10 - Czujnik położenia pedału przyspieszenia -G79- z czujnikiem położenia pedału przyspieszenia 2 -G185- 11 - Przełącznik świateł hamowania -F- i przełącznik pedału hamulca -F47- 12 - Przełącznik pedału sprzęgła -F36- 13 - 3-wtykowy wspornik przekaźników i bezpieczników za tablicą przyrządów z lewej strony * Z przekaźnikiem małej mocy grzania -J359- * Z przekaźnikiem dużej mocy grzania -J360- * Niezamontowany w samochodach z ogrzewaniem postojowym 14 - Sterownik silnika -J623- 15 - Wspornik przekaźników i bezpieczników, skrzynka elektryczna, podszybie z lewej strony * Z przekaźnikiem pompy paliwa -J17- * Z przekaźnikiem zasilania napięciowego zacisku 30 -J317- * Ze sterownikiem automatyki rozgrzewania świec -J179- * Z bezpiecznikiem topikowym świec żarowych silnika -S39- 16 - Czujnik ciśnienia doładowania -G31- z czujnikiem temperatury zasysanego powietrza -G42- 17 - Zawór recyrkulacji spalin -N18-/potencjometr recyrkulacji spalin -G212- 18 - Czujnik Halla -G40- * Położenia wałka rozrządu 19 - Zawór elektromagnetyczny ograniczania ciśnienia doładowania -N75- 20 - Zawór przełączający chłodnicy recyrkulacji spalin -N345- i zawór klapy w kolektorze ssącym -N316- * Zawór klapy w kolektorze ssącym -N316- tylko w przypadku kodu literowego silnika BRD, BVA 21 - Miernik masy powietrza -G70- A - Sonda lambda -G39- z ogrzewaniem sondy lambda -Z19- i czujnikiem temperatury przed filtrem cząstek stałych -G506- B - Czujnik temperatury za filtrem cząstek stałych -G527- C - Czujnik temperatury spalin 1 -G235- D - Elektryczne złącza wtykowe z lewej strony na ścianie grodziowej * Czujnika temperatury spalin 1 -G235- * Sondy lambda -G39- E - Elektryczne złącza wtykowe z prawej strony na ścianie grodziowej i czujnik ciśnienia 1 spalin -G450- * Czujnika ciśnienia 1 spalin -G450- * Czujnika temperatury przed filtrem cząstek stałych -G506- F - Elektryczne złącza wtykowe z lewej strony przy skrzyni biegów * Czujnika temperatury za filtrem cząstek stałych -G527- G - Czujnik położenia regulatora ciśnienia doładowania -G581- Silniki 4-cyl. 1.9/2.0TDI AVB,AWX,AVF,BPW,BKE,BRB,BRC, Zestawienie miejsc zamontowania Wskazówka Niektóre podzespoły znajdują się pod osłoną silnika. * Podzespoły „A“ do „G“ samochodów z filtrem cząstek stałych nie są przedstawione na rysunku. 1 - Miernik masy powietrza -G70- 2 - Zawór recyrkulacji spalin -N18- z potencjometrem recyrkulacji spalin -G212- * tylko w przypadku kodu literowego silnika BKE, BPW, BRB, BRC 3 - Silnik klapy w kolektorze ssącym -V157- * tylko w przypadku kodu literowego silnika BKE, BPW, BRB, BRC 4 - Czujnik temperatury płynu chłodzącego -G62- 5 - Pompa podwójna 6 - Złącze wielostykowe * pompowtryskiwaczy 7 - Czujnik temperatury paliwa -G81- 8 - Czujnik ciśnienia doładowania -G31- z czujnikiem temperatury zasysanego powietrza -G42- 9 - Lampka ostrzegawcza spalin -K83- * w zestawie wskaźników 10 - Czujnik położenia pedału przyspieszenia -G79- * w przypadku kodu literowego silnika AVB, AVF, AWX, BKE: z przełącznikiem Kick-down -F8- i przełącznikiem biegu jałowego -F60- * w przypadku kodu literowego silnika BPW, BRB, BRC: z czujnikiem 2 położenia pedału przyspieszenia -G185- 11 - Przełącznik świateł hamowania -F- i przełącznik pedału hamulca -F47- 12 - Przełącznik pedału sprzęgła -F36- 13 - 4-gniazdowy wspornik przekaźników w skrzynce elektrycznej w podszybiu * z przekaźnikiem pompy paliwa -J17- * z przekaźnikiem zasilania napięciowego zacisku 30 -J317- * w przypadku kodu literowego silnika AVB, AVF, AWX: z przekaźnikiem świec żarowych -J52- * w przypadku kodu literowego silnika BKE, BPW, BRB, BRC: ze sterownikiem automatyki rozgrzewania świec -J179- * Bezpiecznik topikowy świec żarowych silnika -S39- * Bezpiecznik elektroniki silnika -S282- 14 - Sterownik silnika * do ok. 10.2004: Sterownik układu bezpośredniego wtrysku silnika wysokoprężnego -J248- * od ok. 11.2004: Sterownik silnika -J623- 15 - Elektryczne złącza wtykowe z lewej strony na ścianie grodziowej * w przypadku kodu literowego silnika AVB, AVF, AWX, BKE: * czujnika liczby obrotów silnika -G28- * czujnika Halla -G40- * w przypadku kodu literowego silnika BPW, BRB, BRC: * dla czujnika temperatury spalin 1 -G235- * czujnika liczby obrotów silnika -G28- * czujnika Halla -G40- * sondy lambda -G39- 16 - Czujnik liczby obrotów silnika -G28- * po lewej stronie z tyłu na bloku silnika 17 - Świece żarowe * świeca żarowa 1 -Q10- * świeca żarowa 2 -Q11- * świeca żarowa 3 -Q12- * świeca żarowa 4 -Q13- 18 - Czujnik Halla -G40- * położenia wałka rozrządu 19 - Zawór elektromagnetyczny ograniczania ciśnienia doładowania -N75- 20 - Zawór recyrkulacji spalin -N18- i zawór przełączający klapy w kolektorze ssącym -N239- * tylko w samochodach z kodami silnika AVB, AVF, AWX 21 - Zespoły pompowtryskiwaczy * zawór pompowtryskiwacza cylindra 1 -N240- * zawór pompowtryskiwacza cylindra 2 -N241- * zawór pompowtryskiwacza cylindra 3 -N242- * zawór pompowtryskiwacza cylindra 4 -N243- A - Sonda lambda -G39- z podgrzewaniem sondy lambda -Z19- B - Czujnik temperatury przed filtrem cząstek stałych -G506- C - Czujnik temperatury za filtrem cząstek stałych -G527- D - Elektryczne złącze wtykowe czujnika temperatury za filtrem cząstek stałych -G527- E - Czujnik temperatury spalin 1 -G235- F - Elektryczne złącza wtykowe z lewej strony na ścianie grodziowej * dla czujnika temperatury spalin 1 -G235- * czujnika liczby obrotów silnika -G28- * czujnika Halla -G40- * sondy lambda -G39- G - Elektryczne złącza wtykowe z prawej strony na ścianie grodziowej i czujnik ciśnienia 1 spalin -G450- * czujnika ciśnienia 1 spalin -G450- * czujnika temperatury przed filtrem cząstek stałych -G506- Powinno się przypadać w przypadku poszukiwania danego elementu. Miejsce zamontowania poszczególnych elementów itp mam na osobnych rysunkach jak coś...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.