Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 31.03.2022 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dla wszystkich posiadaczy Audi Q5 FY, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi Q5 FY.pdf
    9 punktów
  2. Dla wszystkich posiadaczy Audi Q5, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q5.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    7 punktów
  3. Przedstaw się nam! Napisz kilka słów o sobie, czym jeździsz, skąd jesteś itp. Po napisaniu posta powitalnego, otrzymasz dostęp do całej zawartości forum Klub Audi PL... Po otrzymaniu dostępu do forum, pochwal się koniecznie czym jeździsz! Możesz to zrobić w tym dziale: Pochwal się swoim Audi!
    5 punktów
  4. Dla wszystkich posiadaczy Audi A6 C8, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi A6 C8.pdf
    5 punktów
  5. Dla wszystkich posiadaczy Audi A6 C6, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C6_część_1.PDF Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C6_część_2.PDF Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    3 punkty
  6. Dla wszystkich posiadaczy Audi Q3, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q3.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    2 punkty
  7. Co to jest karta CD? A może chodzi o kartę SD? Co do formatów plików obsługiwanych przez MMI:
    2 punkty
  8. http://www.spalacz.pl/olej-i-jego-spalanie-w-silniku-audi-20-tfsi
    2 punkty
  9. Witam, długo mnie nie było a w między czasie co nieco się zmieniło. Światła przód, nie wymagają żadnych zmian (w modelu 2020). Światła tył, amerykańskie lampy sprzedałem a EU (ROW) kupiłem na Allegro i zakodowalem. Było dużo taniej niż przerabianie bo zostało mi 200zl w kieszeni:). Co do różnicy wtyczka gniazdo w tylnych lampach wystarczy nóż do tapet i krótka operacja na wtykach. A teraz trudniejsza część. W dniu wczorajszym wymieniłem stacje (czytnik MMI) na wersje europejska. Dzisiaj będę się bawił z kolegą i komputerem. Na dziendobry mogę powiedzieć, (bez kodowania) że działa radio DAB (miejsce anteny satelitarne trzeba dać antenę DAB (jest inna Fakra więc trzeba wymienić) a antena z SAT (Syrius) zostaję. Sam czytnik trzeba wkodowac też do samochodu. Działa też karta SIM w czytniku SIM bo jest europejska. Zadziała też SOS bo ma połączenie trzeba tylko kodować. Do rozwiązania pozostanie wymiana anteny bram i zakodowanie jej (można obejść kupując moduł do barmy ale to proteza bo co gdy mamy wiele bram albo sprzedamy samochód.... Cóż jak się uda będzie wszytko działać.... A, działa też LTE wewnętrzne AUDI więc mam nadzieję że zadziała też AudiConect . Ale to jutro. Moje Audi w USA pracowało z AT&T....a teraz nawet nie wiem ale po wymianie na wersje EU czytnika jest i dziala LTE wbudowane w MMI. Wrócę szybko jak coś się wyjaśni. (pisane na smartfonie) jutro poprawie błędy. przepraszam
    2 punkty
  10. W mojej Q5 też trzeszczała panorama. Mega wkurzające! W akcie desperacji popsikałem wszystkie prowadnice i uszczelki smarem silikonowym w spreju. Nastąpiło znaczne wyciszenie, jest dużo lepiej. Teraz znalazłem taką instrukcję: https://drive.google.com/file/d/1fCkxir9rpF1UVS_cUqJcdwCjV1ez-jYZ/view?usp=sharing
    2 punkty
  11. Dla wszystkich posiadaczy Audi A6 C5, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C5_str_1_66.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C5_str_66_131.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C5_str_131_196.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C5_str_196_261.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C5_str_261_326.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C5_str_326_399.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    2 punkty
  12. Podpiąć auto pod komputer i sczytać błędy zapisane w sterownikach. Bez tego to jak wróżenie z fusów.
    2 punkty
  13. Sprawdziłam u źródła czyli w serwisie bo nigdzie nie mogłam znaleźć info, dla zainteresowanych ilość jaka wchodzi to 960ml,
    2 punkty
  14. Możesz skorzystać z ETKA on-line. Zerknij na mój post: https://klubaudi.pl/topic/3899-wymiana-zderzaka-tyl/#comment-25811 Ty potrzebujesz manetek, które w swoim opisie posiadają kod PR 8T1, czyli Cruise Control System (CCS) Dla twojego rocznika ETKA pokazuje 2 możliwości: 8K0953502BG 7Y0, Without lane change assistant 7Y1, Lane change assistant 8T1, Cruise control system (CCS) 9Q3, Multi-function display, without on-boardcomputer and check control lub 8K0953502BK 7Y0, Without lane change assistant 7Y1, Lane change assistant 8T1, Cruise control system (CCS) 9Q2, Multi-function display/on-board computer with check control 9Q4, Multi-function display/on-board computer with check control 9Q7, Multi-function display/on-board computer 9Q8, Multi-function display/on-board computer To, które manetki wybrać zależy od tego co tam jeszcze masz na wyposażeniu (patrz pozostałe kody PR). Zanim zaczniesz szukać nowego czujnika skrętu kierownicy (tzw. taśmy, nr 2 na rysunku wyżej) sprawdź, co siedzi u ciebie. Być może taśmy którą masz nie trzeba będzie wymieniać. Żeby to zrobić bez rozbierania kolumny kierownicy trzeba podłączyć się do auta interfejsem diagnostycznym (VCDS, OBDeleven lub inny) i sprawdzić sterownik numer 16 (16 Steering Column ).
    2 punkty
  15. Sprawdziłem - działa. Żeby to uruchomić trzeba było wprowadzić 3 zmiany w Green Menu (tzw. menu ukrytym, które wcześniej musi być aktywowane za pomocą interfejsu diagnostycznego, np. VCDS) oraz jedną zmianę w kodowaniu w Module Centalnej Elektryki (też za pomocą interfejsu diagnostycznego). Przed zmianami miałem tak jak @Gadon - czyli podświetlenie nóg zapalało się po otwarciu drzwi i gasło powoli po ich zamknięciu lub po uruchomieniu silnika. Podczas jazdy przestrzeń nóg nie była oświetlona, nie można było tego wymusić ręcznie. Po zmianach po uruchomieniu silnika oświetlenie nóg przygasa do poziomu, który możemy sobie ustawić ręcznie na MMI. Moje MMI to wersja 3G+ UWAGA!!! Nieprzemyślane zmiany w zielonym menu mogą doprowadzić nawet do unieruchomienia auta! Nie biorę odpowiedzialności za ewentualne szkody powstałe na skutek zmian w Green Menu! Co dokładnie było zmieniane: Po wywołaniu Green Menu (jednoczesne wciśnięcie przycisków MENU oraz CAR) szukamy pozycji "car" (pokrętłem dżojstika): Naciskając dżojstik wchodzimy głębiej i szukamy pozycji "cardevicelist": Znowu wchodzimy głębiej i szukamy pozycji "Interior light". Dżojstikiem aktywujemy tę opcję (podświetlamy kwadracik na zielono). Cofamy się do poprzedniego poziomu menu i szukamy pozycji "carbusassignment", a wewnątrz niej pozycji "Interior light". Naciskamy dżojstik i pokrętłem zmieniamy wartość na "[CAN KOMFORT] 1/9". Zatwierdzamy zmianę dżojstikiem i znowu wracamy poziom wyżej. Teraz szukamy pozycji "carmenuoperation", a wewnątrz niej "Interior light". Ustawiamy wartość "1" Wracamy na samą górę. Wychodzimy z Green Menu naciskając jednocześnie przyciski BACK oraz CAR Po tych 3 zmianach restartujemy MMI. W moim przypadku to jednoczesne naciśnięcie przycisków MENU + Dżojstik + PrawyGórny Teraz podłączamy do auta interfejs diagnostyczny. Ja używam OBDeleven. Łączymy się z Modułem Centralnej Elektryki (sterownik 09), potem długie kodowanie i wybieramy Bajt 16. W Bajcie 16 zmieniamy Bit 6 z 0 na 1 Zatwierdzamy zmiany, wychodzimy z programu. Ta ostatnia zmiana spowoduje, że w MMI pojawi się nam nowa pozycja w CAR/Systemy Car/Ustawienia samochodu/ W tym miejscu regulujemy natężenie oświetlenia przestrzeni nóg. Tak jak pisałem wcześniej ten przepis działa w przypadku posiadania MMI 3G+
    2 punkty
  16. Czy na manetce od wycieraczek masz od dołu przycisk RESET oraz dodatkowy przycisk z boku ?
    2 punkty
  17. Wczoraj mechanik wymieniał u mnie silnik nastawczy klapy wlotu powietrza zewnętrznego - klapa jedna nie otwierała się skutkowało brakiem nadmuchu powietrza szyby parowały i wynik brak ogrzewania. Jest to z moich informacji częsta awaria / słaba jakość / w tych modelach do 2020 r. W serwisie AUDI wymieniają cały układ sterowania - koszt ok. 3,500 zł . Ja u mechanika za silnik nastawczy kupiony w serwisie zapłaciłem 750 zł. plus wymiana . Mechanik twierdził , iż są cztery i po kolei siadają. Kosztowna naprawa - pozdrawiam.
    2 punkty
  18. Witam ponownie ze względu że nikt nie pomógł musiałem sam się wziasc za tą usterkę ponieważ już się normalnie jeździć nie dało powodem w moim przypadku była pierdoła :) poprostu spadł wężyk od zaworka sterowania membrany tej co chyba zmienia długość dolotu czy coś i łapało lewe powietrze odkryłem to przypadkowo bo się tak ułożył wężyk że zaczęło delikatnie gwizdać i syczeć więc założyłem jazda próbna i eureka dla pewność zdjolem wężyk znów jazda próbna i objawy wrocily więc przyczyną był ten wężyk auto jak nowe nie szarpie przy puszczeniu sprzęgła czyli nieszczelność dolotu powoduje szarpanie przy puszczeniu sprzęgła!!!.pozdrawiam
    2 punkty
  19. Od piątku 4 grudnia 2020r. w art. 60 Prawa o ruchu drogowym zaczynają obowiązywać dwa nowe podpunkty. Czyli zabrania się: 3a) umieszczania na pojeździe tablic (tablicy) rejestracyjnych w innym miejscu niż konstrukcyjnie do tego przeznaczone; 3b) umieszczania na pojeździe jednorzędowych zmniejszonych tablic rejestracyjnych, jeżeli pojazd nie posiada zmniejszonych wymiarów miejsca konstrukcyjnie przeznaczonego do umieszczenia tablicy rejestracyjnej; – Badanie techniczne pojazdu, w którym w dużych wnękach będą mniejsze tablice rejestracyjne, zakończy się wynikiem negatywnym. Właściciel pojazdu będzie musiał wnioskować do Wydziału Komunikacji o wydanie prawidłowych tablic rejestracyjnych – powiedział Marcin Barankiewicz, prezes Polskiej Izby Stacji Kontroli Pojazdów. – Myślę, że częściej policja będzie także kontrolowała takie pojazdy na drodze. Do tej pory nie było skutecznego mechanizmu, żeby walczyć z procederem zakładania mniejszych tablic, wtedy gdy nie ma takiej potrzeby. Jak wiadomo, ze względu na mniejszą ilość znaków, tych tablic może brakować tym właścicielom, którzy realnie ich potrzebują, ponieważ rzeczywiście mają mniejsze wnęki na tablice – zauważył szef PSKP. Na załączonym przez ciebie zdjęciu widać, że masz miejsce na dużą tablicę. Z drugiej jednak strony nie ma u ciebie otworów montażowych pod dużą ramkę, więc nie masz jej jak założyć. Czyli mała tablica legalnie (tak myślę).
    2 punkty
  20. Tu masz to opisane po polsku (str. 17): https://klubaudi.pl/... instrukcja obsługi audi a4 b6.../
    2 punkty
  21. To ikona zegara sterowanego radiowo. Jeśli świeci, to znaczy, że zegar w aucie zsynchronizował się z sygnałem radiowym wzorca czasu z Frankfurtu - DCF77. Wszystko jest opisane w instrukcji obsługi auta.
    2 punkty
  22. Dla wszystkich posiadaczy Audi A3 8Y, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj. Instrukcja obsługi Audi A3 8Y.pdf
    2 punkty
  23. No i zrobione! Sprawdzić numery Do modyfikacji potrzebujemy przełącznika zespolonego (manetki) oraz czujnika skrętu kierownicy (tzw. taśma) obsługujących tempomat. Po sprawdzeniu w ETKA co potrzebuję, kupiłem na Allegro używany przełącznik o numerze 4G8953502AD. Taśmy nie zmieniałem, bo okazało się, że moja o numerze 8K0953568Q obsługuje tempomat. Pasowałaby też taka o numerze 8K0953568M. Narzędzia - mały wkrętak do zdjęcia airbaga z kierownicy - klucz spline M12 do odkręcenia kierownicy - plastikowy ściągacz tapicerki do zdjęcia górnej osłony kolumny kierownicy - klucz torx T20 do odkręcenia dolnej osłony kolumny kierownicy - klucz torx T30 do odkręcenia manetek - klucz torx T9 do odkręcenia taśmy Demontaż airbaga kierownicy Instrukcja serwisowa w ELSA nakazuje, by przed przystąpieniem do demontażu airbaga zdjąć z akumulatora klemę ujemną przy włączonym zapłonie. Ja byłem leniwy i klemy nie zdejmowałem. Kluczyk pozostaje w stacyjce, żeby nie blokowało kierownicy. U mnie jest okrągły airbag mocowany na stalowe zatrzaski z prętów, nie śruby. Żeby ułatwić sobie dostęp należy przestawić kierownicę maksymalnie do siebie i do dołu. Przekręcamy kierownicę w lewo o 90 st. od położenia do jazdy na wprost. Następnie za pomocą małego wkrętaka przesuwamy w dół sprężynowy zatrzask, jednocześnie pociągając airbag do siebie. Czynność powtarzamy po przekręceniu kierownicy w prawo o 90 st. od położenia do jazdy na wprost. Gdy poducha wyskoczy z zaczepów wyciągamy ją delikatnie do siebie. Teraz trzeba odłączyć 2 wtyczki - żółtą i czarną. W żółtej przed odłączeniem należy odbezpieczyć blokadę. Odkładamy poduchę w bezpieczne miejsce. Na tym filmie dokładnie pokazano sposób demontażu "poduchy": https://www.youtube.com/watch?v=elR9OhUTqQQ Po zdjęciu mamy taki oto widok: Demontaż kierownicy Wymontowanie i zamontowanie kierownicy tylko w położeniu środkowym (koła w położeniu do jazdy na wprost). Odkręcamy nakrętkę mocującą kierownicę. Nie mam klucza spline M12, więc użyłem torx T55 (też pasuje). Teraz ważna czynność - zanim zdejmiemy kierownicę, należy zaznaczyć jej położenie na kolumnie kierownicy (np. za pomocą kreski zrobionej pisakiem lub zadrapania wkrętakiem). Gdy będziemy ją zakładać z powrotem, musi trafić dokładnie w to samo miejsce. Po zrobieniu znaku możemy ściągać kierę. Demontaż osłony kolumny kierownicy Ja użyłem plastikowego ściągacza do tapicerki, bo nie chciałem pokaleczyć obudowy, ale może być i wkrętak. Odblokowujemy zaczepy górnej osłony. Trzeba wcisnąć narzędzie w szczelinę pomiędzy osłonami i odblokować zaczepy (lewa i prawa strona). Gdy zaczepy puszczą, wystarczy odchylić osłonę do góry, nie trzeba jej całkowicie demontować. Czas na dolną osłonę. Mocowana jest za pomocą 3 śrub - 2 na górze i 1 od dołu (torx T20). Po zdjęciu widzimy takie coś: Demontaż manetek Zaczynamy od wyciągnięcia 2 wtyczek - żółtej i czarnej. Potem za pomocą torx T30 luzujemy śrubę mocującą (wystarczy parę obrotów). Ściągamy manetki. Przełożenie taśmy Jeśli kupiliśmy manetki razem z odpowiednią taśmą, można pominąć ten krok. Ja przekładałem swoją taśmę na nowe manetki. W tym celu należy najpierw wypiąć 2 białe wtyczki. Następnie odkręcić jedną śrubkę (torx T9) oraz rozpiąć 2 plastikowe zatrzaski (ostrożnie, bo łatwo wyłamać!). Zdejmujemy taśmę i przekładamy ją do nowego zestawu przełączników. Podłączamy 2 białe wtyczki. Oto efekt naszych prac: Montaż nowych manetek, założenie kierownicy Składamy teraz wszystko w kolejności odwrotnej do tego co robiliśmy wcześniej - manetki na kolumnę, dokręcenie śruby mocującej, podłączenie 2 wtyczek (żółta i czarna). Żeby założyć osłonę kolumny kierownicy, w dolnej trzeba wyciąć miejsce na manetkę tempomatu. Z tym zeszło mi się najdłużej, bo chciałem to zrobić dokładnie. Wcześniej zrobiłem szablon z papieru, który przyłożyłem do dolnej osłony i odrysowałem kontur pisakiem. Potem w rękę mini-szlifierka Dremel i wycinanie zaznaczonego kształtu. Wyszło całkiem nieźle (zapomniałem zrobić zdjęcie). Gdy się z tym uporamy, można zakładać obudowę kolumny - najpierw dolną, potem górną. Czas na kierownicę. Przy zakładaniu pamiętamy o zgraniu znaków, które wcześniej zrobiliśmy. Dokręcamy nakrętkę. Kolej na airbag. Przysuwamy go maksymalnie do jego gniazda i podłączamy czarną i żółtą wtyczkę. Czarną trzeba dobrze ułożyć w rowku w kierownicy, a przy żółtej pamiętać o wciśnięciu blokady. Teraz tylko wepchnąć airbag na swoje miejsce tak, by złapały zatrzaski. Kodowanie Nie mam VCDS. Korzystałem z interfejsu OBDeleven. W moim aucie (Q5 8R 2015) zmieniamy ustawienia w 2 miejscach: 01-Engine -> Długie kodowanie -> Bajt 05 -> Bit 5 -> 1 16- Steering Column -> Długie kodowanie -> Bajt 02 -> Bit 2 -> 1 Po tych zmianach podskoczyło mi trochę ciśnienie, bo wyskoczył mi błąd układu kierowniczego oraz ESP. Błąd ESP wystarczyło skasować, natomiast w przypadku układu kierowniczego trzeba było od nowa przyuczyć sterownik do skrajnych położeń czujnika skrętu kierownicy. Wystarczyło przekręcić kierownicę maksymalnie w lewo do oporu, z zegarów rozległo się pojedyncze piknięcie potwierdzające położenie. Potem maksymalny skręt w prawo i znowu pojedyncze piknięcie. Błąd zniknął. Pozostało sprawdzić działanie manetek (kierunkowskazy, światła, wycieraczki, FIS). Na koniec jazda próbna i test tempomatu. Jak widać, wszystko działa!
    2 punkty
  24. Mały update do tematu. Niestety, w moim przypadku problem powrócił. Ostatnio kontrolka EPC zapalała się praktycznie od razu po dodaniu gazu, a w sterowniku silnika pojawiał się błąd P256300. Po dokładnym sprawdzeniu okazało się, że sprawcą problemów jest elektryczny siłownik sterujący zaworem upustowym turbiny: W pierwszym odruchu chciałem od razu zamawiać nowy na wymianę, ale dzisiaj coś mnie naszło i wymontowałem to "ustrojstwo". Sprawdziłem kabelki we wtyczce, czy aby któryś nie jest uszkodzony - wszystkie są OK. Piny we wtyczce oraz w samym siłowniku przepłukałem preparatem do styków elektrycznych KONTAKT GOLD 2000. Potem ponowny montaż i ustawienie cięgna za pomocą interfejsu OBDeleven. Odrobinkę je skróciłem w stosunku do tego co było przed wymontowaniem. Po złożeniu wszystkiego do kupy jazda próbna. I tu banan na gębie, bo błąd i kontrolka już się nie pokazały mimo, że piłowałem silnik ostro. Dopóki siłownik działa prawidłowo, to wstrzymuję się z zakupem nowego. Zobaczymy jak długo...
    2 punkty
  25. Uaktualnienie. na wielu forach w Niemczech polecany jest: Designed to meet very high requirements for highly loaded VW, Audi, Skoda and Seat engines that require the use of ACEA C3 class oils. Shell Helix Ultra Professional AV-L 5W-30 is an oil for gasoline and diesel engines equipped with a particulate filter meeting the requirements for a number of VW 504.00/507.00 standards. Unrivaled sludge protection - no other engine oil will keep your engine as clean as factory Makes cold starts easier Provides an increase in driving economy, min. 2.5% Features: Low ash oil with Shell Pure Plus technology Low viscosity and low friction Perfect protection of the vehicle's exhaust system by keeping the DPF filter clean Specifications and approvals: ACEA C3; VW 504.00/507.00 Specifications and approvals: ACEA C3; VW 504.00/507.00 Parameters: Oil type: synthetic Viscosity: 5W30 Capacity: 5L Packaging: 5L can Manufacturer's specification: VW 504.00 / VW507.00 Quality classification: C3 Manufacturer: SHELL Blended: Rafineria Gdanska Sp. z o.o. Price: 33,01EUR/5 l Jeśli już t PDF na pewno jest w sieci, ale w samochodzie raczej DPF. Jeżeli chodzi o DPF i od którego roku został wprowadzony, obowiązek stosowania filtrów cząstek stałych w Dieslu, to mowa tu będzie o 2006 roku, kiedy to została ogłoszona norma emisji spalin EURO IV. DPF jednak nie był nowatorskim rozwiązaniem, gdyż pierwsze tego typu filtry montowane były już na o wiele mniejszą skalę w 1996 roku. Themenstarter
    1 punkt
  26. It's solved.. battery was replaced and not programed...and was necessary also some spray for terminals
    1 punkt
  27. Procedura zaczyna się od suszenia, sprawdzenia nacieków i przepięć. Dobra suszarka na moduł i powinno ustąpić. Jeździć jakiś czas na włączonej klimatyzacji.
    1 punkt
  28. Witam. Mam mały problem z zawieszeniem ciężki do zdiagnozowania. Od jakiegoś czasu trzeszczy mi zawieszenie z przodu. Problem słychać jest podczas przejazdu przez wzniesienie, próg zwalniający, nierówna nawierzchnie i nie jest to pukanie tylko trzeszczenie. Trzeszczenia zupełnie nie słychać na dziurach. Stan zawieszenia idealny zero luzow. Sprawdzone przez 2 mechaników i stacje diagnostyczna. Na ostatniej wizycie u mechanika przypuszczano tuleje wahaczy. Wymieniłem je i nic nie dało. Przy okazji sprawdzili drążki i łączniki stabilizatora są w idealnym stanie. Trzeszczenia słuchać tylko na nierównościach głównie na progach zwalniających, nie słychać tego np podczas bujnia autem na postoju. Jest to strasznie drażniące. Pomoże ktoś w tej kwestii???? Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    1 punkt
  29. Byłam u Krystiana i jestem bardzo zadowolona. Wyskoczył mi błąd silnika, naprawił i powiedział co trzeba zrobić, aby się nie powtarzał. Wytłumaczył i zrozumiałam o co chodziło.
    1 punkt
  30. Tak dla potomności. Miałem kłopot po serwisowaniu u Cichego. Zapomnieli nalać oleju do silnika, MUSIAŁEM dolać ponad 4 litry oleju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Na szczęście przejechałem ok. kilometra i obyło się bez szkód w silniku. Po dolaniu zadzwoniłem,i podjechałem. Od czterech lat nikt mnie nie przeprosił. Dla mnie to dyskwalifikacja całej Sieci Serwisowej Audi. Innym razem nie wymienili mi gum, padły po 200 km od przeglądu. Skasowali kilkadziesiąt złotych za podkładkę pod korek oleju, która kosztuje w detalu poniżej 1 zł. Nigdy więcej nie serwisowałem w żadnym serwisie autoryzowanym Audi. mam teraz serwis w Małopolsce i dojeżdżam na przeglądy i naprawy jakieś 400 km i miedzy przeglądami nie ma żadnych kłopotów.
    1 punkt
  31. Dla potomnych zostawie info ze MB Xplore przy stopach dla Q5 od góry relingu do góry najwyżeszgo punktu stopy/maskownicy ma ~7.5cm a Thule WingBar Edge o ponad 11cm Pozdrawiam
    1 punkt
  32. Witam. Mam na imię Andrzej. Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Audi 100 C2 Avant z 1978r. Jako młodzieniec miałem przyjemność jeździć takim samochodem znajomego i wówczas miałem nadzieję, że kiedyś będzie mnie stać na taką furę. Latka mijały C2 znikały z rynku i niemal całkiem zniknęły, o modelu Avant nie wspomnę, bo to w ogóle biały kruk. Takim sposobem znalazłem się na tej stronie. Poszukuję części blacharskich i nie tylko, aby przywrócić ten pojazd do jego lat świetności. Proszę o wskazówki.
    1 punkt
  33. Sprawdź bezpiecznik C6 z lewej strony deski:
    1 punkt
  34. Tryb Long Life (zmiana oleju co 30 tys. km) nie jest zdrowy dla silnika. Zmieniaj olej max. co 15 tysięcy km.
    1 punkt
  35. Niestety, ale posiadam dokumentację do Q5 tylko do 2016. Myślę jednak, że w nowszych Q5 procedura demontażu lamp będzie podobna lub nawet identyczna jak ta poniżej:
    1 punkt
  36. Wymieniałem jesienią pękniętą zwrotnice , nowa wraz z łożyskiem w sklepie po upustach 1200zł do tego doszły nowe manszety na półosie , ustawienie zbieżności itd. Nie warto kupować używki nowe to nowe. Całość zamknięta w kwocie 2 tyś .
    1 punkt
  37. Witam. Nie bawiłem się w car play itd. jeszcze, ale odblokowałem oglądanie filmów podczas jazdy poprzez OBD eleven. Póki co odtwarzałem tylko dvd z płyty i działa.
    1 punkt
  38. Witam wszystkich mam naimie Adam od roku jestem posiadaczem Q3 z 2018 roku .pozdrawiam
    1 punkt
  39. Homelink, czyli uniwersalny pilot zdalnego sterowania, który może zastąpić 3 piloty innych systemów. Np. przyciskiem I otwierasz bramę, przyciskiem II otwierasz garaż, a przyciskiem III zapalasz światło przed domem. Wszystko jest opisane w instrukcji obsługi auta.
    1 punkt
  40. Jeśli chciałbyś sprawdzić historię auta, to odżałuj te 60 zł i sprawdź to np. na www.autodna.pl Ja, zanim kupiłem swoją Q5, sprawdzałem kilka innych aut i dzięki temu uniknąłem późniejszych problemów. Cena takiego raportu w porównaniu do ceny auta jest znikoma, a można uniknąć nadziania się na "minę".
    1 punkt
  41. My kupiliśmy w Gliwicach w Enko-it. Cena około 1000 zł. Działa dobrze jak na razie. Jedynie mapy coś swirują bo się przywiesza GPS. Poza tym bluethoooth, wifi, kamera cofania i cała reszta bez zastrzeżeń. Po południu dodam zdjecie.
    1 punkt
  42. https://allegro.pl/oferta/audi-a3-8p-panel-nawiewu-klimatyzacji-...
    1 punkt
  43. Na dzien dzisiejszy po diagnostyce paru elektro/mechanikow oddalem auto na uszczelnienie kolektora dolotowego wraz z calym ukladem. Sprawdzono cisnienie oleju, turbiny oraz na tlokach- wszystko w normie. Przeczyszczono czujniki abs wraz z pierscieniami. Na razie jest dobrze zobaczymy jak bedzie w deszcz oraz podczas mycia na myjni cisnieniowej.
    1 punkt
  44. O ile auto jest wyposażone w tę funkcję. Może być tak, że jest tam tylko "Keyless-Go" (kod wyposażenia 4I6, 4I7 lub 4I8), czyli jedynie bezkluczykowe uruchamianie silnika. Żeby otwierać bezkluczykowo musi być dodatkowo "Keyless Entry" (kod wyposażenia 4I3, 4I4 lub 4I5).
    1 punkt
  45. 1 punkt
  46. Dzięki za pomoc , a w sprawie przebiegu/napraw coś wiadomo?
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie