Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 24.10.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. Przedstaw się nam! Napisz kilka słów o sobie, czym jeździsz, skąd jesteś itp. Po napisaniu posta powitalnego, otrzymasz dostęp do całej zawartości forum Klub Audi PL... Po otrzymaniu dostępu do forum, pochwal się koniecznie czym jeździsz! Możesz to zrobić w tym dziale: Pochwal się swoim Audi!
    2 punkty
  2. Dla wszystkich posiadaczy Audi Q3, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q3.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    2 punkty
  3. przyczyn może być kilka np. końcówka drążka kierowniczego - stacja diagnostyczna powinna pomóc znaleźć przyczynę ale to zależy czy komuś będzie się chciało szukać ewidentnie jakaś guma wyzionęła ducha i zaczyna coś stukać/pukać
    2 punkty
  4. Pewnie była to wina zamka lub kabli w przelotce
    2 punkty
  5. Chyba sprężarka klimatyzacji.
    2 punkty
  6. Witam, mam podobny problem w audi a4b8 allroad , dokładnie podobne szumy wiatru dobiegają w tylnej części autka, w okolicach tylnych drzwi, szczególnie na wysokości słupka od strony kierowcy, dość głośno także jest od strony bagażnika, ale to nadwozie Avant, wiec pewnie ten typ tak ma. Natomiast uważam że cos jest nie tak z tylnymi drzwiami oraz nadkolami, domniemam że są słabo wygłuszone albo wcale, zastanawiam się także czy to nie przyczyna tylnych drzwi, bo bynajmniej w moim audi , posiadają one roletki przeciwsłoneczne, które wychodzą z wnętrza drzwi przez wzdłużne szczeliny w ich górnej części zaraz przy szybie, a wiec możliwe że przez te szczeliny dobiegają dźwięki wiatru oraz toczących się kół. Póki co nie mam pomysłu na rozwiązanie tego problemu, może będzie trzeba wygłuszać autko tak zwanymi matami , ale chciałbym tego uniknąć, przecież podobno Audi miało być jednym z najcichszych pojazdów w jego wnętrzu
    1 punkt
  7. Przede wszystkim podłączyć komputer i sprawdzić, czy są jakieś błędy.
    1 punkt
  8. Witam, Na 99% jest to rurka odpływowa wody od wlewu paliwa. Jak otworzysz klapkę wlewu (nie wlew tylko klapka w karoserii) na dole jest otworek gdzie powinna spłynąć nagromadzona woda. Jeżeli nie jest już zapchany to polej to wodą i powinno uciekać z tyłu za nadkolem.
    1 punkt
  9. Miałem ostatnio taki przypadek, wymieniłem poduszkę silnika i jest w porządku.
    1 punkt
  10. Hej. Ja kupilem transmiter xiaomi za 100pln i smiga super. Muza telefonu leci.
    1 punkt
  11. Dla wszystkich posiadaczy Audi Q5, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q5.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    1 punkt
  12. Dla wszystkich posiadaczy Audi A6 C5, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF. Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C5_str_1_66.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C5_str_66_131.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C5_str_131_196.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C5_str_196_261.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C5_str_261_326.pdf Instrukcja_obslugi_Audi_A6_C5_str_326_399.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    1 punkt
  13. Prawdopodobnie (chociaż nie na 100%) zapieczone pierścienie na tłokach i olej silnikowy dostaje się do komory spalania. Sporo posiadaczy CGLC tego doświadczyło. (zdjęcia pochodzą z a4-klub.pl )
    1 punkt
  14. Udalo sie wszystko ladnie podlaczyc i nawet zakodowac. Dzieki za pomoc
    1 punkt
  15. Dla wszystkich posiadaczy Audi Q7, zamieszczam polską instrukcję obsługi w formacie PDF: Instrukcja_obsługi_Audi_Q7.pdf Instrukcję mogą pobrać tylko zarejestrowani użytkownicy. Jeżeli nie masz konta, zarejestruj się tutaj.
    1 punkt
  16. Nie, cod producenta to 3 znaki. Varta = VA0 nr seryjny = 10 znaków Jakiego interfejsu używasz (VCDS, OBDeleven, inny)?
    1 punkt
  17. Prawdopodobnie ustawienia akumulatora będą w Adaptacji (piszę prawdopodobnie, bo nie mam możliwości sprawdzić, jak to jest w A3). Po wejściu w Adaptacje spróbuj użyć wyszukiwania zwrotu "battery adaptation" lub "battery replacement". Na Youtube jest parę filmików, na których ludziska kodują nowy aku w A3 za pomocą Obdeleven. Może ci to pomoże? Np.:
    1 punkt
  18. 1 punkt
  19. Zależy czy polift czy przedlift ale z tym akurat chyba nie ma różnicy . W przedlifcie wymieniałem żarówki i nie wyciągałem lampy . Mało miejsca ale da się chyba że chcesz to wyjmij lampę to nic trudnego
    1 punkt
  20. Ten czujnik o którym piszesz jest odpowiedzialny za pomiar ciśnienia spalin przed i za DPF, jak masz zapchany DPF to on widzi ze jest za duża różnica ciśnień i stąd Cię komunikuje o tym błędzie, tak że wymiana czujnika może nic nie pomóc, do wymiany będzie filtr DPF lub jego chemiczne czyszczenie.
    1 punkt
  21. Witaj, otwórz klapę bagażnika pilotem, lub ręcznie, jak się zatrzyma podnieś ją ręką do końca ile się da, przytrzymaj przycisk zamykania aby zapisało w pamięci położenie klapy i zamknij przyciskiem, daj znać czy się udało
    1 punkt
  22. witaj, musisz podpiąć swoje audi pod komputer, sprawdź wizualnie czujniki, jak na którymś nie ma powłoki zabezpieczającej to czujnik do wymiany, wygląda jak zaśniedziałe aluminium, ja u siebie ostatnio 3 sztuki wymieniałem i wszystko wróciło na ekran. Pozdrawiam
    1 punkt
  23. Cześć mam na imie Łukasz .....a moje kochanie to a7 sportback....
    1 punkt
  24. W manualu nawiew trzyma normalnie tak jak się ustawi.
    1 punkt
  25. Nikt nic nie napisał ,a ja się nie poddaję:) Więc tak auto miało wymienianą deskę po wystrzale poduszki pasażera ,ten co to zakładał nie przełożył kostki od czujnika słońca bo pewnie nie chciało mu się. Ogólnie to z tymi powypadkowymi to tak jest przy zakupie trzeba by rozbierać i zobaczyć jak to jest złożone ,a zazwyczaj to jest bardzo słabe. W moim tragedia!!! Poduszka pasażera sprawna ale prawe złącze to niebieskie jest ułamane ,więc już nie podłączyli tylko jest rezystor. No i ten czujnik nasłonecznienia nie daje rady odszukać ten przewód. Biorę po uwagę dwie opcje : 1 .Poprowadzić nowy przewód ,tylko nie wiem gdzie on idzie ,znalazłem wtyczkę z przewodami na foto widać kolory kabli ,mam nadzieję ,że mam takie same , 2. po wymontowaniu kratki nawiewu widać w miejscu czujnika jakiś kabel ,jeśli to on to mogę go ciągnąć ,może wyjdzie wtyczka a jak się urwie to też się napprawi ale czy to ten kabel? czy w tym miejscu może być jeszcze coś innego? jakiś czujnik np. temperatury kanału nawiewu na szybę? Więc jeśli tylko ktoś coś wie to proszę wskazówki
    1 punkt
  26. Tu popatrz: https://ifinterface.com/.../ETKA online Kliknij w CarProg2 Następnie z rozwijanego menu na górze wybierz Audi, A3, 2000 Potem wybierasz odpowiednią grupę i szukasz.
    1 punkt
  27. Widzę, że Ty wybrałeś kozę. Natomiast pytanie nie dotyczyło futrzaków a samochodów. Faktycznie z S3 ciężko - wszystko co pytam to jednak bite.
    1 punkt
  28. zacznij od bezpiecznika jeżeli nikt nie bawił się w kodowania/zmiany itd
    1 punkt
  29. nie ma czegoś takiego jak wersja USA - to że była wyprodukowana na rynek USA to nie znaczy że jest taka wersja, do USA szły bardziej wyposażone auta z większymi ogólnie silnikami (diesel był tam tylko 3 litrowy w modelu 8R) i "lepszymi" skrzyniami (tiptronic w wersji 8R) i poza światłami tylnymi i diodą obrysówki w przedniej lampie niczym się nie różniły te auta (kierunkowskaz czerwony w tylnej lampie który migał razem ze światłami stopu), każde audi jest produkowane w europie w wersji 80A czyli nowy model silniki były tylko 2,0 benzyna i SQ5 z silnikiem 3,0 benzyna - inne nie były dostępne
    1 punkt
  30. Jak napisałeś, sąsiad ma zupełnie inną skrzynie i dlatego inaczej pokazuje - ot cała tajemnica, i nie ma to nic wspólnego z wersją USA-PL. A tak na marginesie, to chyba mamy identyczne bryczki
    1 punkt
  31. Cześć, w trybie "drive" nie pokazuje numeru biegu, ale w opcji ręcznej zmiany już pokazuje - skrzynia tiptronik 8-biegowa.
    1 punkt
  32. Wątek sprzed 2 lat, ale może zainteresuje to kogoś. Też się zastanawiałem nad tym, jaki interfejs kupić do diagnozowania swojej Q5. Koniec końców stałem się posiadaczem OBDeleven PRO i nie żałuję decyzji. Funkcjonalność VCDS za 1/3 jego ceny. Z jego pomocą w swoim aucie wprowadziłem m.in takie modyfikacje: test wskazówek zegarów po włączeniu zapłonu, reset inspekcji serwisowej, włączenie świateł awaryjnych przy gwałtownym hamowaniu, opuszczanie prawego lusterka przy cofaniu, możliwość kopiowania muzyki z płyt CD do pamięci MMI, przycisk AUTO START/STOP pamięta ostatnio wybrane ustawienie, aktywacja Green Menu O kasowaniu ewentualnych błędów w sterownikach nie wspominam, bo to oczywiste. Polecam.
    1 punkt
  33. Naładuj lub wymień akumulator na sprawny.
    1 punkt
  34. Witajcie Czy macie instrukcje do q5 z 2018r Właśnie płynie mi z USA u chciałbym troszkę się podszkolić
    1 punkt
  35. Ja u siebie w a3 8l z 99r wymieniłem panel od kierowcy od otwierania szyb i regulacji lusterek i mam spokój. Zobacz też czy kable nie są przełamane w drzwiach.
    1 punkt
  36. Najlepiej wymontować stacyjkę i przynieść ją razem z kluczami do profesjonalnego warsztatu. Możliwe, że klucz jest wyrobiony lub sam wkład stacyjki jest już zmęczony. Jeżeli chcesz, mogę podać Tobie adres strony. Pozdrawiam, Zespół Górko Klucze.
    1 punkt
  37. Witam , ogólnie fajne auto trochę dużo palą ,ale to suw .Mam q5 2009 r. 170 km to pali 9 -10 litrów . Skrzynia s tronik ładnie chodzi ale przy większych przebiegach zaczynaja się problemy z mechatroniką która jest w środku w skrzyni właśnie w moim aucie przy 230 tys padły wiązki warsztat krzyczy 4 tys jak byś chciał wymienić sam musisz mieć kąpa do adaptacji . Komfort jazdy ok ale jak masz opcje to kupić z mocniejszym silnikiem .
    1 punkt
  38. Gearbox malfunction: you can continue drive (limited functionality) taki komunikat pojawił się ostatnio u mnie . Może się to komuś przyda ,zazwyczaj ten problem związany jest z kablami przy skrzyni biegów nr części 4L0971771 gdzie zazwyczaj dostaje się woda i korodują wtyczki. Radzę przy okazji sobie to sprawdzić i zabezpieczyć. Nastepna sprawa to zawór który znajduje się nad skrzynią widoczny z góry za silnikiem (to właśnie było u mnie)nr części 4H0121671D do jego wtyczki dostaje się płyn chłodzący i poprostu piny korodują i wtedy" dupa "trzeba nowy, na szczęście pasuje ten zawór prawie z każdego auta z grupy Wordzwagen
    1 punkt
  39. Minęło trochę czasu od ostatniego wpisu . Zaktualizowałem główny post - wzbogaciłem trochę opis podłączenia i dodałem nowe zdjęcia. Miłego czytania!
    1 punkt
  40. Witam. Proponuje tu pytać o numery części, jak coś to ja pomogę na ile mi program po VIN pozwoli.
    1 punkt
  41. Poprawiłem na 190 km i nie trzeba było ustawień skrzyni zmienić, bo zmianie oprogramowania automatycznie kasuje jej ustawienia. Skrzynia "uczy się" nowych ustawień w/g twojego stylu jazdy.
    1 punkt
  42. Jeśli to komuś pomoże w przyszłości to znalazłem przyczynę. Cyka przekaźnik na 213. Po wymianie odezwę się czy pomogło. Dla potomnych. Poniżej dodaję zdjęcie. Jestem lekko zawiedziony chęcią pomocy i dzieleniem się wiedzy na tom forum. Pozdrawiam, Łukasz VID_20201205_161231.mp4
    1 punkt
  43. Moja pali przy delikatnej jeździe po mieście 14 - 15 litr LPG i dotrysk paliwa około 3 do 3,5 litr Pb Pozdrawiam Bartosz
    1 punkt
  44. Witam a mój kod taki LŻ9W-CHERRY BLACK PEARL EFFECT WIŚNIOWY CZARNY PERŁOWY EFEKT co wy na to?
    1 punkt
  45. Witam Posiadam Q7 3.0 s-line triptronic z 2012 disel. Od razu Ci wyjaśniam.Nieprawdą !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jest to że w automacie nie wymienia się oleju w skrzyni biegów, chcesz pojeździć wymieniaj co ok.60 000 km i to musi być wymiana dynamiczna.Koszt w serwisie takiej wymiany to ok. 5 000 tys. Ja wymieniłem za 1500 zł.Serwis zawsze będzie mówił że nie ma potrzeba wymieniać oleju w skrzyni biegów.BZDURA (usmaż 10 razy frytki na tym samym oleju).Mój doradca z serwisu powiedział tak "Producent skrzyni biegów zaleca wymianę oleju co 60 000 km.Producent AUDI mówi nie ma takiej potrzeby jeśli chcesz to ci wymienimy kosztuje to ok.5000".TYLE O SKRZYNI BIEGÓW Jeśli chodzi o wymianę oleju w silniku sprawa jest troszkę inna .Obecnie duże koncerny AUDI i cała grupa,Mercedes "zalecają wymianę oleju co 60000 km lub nawet dużo więcej.Jeśli jeździsz trochę to sam wiesz że olej w silniku wymieniamy różnie ale w granicach 15 000 -18 000 km więc moja rada jest taka jak powyżej Koszt wymiany oleju w ASO to różnie ale w granicach 2500 do 3000 zł. TYLE O SILNIKU Jeśli zaś chodzi o PRZEGLĄD - obejmuje on wymianę płynów (bez oleju oczywiście),czyli płyn hamulcowy,płyn chłodniczy, klocki,filtry powietrza,paliwa,kabinowe,przebicie klimy i jeszcze parę innych dupereli za który mój serwis chciał 7500. Sam widzisz że to wszystko to nabijanie kasy bo jeśli masz AUDI to stać cię na jego utrzymanie. Nie napisałeś ile masz przejechane kilometrów i czy chodzi Ci o gwarancję czy o coś innego bo uważam że wszystko to możesz zrobić w dobrym warsztacie za 1/4 tej ceny Jesli masz jakieś pytania to pisz na priva
    1 punkt
  46. Miałem podobny problem, nie działały wiatraki i po wymianie na nowe było to samo. Palił sie bezpiecznik F8 przy silniku pod maską, okazało się że elektronika od klapy gaszacej(przepustnica) przy EGR jest zalana olejem i robi się zwarcie. Po wymianie na sprawną problem ustał. Może poszukaj w google taki temat.
    1 punkt
  47. srednio 10l sama trasa moge zejsc nawet do 7,9l jazda przepisowa natomiast z przyczepa to srednio 12-13l na 100km
    1 punkt
  48. Mała ciekawostka... 1- reflektory przeciwgłowe, tylne światło przeciwmgielne- 15A 2- sygnalizacja błyskowa ostrzegawcza- 15A 3- sygnał dźwiękowy, światła stopu, układ regulacji prędkości- 25A 4- zegary, oświetlenie bagażnika, oświetlenie wnętrza samochodu, gniazdko zapalniczki, oświetlenie półki rozdzielczej- 15A 5- wentylator chłodnicy- 15A 6- prawa linia świateł postojowych, przód i tył- 5A 7- lewa linia świateł postojowych, przód i tył- 5A 8- prawe światło drogowe, lampka kontrolna światła drogowego- 10A 9- prawe światło drogowe- 10A 10- prawe światło mijania-10A 11- lewe światło mijania- 10A 12- oświetlenie przełączników, światła cofania, regulator zasięgu świateł, automatyczny układ kontroli, układ regulacji prędkości, ABS, komputer pokładowy, gniazdo zespołu pamięci (tylko urządzenia sterujące), układ zwiększający obroty biegu jałowego, układ ogrzewania kolektora ssącego- 15A 13- elektryczna pompa paliwa, regulator podgrzewania, zawór dodatkowego powietrza- 15A 14- oświetlenie tablicy rejestracyjnej, oświetlenie wskaźników, oświetlenie komory silnika, oświetlenie skrzynki- 5A 15- żarówki kierunkowskazów, wycieraczki, wentylator chłodnicy, klimatyzacja- 25A 16- ogrzewanie szyby tylnej oraz lusterek- 30A 17- dmuchawa, instalacja klimatyzacyjna- 30A 18- regulacja lusterek elektrycznych- 5A 19- centralny zamek- 10A 20- wentylator chłodnicy(1 stopień), wyłącznik wentylatora chłodnicy- 30A 21- zapalniczka elektryczna z tyłu- 25A 22- wolny zacisk, tylko do diesla 23- elektryczna regulacja siedzenia obok kierowcy- 30A 24- urządzenie sterujące KE-Jetronic, przyrząd sterujący instalacją zapłonu z układem regulacji spalania detonacyjnego- 10A 25- ogrzewanie siedzenia- 30A 26- wolny zacisk 27- -II- -II- 28- urządzenie sterujące instalacją wtryskową- 15A ...być może komuś się przyda!! Pozdrawiam
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.